В нeділю 4 лютoгo в Києві тa бaгaтьox oблaсниx цeнтрax Укрaїни прoйшли мaсoві мітинги по (по грибы) підтримку дешевого розмитнення.
Власники авто на єврономерах, які входять у громадську організацію «АвтоЄвроСила», проїхались колоною от всю столицю України, в тому числі центральною вулицею Хрещатик. После різними підрахунками, в колоні було від 500 до 1200 автомобілів.
Під дни мітингу були озвучені такі основні вимоги: доступне розмитнення кожному українцю, відміна фальшивих обмежень Євро 5, відміна обмежень получай перепродаж ввезених авто, єдине вікно та спрощення механізму розмитнення, дієвий механізм розмитнення вже ввезених мотор.
Цікаво, що мітинг «АвтоЄвроСили» у Києві співпав вслед за місцем та часом з іншою акцією – «Маршем за майбутнє» Міхаела Саакашвілі после відставку президента. Більше того, Саакашвілі напередодні події возьми своїй сторінці у Фейсбук звинуватив організаторів «АвтоЄвроСили» в тому, що вони взяли гроші в Адміністрації Президента, щоб зменшити потужність його акції. У відповідь очільник «АвтоЄвроСили» надав докази, що запланував акцію набагато раніше, ніж з’явилась інформація для цей марш. Після серії звинувачень «євробляхери» вибачились та повідомили, що вони мудра політикою.
Окрім Києва, власники авто на іноземних номерах зібралися для мітинги в інших містах. Точної кількості міст, де пройшли пробіги, мало-: неграмотный назвали навіть самі організатори – сказали, що акція відбулася «майже в усіх обласних центрах України».
Під дни пробігу представники громадської організації не зустрічалися з представниками влади (тим більше, що це була неділя). Зарубка акції була в іншому – показати кількість людей, які користуються автомобілями нате іноземній реєстрації, продемонструвати їх згуртованість та рішучість боротись из-за свої права. І це їм вдалося – акції «євробляхерів» були помічені, їх показали у центральних ЗМІ.
Очільник «АвтоЄвроСили» Священный Ярошевич (на фото) ввечері 4 лютого розказав, що вже сверху початку тижня звернеться до депутатів Верховної ради з вимогою якнайшвидше розробити, оприлюднити та прийняти план закону про доступне розмитнення автомобілів. Також він пообіцяв запропонувати свій варіант проекту.