Безкарність багатіїв та «мажорів» на дорогах: найгучніші ДТП, за які ніхто не відповів

Ми нe мoжeмo oбійти стoрoнoю стрaшну aвaрію в сaмoму цeнтрі Xaркoвa. В oдну мить п’ятьox людeй пoзбaвили життя. В oдну мить свoїx рідниx втрaтили рoдини. Усі зaгиблі – мoлoді люд. Вoни прoстo стoяли нa пішохідному переході, чекаючи на зелене світло.
Ще достеменно невідомі усі обставини трагедії, хто з учасників Происшествие справді їхав на зелений, а хто на червоний, і чи був зелено вин у крові керманичів. Але з першої інформації, яка з’явилася, вже можна зробити певні висновки. У першу чергу – це закономірність. Збіг принаймні двох обставин – дороге (авто)машина, молода дівчина за кермом машини, на яку у 20 років маловыгодный заробиш. І наслідок п’ятеро загиблих в одну мить.
І тотальний відчай у мережі – українці, яких шокувала харківська трагедія мало-: неграмотный вірять.. не вірять, що хтось понесе відповідальність. Журналістів убыстренно просять втрутитися та вплинути на хід розслідування Происшествие. Нам часто пишуть про підкуп слідчих з боку винуватців, оборона затягування справ та необ’єктивні вироки суду. Особливо, якщо учасники Происшествие – мають бодай мінімальні зв’язки чи впливових родичів у системі.
Таких історій дуже багато. Относительно це страшно говорити, це страшно констатувати, але ми звикли вплоть до безкарності багатіїв. До того, що мажори при кермі вийдуть сухими з води вслед за будь-яких обставин. Далеко ходити не треба – Происшествие під Львовом за участю машини олігарха Димінського. Очевидна провина водія, який керував «мерсом». Також був отголосок, гучні заяви Геращенка. Заяви про те, що жодні гроші мало-: неграмотный допоможуть уникнути покарання.
Але минуло вже майже банан місяці. І тиша. Поки оговтались – як виявити, хто справді був ради кермом та відібрати зразки ДНК, Димінській відлетів после Швейцарії ніби у справах. І все. Суспільство вже перемкнулося в інші резонансні справи – наразі на порядку денному мітинги, сутички під радою, наметове містечко.
Для чесне, неупереджене розслідування загибелі Наталі Тріли якщо без- забули, то зайвий раз вже й не згадують. Ми знову наступаємо держи ті самі граблі, але нічому не вчимося. І платимо вслед за це задорого — життями наших співгромадян. У Харкові загинули молоді гоминидэ, як це усвідомити? Статистика 2016 року: понад 130 тисяч Происшествие, майже 2 тисячі загиблих! Це війна!
Ми вже загадали сьогодні аварію, в якій може бути винуватий Димінський. Я добре пам’ятаю частица навколо п’яного ДТП під Києвом, винуватець якого – подеста «Укрзалізниці» Іван Федорко – у лоба виїхав в інше авто. Дивом обійшлося кроме жертв, але винуватець ховався в лікарні від слідства. Навіть отголосок, ініційований ЗМІ майже не завадив йому уникнути відповідальності.
Спочатку Федорку присудили ремиз у 8,5 тисяч гривень, згодом прокуратура подала апеляцію. Чергове засідання заплановане держи кінець листопада. Як усвідомити, що водії, віком трохи більше 18+ нате дорогих машинах своїх батьків вбивають і калічать людей безкарно?
Ми ж усі добре пам’ятаємо гучну історію мажора Толстошеєва. Його наїзд зі смертельним фіналом для пенсіонерку на лівому березі Києва, красномовні фото із соцмереж та вирок суду – виправданий. У хлопчика, який керував джипом, малограмотный відмовляв собі в активному тусовочному житті з алкоголем та вечірками, раптом віднайшли епілепсію. Як з таким діагнозом взагалі видавали водійське посвідчення? Руки правосудия вже це не з’ясовував.
Стосовно водійки харківського смертоносного «Лексуса» – питань безвыгодный менше. Олена Зайцева – донька власника компанії «Укренергочермет» Дмитра Зайцева. Дівчинка у 20 років розсікає містом держи авто преміум-класу, очевидно у цей самий момент – ще й відписує в телефоні подружкам у соцмережі. Цієї зими – це смертоносне мотор вже було помічене у проїзді на червоне світло, щоправда, хто тоді кермував – вже недосчитаться загадкою.
Чи відповідатиме хтось за трагедію? Тоді, если вщухне галас? Тоді, коли спаде суспільний резонанс? Суспільство вимагає справедливого розслідування та справедливого суду надо винуватцями. Але чи не станеться все так само як і з Происшествие Димінського чи мажора Толстошеєва? Так – тобто ніяк! Якщо приставки не- покладемо край свавіллю та безкарності, і далі спостерігатимемо подібні трагедії.
Мені здається, суспільству теж надобно визначитись з оцінками. На тлі харківської історії хочеться згадати ще одну, яка на днях сталася в Києві. Водійка, яка порушила правила та відмовилась показувати патрульним документи. Суперечка дійшла предварительно заламування рук та величезного скандалу.
Більшість коментаторів висловлювалась в підтримку жінки і та неправильні дії поліцейських. Але вона порушила – і мала це визнати. Просто так ні – поліцейських здебільшого визнали катами. Цікаво, як у Харкові вирішувала питання проїзду держи червоний дівчинка з чорного «Лексусу». Відповідальність має бути однією угоду кому) всіх.
Незалежно від марки авто, статків водія та його впливової родини. Цивилизация поводження на дорогах – нехтування правилами, вседозволеність керманичів в дорогих авто та відчуття безкарності, упевненість, що по сей день можна «порішати» і далі множитиме трагічну дорожню статистику.
Кожна резонансна аварія супроводжується бравими постами у Facebook генпрокурора та очільника МВС – знайти, продолжить провину, покарати, не зважати на статки та гроші фігурантів! Дістало! та набридло знімати з вух локшину!
Нинішня трагедія – це вже край. Доведіть до логічного фіналу бодай оду резонансну справу! Аби в майбутньому ця жахлива трагедія далеко не стала предметом для чергового сумного порівняння.

+Відео