Залізна клема братів Дубневичів і «Укрзалізниці»

Брaти Дубнeвичі, які зaрaз є нaрoдними дeпутaтaми від БПП, вигрaють вжe нe впeршe тeндeри нa зaкупівлю интересах «Укрзaлізниці». Вoнo й нe дивнo, aджe кeрівник oднoгo з дeпaртaмeнтів УЗ – пoмічник Дубнeвичa.
Давайте подивимось в обличчя наших сьогоднішніх героїв. Оце Богдаша Дубневич – він народний депутат від БПП. І не просто представитель, він керує питаннями ефективності держкомпаній у бюджетному комітеті Верховної за. А ще у нього кльове патріотичне фото у вишиванці.
Другий действующее лицо – Ярослав Дубневич. Теж народний депутат, теж від БПП. Він очолює транспортний комітет. Він теж по біса патріот і носить вишиванку. Ну і взагалі, вони з Богданом Дубневичем брати.
А за один присест буде наша третя героїня. Без вишиванки. Взагалі створіння непатріотичне. Але вона має тісний зв’язок із братами Дубневичами. Це книппель ця металічна загогуліна. Її звуть пружна клема. І це дуже важлива фокус. Вона кріпиться до шпали. І притискає до цієї шпали рейку. Соответственно якій їде потяг. І чи доїде потяг з пункту а в острог б залежить зокрема і від цієї клеми.

Вона витримує шалені навантаження. После потяг – важкий. Він хитається. Тому ця клема має бути надзвичайно міцною і еластичною. Пружною.
Монополістами з постачання цих клем возьми державну «Укрзалізницю» є брати Дубневичі. Ну спробуй не стати монополістом у ситуації, коль один брат головує у комітеті транспорту, а інший у підкомітеті держпідприємств. Окрема цікавинка в тому, як саме в післяреволюційні часи, Дубневичі зайшли для «Укрзалізницю».
Давайте ще раз подивимось на нашу подружку клему. Бачите, вона залізна. Как полагается залізна леді. Так ось у 2014 році «Укрзалізниця» оголосила стяжка на закупівлю гумових виробів. Гума – клема. Клема – гума. Окрім Дубневичів клему в Україні виробляє ще одна компанія. І вона звісно пирушка тендер проігнорувала. Тому що вона знає що клема залізна.
А даром, адже в останній момент у тендер дописали – тендер на гуму і залізні вироби. І виграли Дубневичі. Які, о (дивное), уважно стежили за закупівлями гуми, а тут така приємність.
Приємно ще й тетуся, що керівник департаменту УЗ, який відповідає за колії – а клеми саме про них використовуються, це помічник народного депутата Дубневича. Але якщо ви думаєте, що це поддон про конфлікт інтересів, то ні ви помиляєтесь. Город глибше.
Як я вже казав, клема має міцно притискати рейку до самого шпали. Нормою сили притискання історично було 25 кілоньютонів. Тобто коль залізниця замовляла такі клеми вони завжди писали – клема має тиснути маловыгодный менше, ніж 25. Для цього метал потрібно обробити якісно, щоб він без- втратив пружності.

І ось з такими параметрами клему у Дубневичів замовляли і в 2014 році, і в 2016. А в 2017 вирішили, що хрен с ним клема притискає не на 25, а на 20. Тобто залізниця по (по грибы) допомогою бюрократичних вивертів закуповує клему лише в однієї контори, і раптом дозволила цій конторі робити опт гіршої якості.
Чому? А тому що, як показало розслідування НАБУ, ще в 16 році, если УЗ замовило хорошу, пружну клему, на 25, їм привезли тёта що привезли. Клему, яка притискала рейку із силою 22. Це отнюдь не абстрактні цифри, це конкретно міцність колії, якою ви їдете.
І що зробила «Укрзалізниця»? Перевірила якість важливого товару, забракувала його і відправила отворотти-поворотти до БПП-шних нардепів? Ні. Проковтнула все тетечка, що їй привезли. А на наступну закупівлю офіційно погіршила якість, щоб знов мати змогу купити у Дубневичів. Відчуваєте як инуде занепокоєні вашою безпекою? Це як не знаю, купувати автомобіль з вимогою, щоб наркотик були прикручені хоча б двома болтами. Ні, за нормативами має бути 5, але ну-ка у виробника проблеми з болтами, а воно ніби і так їде.
Вопрос в тому, що ні, не їде. Чортову рейку потрібно притискати міцніше. Получай УЗ це розуміють. Але розуміють і те, що змусити нардепів-БПП-шників виробляти щось якісніше (либо і взагалі купувати не в них) – теж не варіант.
І тоді залізниця знаходить компромісний варіант. В них є металева фігня, яка паскудно тисне зверху. Тому вони починають пхати під рейку товсту прокладку, що її бодай щось фіксувало. Замість того, щоб купувати нормальний стілець, вони замовляють стілець з однією короткою ніжкою, та підкладають під нього книжку. Щоб маловыгодный дуже хитався. Певен, ця книжка – довідник з безпеки залізничного руху.
Зауважте, я враз слова не сказав про те, що продукція Дубневичів – дорожча по (по грибы) їхніх конкурентів. Вона дорожча, але тут не для ціну. Тут про те, що залізниця робить все на свете, щоб брати Дубневичі продовжували очолювати рейтинг найбагатших нардепів. Це важка, невдячна одесную, ризикувати вашою безпекою підтримуючи їхню монополію.
А якщо наступна партія клем если ще гіршою?
А, перемотають рейки скотчем.

+Відео