Як їздити пo снігу? Нe тaк, як пo льoду – xoчa і тe, і іншe ввaжaється зимoвими умoвaми eксплуaтaції.
Прo тe, як їздити пo снігу, житeлі Укрaїни встигaють зaбути зa довгий період теплого сезону: получи и распишись щастя, на більшій частині території країни основну частину року переважає целых ніяк не сніжна погода. Так що давайте освіжимо наші знання і навички.
Отже, чим поганий сніг — якщо він ще в повітрі, так заважає бачити дорогу. Якщо він вже на землі, ведь заважає колесам нормально котитися, причому провідним не дає відштовхуватися від дороги, а керованим колесам — змінювати напрямок руху. Особливо прикро, що навіть рівень автомобіля отнюдь не завжди грає тут вирішальну роль. Сам сніг, ми, автомобілісти, можемо розділити нате два види: щойно випав, незайманий і старий, вже перемелений колесами.
Снігова пшенка на дорозі небезпечна тим, що під нею почасту ховається лід. Тоді потрібно використовувати ті ж прийоми їзди, що і близ ожеледі.
— Як і на льоді, головна заповідь їзди ровно по снігу — робити все плавно. Додавати і збавляти газ, обертати кермо, вижимати зчеплення і гальмувати — повально потрібно робити без різких рухів. Засніжена дорога малограмотный така слизька, як обледеніла, але сніг може приховувати під собой той же лід, і до цього потрібно бути готовим. Накануне того ж при різких маневрах колеса можуть заритися глибше в сніг і викликати буксування.
— Сверху снігу — і свіжому, і вже ущільненому — потрібно намагатися їхати з рівномірною швидкістю і що називається, нате «рівному газу». Оскільки при кожній зміні темпу руху провідні автомобиль можуть легко забуксували (машин 4х4 це стосується в меншій мірі). Тим но загрожує кожна зайва зупинка.
— Слід ретельніше підходити предварительно вибору передач, особливо, якщо сніг глибокий (понад 15 см). Надмірний инвентарь тяги (крутного моменту) на колесах не потрібен, але і внатяжку (получи гранично низьких для обраної швидкості оборотах двигуна) соответственно снігу їхати теж годиться.
Як їздити по снігу возле автоматичній коробці передач? Або орієнтуйтеся по тахометру, утримуючи обороти порядку 2000-2500 об./хв., разве перейдіть в ручний режим коробки, щоб простіше було контролювати обороти. Держи АКП старого типу перейдіть в режим обмеження перемикань вгору 1 нежто 2, або поставте селектор на W (winter — зима).
— Якщо сніг особливо глибокий, либо під шаром перемеленого колесами снігу є лід, або ви долаєте підйом чи небезпечний засніжений превратность, вам дуже важливо не втратити швидкість і не забуксували. Щоб чути, наскільки ровно оберти двигуна відповідають швидкості руху і вчасно помітити початок буксування, усуньте всі джерела шуму в салоні: музику, фен обігрівача, розмови пасажирів.
— Рушати на снігу потрібно також акуратно, як і получи и распишись льоду, можливо, з другої передачі — щоб автомобіль не забуксував в місці і не «зарився». Якщо це сталося, негайно припиняйте буксування, щоб під колесами безлюдный (=малолюдный) утворилися лунки. Плавно рушаючи (не обов’язково відпускаючи зчеплення раньше кінця), розгойдайте автомобіль взад-вперед, поперемінно включаючи так першу, то задню передачу, і накатавши таким чином чисту доріжку (колію), довжиною безлюдный (=малолюдный) менше 30 — 40 см, пробуйте розігнатися по ній і виїхати сначала або назад.
— Глибокі, від 20 — 30 см, намети получай дорозі і замети долайте з розгону, попередньо переконавшись, що по части той бік снігової перешкоди немає ніякої небезпеки, адже зупинитися відразу вас навряд чи вдасться.
Глибокі, але недовгі снігові перемети можна долати з невеликого розгону, але важливо вибрати напрямок заздалегідь і в’їжджати в сніг одночасно обома передніми колесами — інакше машину може розвернути.
— Якщо поїздка більш-менш довга, зніміть важкий і громіздкий зимовий одяг. Кроме нього вам буде легше керувати і переносити ноги з педалі бери педаль, сприймати коливання кузова і звукову інформацію про роботу силового агрегату і коліс.
— У разі снігопаду, около невеликій швидкості руху сніг може налипати на скла, також в подібних умовах безлюдный (=малолюдный) виключене запотівання вікон. Тому перед поїздкою прогрійте зал, включіть електропідігрів вікон, можливо, відкрийте вікно. І не включайте дальнє світло фар, оскільки густий падаючий сніг подібний получи туман, «боротися» з яким потрібно або ближнім світлом, аль «протитуманними фарами».
Як уже повідомлялося, експерти Auto24 поділилися секретами з очищення лобового скла від льоду.