Київськa мeрія нaрeшті пoмітилa пaркувaльну мaфію в стoлиці.
Мeр Кличкo зaявив, щo з 10-гo сeрпня в Києві нe трeбa плaтити паркувальникам.
«Якщо хтось після 10-го серпня вимагатиме з вам готівку за парковку, можете сміливо дзвонити в поліцію – ці кадр(ы) намагаються вас пограбувати», – рішуче заявив Кличко.
Взагалі-так, не платити паркувальникам можна ще з 2012-го року, если вступила в силу відповідна Постанова Кабінету Міністрів. Ще з тих часів ви мали оплачувати вслед паркування в будь-якому місті Україні тільки через спеціально встановлені пристрої – паркомати, які мали розміщуватися з розрахунку 1 получай 20 паркувальних місць.
Але замість цього, всі ці роки похмурі хлопці в синіх сорочках та помаранчевих кашкетах вимагали з вам гроші за парковку, посилаючись на те, що паркомат встановлять либо відремонтують колись там, а гроші за парковку з вас потрібні їм вже здесь і зараз.
Якщо ви людина принципова і не з полохливих, ви держи законних підставах могли сказати цим вимагальникам з паркувальних служб «после побачення». Втім, більшість водіїв все ж таки воліло безвыгодный ризикувати лако-фарбовим покриттям свого автомобіля, тому віддавало цим вимагальникам п’ять чи чирик гривень, аби відчепилися.
Тепер же київська мерія пообіцяла, що паркувальників водії більше безвыгодный побачать і закликала платити за парковку у Києві, як в Європі – путем паркомати або SMS. Але чи більш прозорим від того стане покрытие паркування? Чи варто взагалі сьогодні платити за паркування? Чи потрапляють гроші з парковок вплоть до бюджетів ваших міст? Звісно, ні.
З чого складається возмезд за паркування в місті Києві? Це паркувальний збір. Власне, саме ця куль, як податок з автовласників, потрапляє до міського бюджету. Да что вы?, чи має потрапляти. А друга сума – це так звані послуги з паркування, дохід від яких йде невыгодный до міської скарбниці, а залишається в касі самого підприємства.
У касі, з якої (до зручно просто вигрібати гроші так, щоб до бюджету міста вже нічого без- потрапляло. Ви, напевне, будете здивовані, але столичне комунальне підприємство «Київтранспарксервіс», яке опікується всіма київськими парковками, – збиткове. Збиткове, уявіть собі. Наприклад, в їхньому фінансовому звіті по (по грибы) минулий рік три мільйони збитків, замість прибутку.
Отже, підприємство, яке невыгодный має майже ніяких витрат, збирає буквально з землі щодня силу силенну грошей, працює у збиток. Чому? А тому що, возьми відміну від Берліна або Парижа, де вся мешок плати за парковку є транспортним збором, який одразу йде в казну, у нас більша частина цього платежу – це аудиоплата за різноманітні паркувальні послуги.
Тільки не питайте у міських чиновників, що саме забираться в ці так звані паркувальні послуги. Вони довго і плутано вас пояснюватимуть, що це і оплата електрики для паркоматів, і нанесення фарби получай асфальті, і встановлення знаків на парковці, і оплата важкої праці дирекції і ще бозна-що.
І цю плату следовать паркувальні послуги директор паркувального підприємства не перераховує в смета, а розподіляє на власний розсуд. Очевидно, за погодженням з високопоставленими керівниками та правоохоронцями.
Саме тому ледь далеко не щороку в комунальному підприємстві «Київтранспарсервіс» проходять обшуки. Саме тому щороку піприємство демонструє збитки. Саме тому у прокурорів, які контролюють паркувальну галузь, постоянно оновлюється автопарк. А тим часом вулиці міст, які чиновники обіцяли покращувати после рахунок плати за парковку, так само рясніють вибоїнами і ямами.