Королі колій, або Майстер-клас із неймовірного марнотраства від чиновників «Укрзалізниці»

Сьoгoдні я xoчу рoзпoвісти прo кількa врaжaючиx фaктів прo грoшoві ріки дeржaвнoї кoмпaнії «Укрзaлізниця». Oдрaзу пoпeрeджу, будe бaгaтo цифр. Слуxaйтe увaжнo, aджe цe нaші із вaми грoші.
Фінaнсoвий переплет перевізника номер один в країні, компанії, яка повністю є державною та однією з тих, яка справді може наповнювати казну, приставки не- може не вражати. Лишень за 2017 рік «Укрзалізниця» провела тендерів возьми 28 мільярдів гривень. Третина цієї суми – 9 мільярдів – пішла нате закупівлю нафтопродуктів. Трати для транспортної компанії на перший погляд цілком обґрунтовані, але якщо придивитись уважно, з ким укладалися угоди – стає цікавіше.
Одним з постійних постачальників палива исполнение) «УЗ» і в 2017 році, і в попередньому була компанія «Трейд Комодіті». Неизвестно зачем, це та сама компанія, яка фігурує в розслідуванні НАБУ для постачання нафтопродуктів для міноборони із маржою у 150 мільйонів гривень.
І навіть після цього скандалу, після арешту чиновників, що підписували контракти з відкатами та втечі после кордон керівництва компанії «Трейд Комодіті», «Укрзалізниця» полно одно продовжила закуповувати в них пальне. Цієї осені держи користь ТОВ «Трейд Коммодіті» «УЗ» перерахувала майже півмільйона гривень.
Нікуди никак не поділася і геніальна монопольна схема з постачання залізних кріплень про колій від компанії братів Дубневичів «КРТ». Попередньо експерти називали завищення ціни сверху цьому товарі у 30%, а приблизний заробіток від згаданих контрактів – мільярд гривень нате рік.
До списку тих, кого ще доволі щедрой рукой годує «Укрзалізниця» належить і олігарх Рінат Ахметов. Принаймні ми дослідили як компанії, які торчком чи опосередковано належать до його оточення, впродовж року отримують мільйонні підряди получи постачання металевих виробів із заводів, що входять поперед бізнес-групи олігарха.
А одна з компаній така собі «Сота Україна» взагалі вслед рік натендерила в «Укрзалізниці» на півмільярда гривень. Щоправда, компанія, якій бесцельно таланить на державних конкурсах, навіть не має офісу, а її председатель не на жарт перелякалася простих запитань від журналістів. А зацікавилися ми никак не просто так. За всіма ознаками ця та ще кілька згаданих фірм – банальні «пустушки» чтобы відмивання грошей із державних закупівель. Ну, а далі вирішуйте самі сміятись чи сумувати із контрактів, які укладала «Укрзалізниця» в 2017 році. Це небанальні закупівлі. Це дорогі, задорогі подарунки. С тільки кому – досі для преси загадка.
Український олігарх Рінат Ахметов
«Укрзалізниця» настільки багата компанія, що може за исключением. Ant. с проблем витратити 2 мільйони 200 тисяч гривень на закупівлю сувенірних підсклянників. По части 1 650 гривень закупили 450 підсклянників, і ще майже 400 наборів получи и распишись дві персони, вартістю по 3 та 6 тисяч гривень відповідно Чи знає Міністр інфраструктури оборона такі трати підконтрольного йому відомства?
– Вам відомо скільки коштують підстаканник, оболочка і маленька чайна ложка на Укрзалізниці? – Ви знаєте, я був шокований, если дізнався. Свого часу я хотів зробити подарунок іноземному колезі і попросив «УЗ», якщо можна – купити у них, щоб я заплатив їм гроші. Мій колега назвав суму чи 5, чи 7 тисяч гривень, від чого я в) такой степени присів і кажу: ні, дякую, ми ще подумаємо по-над іншим. – На ринку така продукція коштує 1 000-1 600 гривень, але «УЗ» підписала условие з ціною по 2 600 гривень за один набір. – Це бачите, пользу кого міністра, вони сказали, в два рази більше, так що вас ще пощастило, бачите, як вони на мені хотіли заробити?
Жарти жартами, але перелік подібних шокуючих закупівель можна продовжувати і далі.
Як вы костюмна тканина темно-синього кольору, вартістю 3 тисячі гривень вслед погонний метр. Загальна сума контракту на понад 620 тисяч гривень следовать 200 метрів. Переглядаючи цей контракт, мені спочатку здалося, що це помилка. Але ж ні. Я по нитке розглянула специфікацію – закуплена «Укрзалізницею» тканина виявилась від бельгійської марки Scabal. З неї шиють дизайнерський одяг у найдорожчих ательє.
Провідники «Української залізниці» та конформация за «понад півмільйона гривень»
Ну що ж, напевне «Укрзалізниця» може собі це дозволити. Але ж чекайте, знову чиновників «Укрзалізниці» вдягатимуть у дизайнерські костюми выше- із вами рахунок. Ну, я точно не вірю, що з цієї бельгійської тканини шитимуть фірмовий одяг в целях провідників.
Далі, аналізуючи тендери «Укрзалізниці», ми дивуватися вже втомилися. Мільйон туди – мільйон сюди. Це і півтисячі рушників , вартістю понад 3 тисячі после штуку, і 3 сотні лляних сорочок теж понад 3,5 тисячі гривень после одиницю і навіть спроба закупити на мільйон наручні годинники. Щоправда, витратити ці гроші залізничникам безграмотный вдалося, бо один з учасників тендеру заявив про надто дискримінаційні умови, ймовірно прописані під конкретного учасника.
Отже, тетя що ми розповіли та помітили лише дещиця витрат залізниці, які неприкрыто можна було б оптимізувати. І зазначу, усе це відбувається бери тлі розмов про збитковість державної транспортної компанії. Якби гроші йшли маловыгодный на захмарної вартості підсклянники, королівську тканину та безлюдный (=малолюдный) в кишені олігархів, «Укрзалізниця» приносила б державі мільярди прибутків.
Маю прежде вас прохання, як подорожуватимете залізницею, не забудьте спитати в провідників чи пошили хоч во (избежание когось костюм із дизайнерської тканини або ж замовте чаевничание у віп-підсклянику. Може, дарма ми сумніваємось у тому, що гроші були витрачені без- за призначенням.

+Відео

Королі колій, або Майстер-клас із неймовірного марнотраства від чиновників «Укрзалізниці»

Сьoгoдні я xoчу рoзпoвісти прo кількa врaжaючиx фaктів прo грoшoві ріки дeржaвнoї кoмпaнії «Укрзaлізниця». Oдрaзу пoпeрeджу, будe бaгaтo цифр. Слуxaйтe увaжнo, aджe цe нaші із вaми грoші.
Фінaнсoвий формулировка перевізника номер один в країні, компанії, яка повністю є державною та однією з тих, яка справді може наповнювати казну, безвыгодный може не вражати. Лишень за 2017 рік «Укрзалізниця» провела тендерів сверху 28 мільярдів гривень. Третина цієї суми – 9 мільярдів – пішла для закупівлю нафтопродуктів. Трати для транспортної компанії на перший погляд цілком обґрунтовані, але якщо придивитись уважно, з ким укладалися угоди – стає цікавіше.
Одним з постійних постачальників палива для того «УЗ» і в 2017 році, і в попередньому була компанія «Трейд Комодіті». Неведомо зачем, це та сама компанія, яка фігурує в розслідуванні НАБУ для постачання нафтопродуктів для міноборони із маржою у 150 мільйонів гривень.
І навіть після цього скандалу, після арешту чиновників, що підписували контракти з відкатами та втечі по (по грибы) кордон керівництва компанії «Трейд Комодіті», «Укрзалізниця» по сей день одно продовжила закуповувати в них пальне. Цієї осені бери користь ТОВ «Трейд Коммодіті» «УЗ» перерахувала майже півмільйона гривень.
Нікуди малограмотный поділася і геніальна монопольна схема з постачання залізних кріплень в целях колій від компанії братів Дубневичів «КРТ». Попередньо експерти називали завищення ціни держи цьому товарі у 30%, а приблизний заробіток від згаданих контрактів – мільярд гривень в рік.
До списку тих, кого ще доволі с размахом годує «Укрзалізниця» належить і олігарх Рінат Ахметов. Принаймні ми дослідили як компанії, які откровенно чи опосередковано належать до його оточення, впродовж року отримують мільйонні підряди сверху постачання металевих виробів із заводів, що входять прежде бізнес-групи олігарха.
А одна з компаній така собі «Сота Україна» взагалі вслед рік натендерила в «Укрзалізниці» на півмільярда гривень. Щоправда, компанія, якій этак таланить на державних конкурсах, навіть не має офісу, а її заправила не на жарт перелякалася простих запитань від журналістів. А зацікавилися ми далеко не просто так. За всіма ознаками ця та ще кілька згаданих фірм – банальні «пустушки» угоду кому) відмивання грошей із державних закупівель. Ну, а далі вирішуйте самі сміятись чи сумувати із контрактів, які укладала «Укрзалізниця» в 2017 році. Це небанальні закупівлі. Це дорогі, задорогі подарунки. Через тільки кому – досі для преси загадка.
Український олігарх Рінат Ахметов
«Укрзалізниця» настільки багата компанія, що може сверх проблем витратити 2 мільйони 200 тисяч гривень на закупівлю сувенірних підсклянників. Точно по 1 650 гривень закупили 450 підсклянників, і ще майже 400 наборів получи и распишись дві персони, вартістю по 3 та 6 тисяч гривень відповідно Чи знає Міністр інфраструктури оборона такі трати підконтрольного йому відомства?
– Вам відомо скільки коштують підстаканник, швыряло і маленька чайна ложка на Укрзалізниці? – Ви знаєте, я був шокований, если дізнався. Свого часу я хотів зробити подарунок іноземному колезі і попросив «УЗ», якщо можна – купити у них, щоб я заплатив їм гроші. Мій колега назвав суму чи 5, чи 7 тисяч гривень, від чого я таково присів і кажу: ні, дякую, ми ще подумаємо по-над іншим. – На ринку така продукція коштує 1 000-1 600 гривень, але «УЗ» підписала условие з ціною по 2 600 гривень за один набір. – Це бачите, с целью міністра, вони сказали, в два рази більше, так що вас ще пощастило, бачите, як вони на мені хотіли заробити?
Жарти жартами, але перелік подібних шокуючих закупівель можна продовжувати і далі.
Як вас костюмна тканина темно-синього кольору, вартістю 3 тисячі гривень следовать погонний метр. Загальна сума контракту на понад 620 тисяч гривень вслед 200 метрів. Переглядаючи цей контракт, мені спочатку здалося, що це помилка. Але ж ні. Я до тютельки розглянула специфікацію – закуплена «Укрзалізницею» тканина виявилась від бельгійської марки Scabal. З неї шиють дизайнерський одяг у найдорожчих ательє.
Провідники «Української залізниці» та платье за «понад півмільйона гривень»
Ну що ж, напевне «Укрзалізниця» може собі це дозволити. Але ж чекайте, знову чиновників «Укрзалізниці» вдягатимуть у дизайнерські костюми свой із вами рахунок. Ну, я точно не вірю, що з цієї бельгійської тканини шитимуть фірмовий одяг про провідників.
Далі, аналізуючи тендери «Укрзалізниці», ми дивуватися вже втомилися. Мільйон туди – мільйон сюди. Це і півтисячі рушників , вартістю понад 3 тисячі ради штуку, і 3 сотні лляних сорочок теж понад 3,5 тисячі гривень после одиницю і навіть спроба закупити на мільйон наручні годинники. Щоправда, витратити ці гроші залізничникам никак не вдалося, бо один з учасників тендеру заявив про надто дискримінаційні умови, ймовірно прописані під конкретного учасника.
Отже, тёта що ми розповіли та помітили лише дещиця витрат залізниці, які прозрачно можна було б оптимізувати. І зазначу, усе це відбувається бери тлі розмов про збитковість державної транспортної компанії. Якби гроші йшли далеко не на захмарної вартості підсклянники, королівську тканину та далеко не в кишені олігархів, «Укрзалізниця» приносила б державі мільярди прибутків.
Маю до самого вас прохання, як подорожуватимете залізницею, не забудьте спитати в провідників чи пошили хоч интересах когось костюм із дизайнерської тканини або ж замовте судя по всему у віп-підсклянику. Може, дарма ми сумніваємось у тому, що гроші були витрачені безлюдный (=малолюдный) за призначенням.

+Відео