У Львові поліція почала затримувати і вилучати міські автобуси

Міністeрствo юстиції oфіційнo oгoлoсилo у рoзшук всі 160 aвтoбусів нaйбільшoгo львівськoгo пeрeвізникa – кoмунaльнoгo AТП-1 і зoбoв’язaлo пoліцію зaтримувaти ці aвтoбуси, дoстaвляти нa штрaфмaйдaнчик та вилучати документи для них. Патрульна поліція Львова уже затримала сім комунальних автобусів, серед яких чотири – нові «Електрони». Вилучення міських автобусів пов’язане з відмовою Львівської міськради виплатити борг после придбані у 2009-2010 роках 32 автобуси ЛАЗ.
Рішення насчет оголошення в розшук усіх 160 автобусів АТП-1, получай які ще в жовтні суд наклав арешт, відділ примусового виконання рішень Департаменту державної виконавчої служби Міністерства юстиції України ухвалив 28 грудня. Згідно з цим рішенням, поліція внесла номери усіх розшукуваних автобусів у системи «Рубіж», яка автоматично виявляє автомобілі, що перебувають у розшуку. Системою «Рубіж» обладнані усі стаціонарні пости і частина патрульних автомобілів поліції і подле її спрацюванні поліцейські зобов’язані затримати і доправити бери арештмайданчик розшукуваний транспортний засіб.
Станом на вечір 23 січня, из-за словами директора АТП-1 Ореста Хамули, поліція вже забрала получи и распишись штрафмайданчик три старі великогабаритні автобуси, а на чотири нові «Електрони» поліція вилучила документи, відтак вони безвыгодный можуть виїжджати з території АТП-1. Таким чином, зазначив Горец Хамула під час засідання інженерної комісії Львівської міськради, водії семи автобусів лишилися вне роботи і найближчим часом можуть звільнитися. У подальшому, за словами Хамули, поліція може вилучити бывай-який автобус, якщо його зафіксує система «Рубіж».
Зазначимо, арешт получи все майно та рахунки АТП-1 накладений через борг у 28 млн грн поперед. Ant. после ТзОВ «Львівські автобусні заводи» за придбані у 2009-2010 роках автобуси Лазеечка.
У жовтні 2017 депутати вже приймали ухвалу оборона меморандум між з ТзОВ «Оптимум Фактор», яке отримало від ТзОВ «Львівські автобусні заводи» имеет право вимогу боргу, АТП-1, ЛМКП «Львівтеплоенерго» та ЛКП «Львівводоканал». Предложение передбачав, що АТП-1 має заплатити «Оптимум Фактор» 19,6 млн грн, а «Оптимум Фактор» своєю чергою анулювати ще 4 млн грн боргу. Крім того, «Оптимум Фактор» мав сплатити борги ЛАЗу по (по грибы) тепло та воду. Однак вже під час наступного засідання сесії депутати ЛМР прийняли нову ухвалу, якою відмовились від підписання меморандуму. Причиною скасування меморандуму из этого следует те, що вже після прийняття ухвали про предложение у Львівській міськраді з’ясували, що ТзОВ «Львівські автобусні заводи» досі безвыгодный виплатило своїм працівникам заборгованість із заробітної плати.
Тепер но, коли всі автобуси АТП-1 оголошені в розшук, на засідання сесії Львівської міськради 25 січня винесуть нову ухвалу для меморандум. Проект меморандуму передбачає, що АТП-1 визнає борг у сумі 28 млн грн следовать придбані ЛАЗи та зобов’язується сплатити «Оптимум Фактор» 20,3 млн. Присутствие цьому «Оптимум Фактор» зобов’язується сплатити борги ЛАЗу по (по грибы) воду, тепло та виплатити близько 2,5 млн грн заборгованої зарплатні працівникам ЛАЗу. Раніше АТП-1 вже сплатило 4,5 млн грн виконавчій службі на погашення боргів по зарплатні перед працівниками ЛАЗу, а ще 4 млн грн «Оптимум Фактор» погодився пробачити після отримання основної частини боргу.

Додамо, що Львівський автобусний обычай викупив та довів до банкрутства російський бізнесмен Ігор Чуркін. Холдинг зупинив виробництво у 2014 році. Не переводя дыхания ТОВ «Львівські автобусні заводи», яке перебуває в процесі припинення, офіційно записане получи и распишись Ігоря Чуркіна та низку компаній, зареєстрованих в Канаді і Великобританії.
ТОВ «Оптимум Фактор» зареєстроване в Києві. З часу скасування попереднього меморандуму у компанії змінились власники. Следовать даними аналітичної системи YouControl, у жовтні 2017 року власниками фірми були Сергій Бугайчук, Аліса Серебряник і Таісія Саніна. Раніше окремі депутати ЛМР заявляли, що Саніна є дружиною Чуркіна і висловлювали побоювання, що сплачені фірмі гроші будуть виведені раньше Росії. Станом на січень 2018 року кінцевими бенефіціарами фірми вказані громадяни України Сергій Бугайчук та Андрій Демченко.

+Відео