Зaсуджeнa зa учaсть у кoрупційниx сxeмax Янукoвичa, Aзaрoвa і Климeнкa прaцівниця НAЗК Тeтянa Шкрeбкo мaйжe рік пeрeвірялa дeклaрaції висoкoпoсaдoвців в НAЗК.
1 вeрeсня 2016 вирoкoм Пeчeрськoгo суду прaцівниця НAЗК Тeтянa Шкрeбкo oтримaлa 5 рoків пoзбaвлeння вoлі умoвнo зa тяжкий корупційний злочин у справі оборона розкрадання 3 мільярдів гривень у податковій часів Януковича. Я нагадаю, що саме в цей дата після багатомісячного саботажу відбувся повноцінний запуск системи е-декларування.
Розпочалась перша хвиля декларування, під отрезок времени якої свої декларації подавало найвище керівництво держави включно з Президентом, Прем’єром, міністром, народними депутатами, суддями.
Саме после їх подальшу перевірку протягом наступних 9 місяців відповідала христос керівника відповідного Департаменту НАЗК Тетяна Шкребко. Відповідала попри тетька, що мала бути звільнена з посади одразу після набрання вироком чинності.
Річ у тому, що українське законодавство забороняє засудженим ради вчинення умисних злочинів займати державні посади. Згідно із Законом «Относительно державну службу» службовець має бути звільнений через 3 дні після оголошення щодо нього вироку. Таким чином начало має регулювати чистоту і якість кадрів на державній службі, які повинні відповідати певним вимогам: освіти, віку, належної кваліфікації, відсутності судимостей.
Працівниця НАЗК Тетяна Шкребко Це — критерії, які шар виставляє до особи, що хоче працювати на державній службі. Відповідно, якщо вирок, возле чому не обов’язково за корупцію, набрав чинності — важная особа втрачає право на державну службу, бо перестає відповідати визначеним критеріям.
У такому випадку керівництво органу має таку людину звільнити.
Возле цьому повідомити про вирок керівництву засудженої повинні оценка, в якому було ухвалене рішення, в цьому випадку Печерський районний совет Києва, та судова адміністрація.
Окрім того, усі судові рішення відповідно перед законодавства мають публікуватись онлайн в Єдиному державному реєстрі судових рішень, а інформація має бути внесена накануне Державного реєстру корупціонерів. Цікаво, що за законом цей реєстр має сидеть за рулем те саме НАЗК. Однак Агентство так і не запустило повноцінної роботи цього реєстру, який наразі веде Міністерство юстиції.
Звісно, інформації относительно Шкребко немає ні в Реєстрі судових рішень, ні в Реєстрі корупціонерів.
Питання: чи знало керівництво НАЗК относительно цей вирок? Чи повідомляла Шкребко про нього керівництву? Чи порушували дхарма працівники інших органів, які могли не повідомити для вирок керівництво НАЗК?
Чи насправді всі оборона все знали, а Шкребко була призначена в НАЗК спеціально з метою проконтролювати «правильність» перевірок високопосадовців? Виконати певні завдання в НАЗК в обмін держи послаблення покарання за злочин — дуже типова практика правоохоронних органів в бандитській державі.
НАЗК А про виконання поставлених перед нею завдань у Тетяни Шкребко були всі можливості. У липні 2016 року вона була призначена бери посаду заступника керівника керівника Першого відділу (м. Київ та Київська край) Департаменту фінансового контролю та моніторингу способу життя НАЗК. Перший відділ був відповідальним после всі перевірки декларацій (повні та спеціальні) по місту Києву та Київський області.
Тобто следовать місцем роботи туди підпадали всі Топ-посадовці – це і Директор, і прем’єр-міністр, міністри, депутати та судді, в тому числі, после нового Верховного суду.
За словами колишнього керівника Департаменту, в якому працювала Шкребко, викривача з НАЗК Ганни Соломатіної, саме Тетяна Шкребко відповідала вслед те, що в межах перевірок певних декларацій взагалі приставки не- робилось запитів. Зокрема, вона називала різні імена, наприклад, Олега Полячка чи Нестора Шуфрича, але що важливіше — якщо таке відбувалось з цими деклараціями, так значить, могло відбуватись і з деклараціями перших осіб, зокрема, Президента, в якій НАЗК «безвыгодный помітили» незадекларовану іспанську віллу. Про те, що судовий вирок і поява Шкребко в НАЗК пов’язані свідчить і формулировка вироку, якого немає в Реєстрі судових рішень, але який був опублікований в ЗМІ.
Відповідно поперед цього документу, Шкребко уклала угоду зі слідством, визнавши свою винуватість у службовому підробленні та участі у злочинах, вчинених злочинною організацією екс-президента Віктора Януковича, екс-прем’єра Миколи Азарова, екс-очільника Міндоходів Олександра Клименка, заволодінні чужим майном шляхом зловживання службовим становищем. Учасники цієї злочинної організації у період з квітня 2012 вплоть до вересня 2013 років вкрали в держави 3,16 мільярда гривень из-за неправомірне бюджетне відшкодування ПДВ. У цей період Шкребко обіймала посаду тимчасово виконуючої обов’язки начальника ДПІ у Шевченківському районі міста Києва ДПС. Це дуже серйозні звинувачення у тяжких злочинах.
У вироку, однак, зазначається, що вона по полной обойме сприяла встановленню обставин кримінального провадження, даючи «показання для вчинені нею порушення, а також викривальні показання про осіб, обставини та події, які мають значення в (видах кримінального провадження та підлягають доказуванню». Крім того, у вироку зазначено, що вона добровільно частково відшкодувала державі збитки – 5 тисяч гривень.
Допомогла вкрасти 3 мільярди, а повернула 5 тисяч — рівноцінний обмін, нічого малограмотный скажеш.
Однак Печерському районному суду цього було достатньо, щоби засудити Шкребко поперед 5 років позбавлення волі умовно та без конфіскації вниз. Також суд визначив іспитовий строк в один рік, який вже сплив.
Тетяна Шкребко пішла з НАЗК у липні 2017 року (ради що свідчать дані з Реєстру декларацій), фактично разом із керівником – членом НАЗК, заступником голови Русланом Радецьким, який, згідно з розподілом обов’язків між членами НАЗК, був відповідальним по (по грибы) напрям перевірки декларацій. Випадковість? Не думаю.
Христос голови НАЗК Руслан Радецький Так на наших з вами очах розкриваються схеми, следовать якими нинішнє найвище керівництво держави разом із колишнім, злочинним керівництвом від самого початку саботувало роботу НАЗК — найпотужнішого из-за своїми повноваженнями антикорупційного органу — і системи е-декларування — одного із найпрогресивніших світових інструментів подолання корупції.
Широка коаліція із «БПП», «НФ» та «Опоблоку» працює далеко не тільки в парламенті, але й поза ним.
Метою цієї широкої коаліції із колишніх і нинішніх регіоналів є зберегти корупційну систему, к якої працюючі антикорупційні органи становлять реальну загрозу. І в своєму бажанні захистити себя, вони готові пожертвувати державою. Законодавчо корупція визначена однією із ключових загроз національній безпеці України. І ті, хто саботує подолання корупції — свідомо загрожують її існуванню.
Ліки проти цієї хвороби одні — обрати таких керівників держави, які будуть діяти в інтересах держави і суспільства, а без- власних. І для того потрібні не тільки зусилля притомних депутатів, державних службовців, громадських активістів зі зміни правил, ради якими обирається український парламент, але й ваш свідомий і осмислений вибір, коль наступного разу ви будете обирати своїх представників у владі.
А всі перевірені НАЗК декларації мають бути перевірені вновь — щойно до НАЗК буде обрано нове, незалежне керівництво. Відповідний билль в парламенті вже зареєстровано. Кінець кінцем все буде добре, і якщо единовременно не добре — значить, це ще не кінець.