Рeклaмний рoлик від Forsman & Bodenfors прoпoнує відмовитися від володіння автомобілем і обмежиться користуванням по (по грибы) річною,або місячною передплатою.
Ідея рекламного послання полягає в концепції спільного використання. Держи думку авторів, для того щоб скористатися новим Volvo CX40, зовсім необов’язково його купувати.
Споживачеві пропонується можливість використання Volvo CX40 вслед контрактом. Йому не доведеться витрачати велику суму для покупку автомобіля. Замість цього передбачена щомісячна абонплата. Услуга передбачає і щорічну зміну автомобіля.
У ролику підкреслюється утопічність ідеї нестримного споживання. Нова концепція попустить змінити цю ситуацію. Ролик транслюється в Швеції і буде показаний в Європі, Азії, Китаї та Америці з локальними адаптаціями під кожен конкретний регіон.
]]