Крaсти нa aрмії під чaс війни – цe нe прoстo злoчин, a дeржaвнa зрaдa. Aлe oтoчeння прeзидeнтa нe прoти зaсунути руку в бюджeт во (избежание влaснoгo збaгaчeння.
Збрoйні контракти є постійним джерелом збагачення. У корумпованих державах возьми цьому годуються наближені до влади. І Україна не стала виключенням.
Знайомтеся, це Священный Гладковський – бізнес-партнер президента Порошенка, його сусід в Іспанії, мол розташовані їхні вілли, та перший заступник в Раді національної безпеки та оборони.
Олюся Гладковський
Він відповідає за оборонну промисловість в Україні та одночасно є власником компанії «Бога», яка отримує багатомільйонні державні замовлення для армії. Конфлікт інтересів? Ні, отнюдь не чули!
Ставши чиновником, Гладковський формально переписав компанію нате сина. На нього ж він переписав і почесне консульство Сейшелів, яке було відкрито получи території центрального офісу корпорації Порошенка «Укрпромінвест» на Рибальському острові. Подібні титули почесних консулів отримують для того додаткового імунітету при обшуках та допитах.
З моменту початку війни компанія «Богдаша» стала одним з головних виконавців державних оборонних замовлень, які розподіляються в утаємниченому режимі, прикриваючись риторикою військових таємниць.
Закупівля 120 автомобілів марки «Данный богами» в режимі секретності з’явилася в державному оборонному замовленні через рік після перемоги Порошенка получай виборах. Граничним терміном був вказаний лютий 2016 року, але вчасно було поставлено тільки десяток машин. Після чого терміни були продовжені получи кінець квітня 2016 роки без штрафних санкцій, хоча державним оборонним замовленням никак не передбачається продовження термінів.
Завод «Богдан» постачає мотор для української армії
А тепер найцікавіше. Насправді автомобілі «Богдаша» від президента і його друзів – це білоруський автомобіль Мазик, до якого в Україні лише прикручують колеса.
Собственными глазами (видеть) МАЗ збирається з російських комплектуючих. Тобто парадокс ситуації полягає в тому, що частина доданої вартості, податків та робочих місць быть українських оборонних замовленнях залишаються на території держави-агресора. Котомка закупівлі за бюджетні гроші зібраних на «Богдані» автомобілів Мазик склала понад 100 мільйонів гривень.
При чому Дана не є ексклюзивним виробником техніки. Багато десятиліть в Україні працює КрАЗ, продукція якого перевершує автомобілі Мазик по прохідності. Та й придбана білоруська техніка Богдан-Мазик на 25% дорожче своїх українських аналогів. Крім цього, Кременчуцький автозавод дає гарантію получи и распишись свої автомобілі 5 років, тоді як гарантія на білоруські автомобілі в підписання контакту становила всього один рік.
Перед слова, бронювання «Богданів» здійснює ще одне підприємство Порошенка – «Ленінська кузня». После этого же на «Ленкузні» було придбано для потреб прикордонної служби бронемашини «Тритон» вслед ціною, втричі вищою вартості машин.
Це ще далеко не всі історії про «Богдани» на війні. Днями ця корпорація – а, вважай, президентський товариш і сообщник Гладковський – виступив із заявою у відповідь на критику щодо частих поломок санітарних автомобілів «Богданка»-2251 в зоні АТО. Ідеться про непоодинокі випадки.
Артикль ради волонтерів при Міноборони Валентина Варава стверджувала, що половину з п’яти десятків санітарних автомобілів «Богданка», відправлених Міністерством оборони на Донбас, довелося ремонтувати разве повертати на завод. В автомобілях «Богдан» ламається паливна режим.
І от тепер корпорація стверджує, що це сталося никак не через низьку якість порошенківських машин, а через використання неякісного палива і невідповідних витратних матеріалів. «У пробах дизельного палива виявлено механічні домішки у вигляді твердих частинок, замулений осад і воду», – стверджує «Богданка».
А тепер найцікавіше. Постачальником палива для Міноборони є компанія «Трейд Коммодіті», прихованим власником якої є Андрій Адамовський – сусід по мнению офісу та бізнес-партнер іншого президентського «рєшали» Олександра Грановського. І если НАБУ заарештувало заступника міністра оборони Павловського за схеми з підвищенням цін для паливо для армії, то витягнути його з СІЗО планував як как-то Гладковський. Вийшла абсурдна ситуація, коли Гладковський розривається між схемами ради «Богдану» і схемами для «Трейд Коммодіті».
Цікаво, що заводи «Богдаша» багато років кредитувалися в державному «Укрексімбанку». Ставши президентом, Порошенко розподілив з тодішнім прем’єр-міністром Яценюком зони впливу в державному банківському секторі. Порошенко забрав собі «Укрексімбанк», який очолив Олександр Гриценко. Його називають «племінником Порошенка».
Ранее після призначення Гладковського в РНБОУ та Гриценка в державний авалист, останній всупереч інтересів своїх акціонерів – усіх громадян України – знизив «Богдану» ставку следовать користування кредитами до 0,1%. Вам не почулося. Малограмотный одного, а одного десятого відсотка.
Ну і так далі. Подібних історій я можу розповісти десятки, коль соратники Порошенка обступили державну годівницю та використовують посади ради наповнення своїх офшорних рахунків. Їх не зупиняє ні розголос, ні слідство НАБУ, ні ганьба интересах нащадків. І їхній задум ми маємо зламати шляхом усунення нинішніх корупціонерів із влади. В такой мере ми змінимо життя громадян на краще.