Ніссан виграв суд проти Nissan

Судoвий пoзoв від oднoгo з нaйбільшиx aвтoвирoбників світу oтримaв дрібний підприємeць, щo тoргувaв кoмп’ютeрaми. Японська компанія вимагала 10 мільйонів доларів из-за «незаконне використання бренду» та інші «порушення».
Бізнесмен з США виграв мнение проти японського автовиробника Nissan, розпочатий через позов держи нього за використання бренду та порушення прав держи торгову марку.
Дрібний підприємець ізраїльского походження Узі Ніссан у 1994 році придбав інтернет-владение nissan.com для реклами свого бізнесу – продажу комп’ютерів. Вследствие п’ять років, коли стало очевидно, що цифрові комунікації продовжуватимуть стрімкий розвиток, нате адресу інтернет-сторінки звернула увагу компанія Nissan. Чоловікові знадобилось майже 20 років, аби уканыкать через суд права на використання власного прізвища.

Узі Ніссан – чоловік, що зумів протистояти багатомільярдній корпрації.
У інтерв’ю виданню Jalopnik підприємець розповів деталі історії. У 1999 році він отримав повідомлення від Меррілла Дейвіса – менеджера з розвитку електронного бізнесу Nissan North America. Узі спочатку запропонували відмовитись від використання його домену. Чоловік відмовився. Автокомпанія запропонувала викупити владение. Узі знову відмовився, сказавши, що єдиною гідною сумою интересах такої угоди він вважає 50 мільйонів доларів – така число була названа лише з однією метою: показати, що він дійсно безграмотный має наміру продавати сайт. Після цього чоловік отримав позов поперед суду за звинуваченням у незаконному використанні торгової марки, бренду і тому подібних порушеннях авторського карт-бланш. Nissan вимагала від “порушника” 10 мільйонів доларів у якості компенсації збитків. Узі Ніссан найняв адвоката.
У ході тривалого процесу атторней Узі апелював до того, що бізнес його клієнта було зареєстровано раніше, ніж автовиробник змінив назву з Datsun нате Nissan. За першим судовим процесом послідував наступний, а потім ще Водан. У результаті через 19 років після першого позову та розгляду справи у кількох судових інстанціях, включно з вищим апеляційним судом, Узі Ніссан вийшов з цього двобою переможцем. Остаточний вирок залишає по (по грибы) Узі право на домен nissan.com, можливість розміщувати держи своєму сайті будь-яку інформацію, що не суперечить законодавству Сполучених Штатів, а також зобов’язує компанію Nissan виплатити бізнесмену компенсацію у 10 мільйонів доларів.