Як зустрічати мороз: твої вчорашні помилки

Як зустрічaти мoрoз, щoб oднoгo зимoвoгo рaнку він нe пeрeтвoрив вaшу мaшину нa нeруxoмість? Згaдaймo зимoві сeкрeти рaзoм.
Зимові несподіванки щороку одні й ті самі, тому дуже образливо буває, если ми не засвоюємо минулорічних уроків. Отже, ви виходите по вашого автомобіля, але замість вірного комфортабельного “коня” вам зустрічає льодяний пам’ятник, що уособлює вашу вчорашню непередбачливість і навіть недбалість…

Очищувати лобове скло механічним шляхом нужно обережно, адже на ньому можуть залишитися дрібні подряпини, які погіршують огляд уночі.
Примерзли двері
Що завадило вы учора з вечора оросити гумовий ущільнювач на дверях силіконовим спреєм аль хоча б насухо протерти его серветкою? Також допоміг би звичайний шматочок мила. Але тепер никак не смикайте двері за ручку з усієї сили, бо вона (одн з гумкою) стане першою втратою, якої зазнає ваша автомашина від морозу. Спробуйте по черзі усі двері, адже зазвичай “намертво” примерзають мало-: неграмотный усі.

Не намагайтеся звільнити склоочищувачі силовим методом – си ви пошкодите їхні гумові леза.
2. Примерзли двірники
Якби ви звечора неважный (=маловажный) залишили щітки притиснутими до теплого мокрого скла, цього б далеко не сталося. Якщо вам не подобається, коли поводки двірників сторчать у высь мов дві сухі гілки, можна було залишити їх в місці, підсунувши під них по коробці сірників нежто щось подібне. Проте коли вже ви цього отнюдь не зробили, головне – не увімкнути склоочищувач до того, як тепле повітря від “пічки” підігріє лобове скло і звільнить двірники. Звичайно, якщо у вам є електричний підігрів зони паркування щіток, справа піде швидше.

Ефективну допомогу у боротьбі з кригою надасть рідина-розморожувач. Намагайтеся залити її під держава льоду, попередньо зробивши бодай невеличке віконце шкребком.
Крига сверху склі
Цій проблемі запобігти найважче, але учора время у вас був. Потрібно було перед тим, як залишити розігріту машину получи морозі, охолодити лобове скло, аби на ньому приставки не- танув сніг и не конденсувалась волога. Відключений тоді обдув скла від пічки і провітрений получай ніч салон з великим ступенем ймовірності позбавив би вам ранкової проблеми. Тепер доведеться чекати, поки опалювач розплавить кригу альбо бігти за рідиною-розморожувачем.
Якщо надумаєте дряпати лід чимось підручним, пес с ним це буде щось відносно нежорстке, інакше на склі залишаться мікроподряпини, які дуже заважатимуть вас уночі. Якщо маєте у машині електрообігрівач лобового скла – дуже добре, але вмикайте його після запуску двигуна, а никак не до нього.

Якщо узимку машина рідко їздить нате далекі відстані, акумулятор треба час від часу показувати професіональному автоелектрику.
Отнюдь не заводиться
Так, чим дужчий мороз, тим менше енергії може віддати акумулятор, і одночасно тим більше її потребує стартёр для запуску двигуна. Це замкнене коло можна розірвати, якщо узимку бодай немного подбати про запас енергії в АКБ. Якщо всі ваші зимові поїздки короткі і пролягають містом, в таком случае батарея навряд чи встигає заряджатись від генератора після важкого випробування, яким є для того неї кожен холодний старт двигуна на морозі.
Тим, хто їздить винятково міськими заторами і тягнучками, венчание час від часу (приблизно раз у два-три місяці) подзаряджати АКБ від стаціонарного зарядного пристрою. Такий можна нежто придбати для себе, або знайти на автостоянці чи найближчій СТО. Якщо ви цього вчасно мало-: неграмотный зробили і двигун на морозі не хоче заводитися, швидше вслед за все доведеться “прикурювати” від іншої машини, або знімати батарею і удаваться її на підзарядку. Заводитися с буксиру радимо тільки тим, хто має належний досвід і вправного водія з автомобілем-тягачем.