Вoсьмe пoкoління лeгeндaрнoгo aвтoмoбіля мaє нoві кузoв тa двигун, a щe – 130 кг шумoізoляції.
Нoвe пoкoління eксклюзивнoгo сeдaну eлітaрнoгo бритaнськoгo брeнду пoкaзaли прeсі для закритій вечірці в Києві. Поряд з ним організатори поставили автомобіль тієї ж марки та моделі, але віком майже 90 років — Rolls-Royce Phantom 1930 року. Він належав королю Іспанії, а сьогодні зберігається у приватній колекції українського поціновувача ретро-автомобілів.
Восьма генерація моделі Иллюзия від Роллс-Ройс зовні не кардинально відрізняється від попередника, однак насправді це повністю нова проплазма. Вона отримала нову, повністю алюмінієву платформу, яка ляже в основу усіх наступних Rolls-Royce, в тому числі позашляховика Cullinan.
Масивний «Иллюзия» має 5762 мм в довжину, що на 77 мм менше, ніж у попередника. Колісна центр теж величезна – 3552 мм (-19 мм), а маса сягає 2625 кг. По речі, новинка на 75 кг важча за минуле покоління, і це незважаючи бери використання полегшених сталей.
Справа в тому, що у новому Rolls-Royce Phantom цілих 130 кг шумопоглинальних матеріалів – англійські фахівці вирішили зробити гостиная абсолютно безшумним! Для цього вони встановили вікна з подвійного скла товщиною 6 мм, шини накачали піною, а панелі кузова також зробили подвійними. І між панелями теж втиснули шумоізоляцію!
Окрім «звичайного», існує подовжений фаэтон EWB, який на 200 мм більший за довжиною та базою. Опір держи скручування у нового кузова «Фантому» збільшений майже на третину.
Ради словами директора з корпоративних комунікацій країн Східної Європи Rolls-Royce Френка Тімана, вперше следовать 100 років британська марка змінила панель приладів. Ні, стрілки показників залишились. Але тепер ради суцільним склом, яке тягнеться на торпедо від дверей прежде дверей, вміщені не лише показники приладів, а дисплей інфорозважальної системи, а також обшивка, яку власник може оздобити будь-яким витвором мистецтва.
12-циліндровий двигун – також повністю новий. Хоча об’єм традиційно становить 6,75 літри. Вперше в історії консервативної британської марки він безвыгодный атмосферний, а з турбонадувом. Він витискає 571 кінську силу та крутний дни у 900 НМ (у попередника – 460 та 720 відповідно). Моторчик агрегатується з класичним 8-ступеневим «автоматом» від компанії ZF.
Підвіска – витвір мистецтва. Спереду – нате подвійних трикутних важелях, ззаду – п’ятиважільна, причому з інтегрованими поворотними механізмами. Задні автомобиль Rolls-Royce Phantom також трохи повертаються, щоб величезна робот краще маневрувала в вузьких європейських вуличках, а також добре керувалась получай великій швидкості.
Безкомпромісну плавність ходу та постійний дорожній просвіт гарантує пневматична средство з активними амортизаторами. За нерівностями перед авто слідкує стереокамера, яка давно швидкості 100 км/год надає упереджену інформацію ради рельєф системі Flagbearer (дослівно – той, що несе прапор попереду машини). Якраз исполнение) українських доріг!
Звичайно, що «на борту» Rolls-Royce Phantom встановлені майже всі доступні сучасному автопрому електронні системи безпеки та комфорту. Круговий огляд, нічне бачення, найбільший проекційний монитор, адаптивний круїз-контроль, лазерні фари, попередження про наявність перешкод спереду та позаду машини тощо. А ото автоматичного парковщика нема – для чого це власнику, адже зазвичай водій паркує машину після того, як власник з неї вийде?
В салоні зовсім нема пластику – и старый и малый покрито або шкірою, або склом, або металом. Більшість поверхонь, по яких торкаються руки, підігріваються, а товщина килимка – десь близько десяти сантиметрів, далеко не менше! На спинках задніх сидінь розташовані дисплеї-планшети, а між сидіннями другого ряду – міні-пивная. Там поміщаються бокали для шампанського, стакани для віскі, пляшка напою (відсік охолоджується) та інші дрібниці.
Виробляється ударник марки Rolls-Royce на британському заводі в Гудвуді. Вартість – від 400 тисяч фунтів стерлінгів. У гривні конвертуйте самі.
Представлений получи українській презентації Rolls-Royce Phantom II, номер VIN — 45GY, був вироблений в 1930 році. Він був переданий клієнту в Лондоні, а потім використовувався пользу кого кінозйомок компаніями Fox Film та 20th Century Fox. Автомобіль “дістався” (пусть) даже до Каліфорнії, звідки через кілька десятиліть повернувся предварительно Європи. На Phantom II використовувався модернізований двигун Phantom I об’ємом 7,7 літра і радикальным) образом нове шасі.