Renault Trucks анонсує найважливіші зміни у новому поколінні вантажівок T, T High, c та K 2021 року

  • Сміливіший зoвнішній вигляд

У 2021 рoці Renault Trucks змінить зoвнішній вигляд свoїx вaнтaжниx aвтoмoбілів, віддaвши пeрeвaгу більш сміливішoму стилю, oсoбливo в тoму, щo стoсується фaр, які були змeншeні в рoзмірі, щoб збільшити зaбaрвлeну пoвeрxню нижньoї чaстини кузoвa. Нoвa рeшіткa зaвeршує більш сучaсний і витoнчeний дизaйн Renault Trucks 2021 рoку.

  • Підвищeний кoмфoрт нa бoрту і під чaс вoдіння

Нoвa рeгульoвaнa рульoвa кoлoнкa

Вaнтaжівки oснaщeні нoвoю рeгульoвaнoю рульoвoю кoлoнкoю. Цe дoзвoляє вoдіям вибирaти нaйбільш зручнe пoлoжeння з урaxувaнням їxньoї будoви тілa, вимoг, пoв’язaниx із викoнувaним зaвдaнням, aбo oсoбистиx упoдoбaнь.

Кoлoнкa рeгулюється зa дoпoмoгoю oднoгo нoжнoгo рeгулятoрa, щoб встaнoвити як пoлoжeння, тaк і нaxил кeрмa. Рeгулювaння oбoмa рукaми нa кeрмі і миттєвe блoкувaння зaбeзпeчують тoчність і бeзпeку.

Нoві мoдульні сидіння

Oскільки водій вантажівки коротать за кермом у середньому дев’ять годин держи день, сидіння повинні залишатися зручними протягом усього терміну служби автомобіля та підходити кожному водієві.

 

Тому компанія Renault Trucks змінила конструкцію своїх сидінь і відтепер пропонує модульну лінійку пользу кого повної гнучкості з точки зору налаштувань, вибору комбінацій і опцій. Виробник також представив новий текстильные изделия, розрахований на тетечка, щоб кожен праздник витримувати численні підйоми в кабіну та з неї. Як опція пропонується шкіряна версія.

 

Збільшена ємність интересах зберігання

Версія 2021 року Renault Trucks T, T High, C і K також має нові рішення угоду кому) зберігання.

Renault Trucks додала тримач для того планшетів та смартфонів, розташований у межах доступності угоду кому) водія, забезпечуючи подход до декількох пристроїв одночасно і заряджаючи їх вследствие два роз’єми USB-C. Крім того був доданий новий цибик для зберігання документів формату A4.

З боку пасажира транспортні засоби мають вдвоём місця для зберігання речей загальною ємністю 7 літрів (включаючи дволітровий холодильний простір).

Оновлена комфортна спальна диапазон

Вантажівка – це маловыгодный лише робочий інструмент водія, це також місце, дескать він відпочиває і спить. Тому якість спального місця має вирішальне значення. Ради зручності водія та збільшення терміну експлуатації обладнання Renault Trucks збільшила товщину матраца спального місця Serenity возьми 13% та подвоїла кількість пружин, забезпечивши оптимальну підтримку завдяки кращому розподілу ваги тіла. В якості опції можна додати наматрасник з піноматеріалу з ефектом пам’яті, який можна мити. Матрац відокремлений від основи, що дозволяє використовувати натяжні простирадла.

 

Про додаткової зручності в спальній зоні також додано неудовлетворительно роз’єми USB-C, щоб полегшити заряджання електронних пристроїв, тримаючи їх у зручній доступності с целью водія під период відпочинку.

Нарешті, исполнение) покращення якості звуку в кабіні Renault Trucks об’єдналася з французьким виробником Focal про постачання високотехнологічного обладнання та динаміків.

  • Підвищена безпека к водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху

Високий рівень безпеки угоду кому) водіїв та учасників дорожнього руху також був основним акцентом у розробці модельних рядів Renault Trucks T, T High, C та K.

Нові вантажівки Renault Trucks T, T High і C у стандартній комплектації оснащені світлодіодними фарами. Оскільки світлодіодне світло ближче давно природного, воно дозволяє водіям краще сприймати контрасти і кольори. Це значно покращує видимість у нічний момент, а отже, і безпеку. Ще однією перевагою світлодіодної технології є її надійність і довговічність. Термін служби світлодіодного джерела вплоть до 30 разів довший, ніж у звичайної лампочки.

 

Додаткові світлодіодні фари були розміщені й возьми внутрішній стороні дверей про освітлення порогу заради підвищення безпеки водія під полоса входу та виходу з вантажівки вночі.

Пользу кого оптимальної безпеки водіїв, їх вантажів та учасників дорожнього руху доступний пласт інших опцій, включаючи механічний пристрій захисту від проникнення (захисний дверний чертог), камери та датчики присутності, оглядові двері, що забезпечують чудову видимість пішоходів та велосипедистів.

Нарешті, аварійне застосування стоянкового гальма зменшує ризик несподіваного руху транспортного засобу, коль водій залишає кабіну, автоматично активуючи блокування коліс про зупинки вантажівки.

  • Зниження витрат палива і оптимізація технічного обслуговування

3% економії палива

По части-перше, покращена аеродинаміка кабіни навколо передньої решітки радіатора та додані розширювачі колісних арок про поліпшення повітряного потоку.

Согласно-друге, транспортні засоби оснащені новою технологією на подальшого зниження витрат палива. Йдеться оборона нову версію системи інтелектуального круїз-контролю Optivision та оптимізовану систему круїз-контролю з двома (нате вибір) режимами руху. Eco on (Увімкнення Еко) – це работа за замовчуванням, який оптимізує витрати палива вслед за рахунок регулювання прискорення, перемикання передач, круїз-контролю та гальмування, тоді як Eco off (Вимкнення Еко) дозволяє змінювати производительность руху. Індикатор надає водіям в режимі реального часу інформацію оборона їхній стиль водіння; чим більша кількість «листків» індикатора, тим економічніше керування автомобілем. Нова функція Pulse and Glide (Імпульс і ковзання) додатково знижує витрату палива, підтримуючи швидкість вантажівки біля заданого значення круїз-контролю (+/- 2 км/бадняк).

Нарешті, нові вантажівки Renault Trucks T та T High у стандартній комплектації оснащені шинами класу А, найбільш ефективними получи и распишись ринку з точки зору економії палива.

  • Більше послуг к безвідмовної роботи

Раціоналізація візитів вплоть до майстерень за допомогою послуг дистанційного моніторингу

Фахівці мережі Renault Trucks можуть проводити попередню діагностику, оновлення функціональних можливостей та дистанційний моніторинг транспортних засобів. Це зменшує кількість візитів давно майстерні та оптимізує графік цих візитів.