Чим хороші американські автомобілі

Чим xoрoші aмeрикaнські aвтoмoбілі? — после этого є прo щo пoгoвoрити, oскільки нa бaтьківщині мaсoвoгo aвтoпрoму свoї спoживчі трaдиції і свoя кoнструктoрськa шкoлa.
Рoзбирaючись, чим xoрoші aмeрикaнські автомобілі, потрібно насамперед визначитися, що ми розуміємо під цим терміном. Добре це чи хреновато для нас, сказати важко, але факт: американські автомобілі – це задолго) до этого вже не тільки корінні північноамериканські марки Chevrolet, Chrysler, Buick, Jeep, Cadillac, Lincoln, Dodgeчи Tesla. Возьми дорогах Нового Світу давно вже не менше половини машин (пусть) даже ніяк не місцевого виробництва і навіть не місцевих марок. Хоча экономно всі вони зроблені якщо не спеціально для Америки, в таком случае з оглядкою на неї.
Таким чином, в число американців потрапляють деякі японські моделі, які випускаються під особливими суббрендами (Acura, Infiniti, Lexus). У праздник же час, деякі добре відомі європейські моделі (наприклад, Ford Fiesta і Focus) продавалися в Америці не принимая во внимание серйозних змін, і потрапляючи звідти до нас, вони для показухи можуть вважатися «американками».

Навіть неамериканські виробники другой раз мають в асортименті моделі, призначені виключно для американського ринку.
Слід визнати, що типові автомобілі з Америки справді мають суттєві відмінності від більш звичних нам європейських, японських і корейських. В слуху чимало негативних характеристик «американців», але не рідше говорять оборона технічні достоїнства, про особливий стиль і неповторну харизму цих машин.
Але ми сьогодні поговоримо оборона більш конкретних матерії – про реальні плюси автомобілів, привезених перед Старого Світу з Америки.
– Ціна. За інших рівних даних автомобілі з Америки завжди дешевші – ибо ціни в заокеанських автосалонах часто становлять близько 50% від європейських. После того автомобільне життя в США завдяки особливостям страхування і сервісу влаштоване таково, що стара машина не представляє великої цінності во (избежание власника – він розлучається з нею легко і без жалю.
– Вдоль-багатому. Автомобілі-«американці» практично всі багато укомплектовані. Можливо, невыгодный всі стандарти «багатства» збігаються з нашими, але оснащення завжди щедре.
– Во (избежание американського ринку зазвичай випускають моделі з м’якою, комфортною підвіскою. Це добре підходить на нишх поганих доріг.
– Серед справжніх американських машин багато моделей з оригінальним, самобутнім дизайном. Дещо подібне буває прямо-таки неможливо знайти у модельних лінійках виробників інших національностей.

Саме завдяки примхливому американському споживачеві автомобільний світ отримав багато цікавих автомобілів, які маловероятно чи з’явилися б винятково у Європі.
– Місткі. Більшість машин бери американському ринку відрізняються місткістю – просторим салоном, великим багажником.
– «Автомати». Трансмісія «на ручці» ради океаном небачена рідкість. Хіба що якийсь спорткар угоду кому) фанатиків активного драйву може виявитися з «механікою». А крім зручності в (видах водія АКП як правило ще й береже двигун. Оскільки електроніка, що управляє силовим агрегатом, ради наявності АКП може не дозволити мотору працювати в несприятливих режимах – наприклад, получай надто низьких або надто високих оборотах.

Деякі машини зі Штатів дуже рідко потрапляють у Старий світ – настільки недоречні вони в європейських умовах. Зокрема, йдеться ради так звані повнорозмірні позашляховики с 5 – 7-літровими бензиновими двигунами.
– Об’єм. Американські автомобілісти люблять великі двигуни, неоднократно це дефорсировані агрегати, які більшу частину часу працюють у сприятливих режимах – порядка кажучи, упівсили. Це позитивно позначається на довговічності.
– Совершенно просто. Машини з північноамериканського континенту майже не комплектуються технічно складними системами, які впливають получи ціну, ресурс і надійність – тамтешній споживач клює на інші, більш доступні приманки. С целью багатьох з нас це плюс, як при покупці (ціна), таким (образом і в експлуатації (обслуговування).
– Під наглядом. Значна частина приватних машин в Штатах експлуатується в правах лізингу, а це означає, що перші 3-5 років роботи ради машиною стежить не власник (який може виявитися недбайливим), а реальний власник – компанія-лізингодавець, яка вимагає суворого дотримання регламенту Так, ремонтів, страховок та іншого. Якщо знайти такий автомобіль відразу після закінчення лізингу, це если вдалою покупкою.

Технічний стан – не найсильніший бік уживаних машин з Американського континенту. Проте знавці рекоменують обирати машини, які працювали у лізингу.
– У більшості штатів Америки немає справжньої зими, тому ”обробці” сіллю і піском з відсівом (читай – дрібним камінням) кузова автомобілів безвыгодный піддаються. Правда, і антикор багатьох “американців” сам по собі маловыгодный настільки хороший, як, скажімо, у “німців”, але це вже мінуси, ради які ми поговоримо наступного разу.

Чим хороші американські автомобілі

Чим xoрoші aмeрикaнські aвтoмoбілі? — на) этом месте є прo щo пoгoвoрити, oскільки нa бaтьківщині мaсoвoгo aвтoпрoму свoї спoживчі трaдиції і свoя кoнструктoрськa шкoлa.
Рoзбирaючись, чим xoрoші aмeрикaнські автомобілі, потрібно насамперед визначитися, що ми розуміємо під цим терміном. Добре це чи никудышно для нас, сказати важко, але факт: американські автомобілі – це давненько вже не тільки корінні північноамериканські марки Chevrolet, Chrysler, Buick, Jeep, Cadillac, Lincoln, Dodgeчи Tesla. Получи и распишись дорогах Нового Світу давно вже не менше половини машин хоть ніяк не місцевого виробництва і навіть не місцевих марок. Хоча неакадемично всі вони зроблені якщо не спеціально для Америки, так з оглядкою на неї.
Таким чином, в число американців потрапляють деякі японські моделі, які випускаються під особливими суббрендами (Acura, Infiniti, Lexus). У пирушка же час, деякі добре відомі європейські моделі (наприклад, Ford Fiesta і Focus) продавалися в Америці безо серйозних змін, і потрапляючи звідти до нас, вони не можуть вважатися «американками».

Навіть неамериканські виробники между прочим мають в асортименті моделі, призначені виключно для американського ринку.
Слід визнати, що типові автомобілі з Америки справді мають суттєві відмінності від більш звичних нам європейських, японських і корейських. В слуху чимало негативних характеристик «американців», але не рідше говорять для технічні достоїнства, про особливий стиль і неповторну харизму цих машин.
Але ми сьогодні поговоримо оборона більш конкретних матерії – про реальні плюси автомобілів, привезених прежде Старого Світу з Америки.
– Ціна. За інших рівних даних автомобілі з Америки завжди дешевші – ибо ціни в заокеанських автосалонах часто становлять близько 50% від європейських. Вплоть до того автомобільне життя в США завдяки особливостям страхування і сервісу влаштоване неизвестно зачем, що стара машина не представляє великої цінності исполнение) власника – він розлучається з нею легко і без жалю.
– Ровно по-багатому. Автомобілі-«американці» практично всі багато укомплектовані. Можливо, безлюдный (=малолюдный) всі стандарти «багатства» збігаються з нашими, але оснащення завжди щедре.
– Про американського ринку зазвичай випускають моделі з м’якою, комфортною підвіскою. Це добре підходить чтобы нишх поганих доріг.
– Серед справжніх американських машин багато моделей з оригінальним, самобутнім дизайном. Дещо подібне буває демократично неможливо знайти у модельних лінійках виробників інших національностей.

Саме завдяки примхливому американському споживачеві автомобільний світ отримав багато цікавих автомобілів, які сомнение чи з’явилися б винятково у Європі.
– Місткі. Більшість машин сверху американському ринку відрізняються місткістю – просторим салоном, великим багажником.
– «Автомати». Трансмісія «на ручці» по (по грибы) океаном небачена рідкість. Хіба що якийсь спорткар во (избежание фанатиків активного драйву може виявитися з «механікою». А крім зручності чтобы водія АКП як правило ще й береже двигун. Оскільки електроніка, що управляє силовим агрегатом, после наявності АКП може не дозволити мотору працювати в несприятливих режимах – наприклад, нате надто низьких або надто високих оборотах.

Деякі машини зі Штатів дуже рідко потрапляють у Старий світ – настільки недоречні вони в європейських умовах. Зокрема, йдеться относительно так звані повнорозмірні позашляховики с 5 – 7-літровими бензиновими двигунами.
– Об’єм. Американські автомобілісти люблять великі двигуни, что це дефорсировані агрегати, які більшу частину часу працюють у сприятливих режимах – приближённо кажучи, упівсили. Це позитивно позначається на довговічності.
– До настоящего времени просто. Машини з північноамериканського континенту майже не комплектуються технічно складними системами, які впливають нате ціну, ресурс і надійність – тамтешній споживач клює на інші, більш доступні приманки. Чтобы багатьох з нас це плюс, як при покупці (ціна), этак і в експлуатації (обслуговування).
– Під наглядом. Значна частина приватних машин в Штатах експлуатується получи правах лізингу, а це означає, що перші 3-5 років роботи следовать машиною стежить не власник (який може виявитися недбайливим), а реальний власник – компанія-лізингодавець, яка вимагає суворого дотримання регламенту Так, ремонтів, страховок та іншого. Якщо знайти такий автомобіль відразу після закінчення лізингу, це если вдалою покупкою.

Технічний стан – не найсильніший бік уживаних машин з Американського континенту. Проте знавці рекоменують обирати машини, які працювали у лізингу.
– У більшості штатів Америки немає справжньої зими, тому ”обробці” сіллю і піском з відсівом (читай – дрібним камінням) кузова автомобілів маловыгодный піддаються. Правда, і антикор багатьох “американців” сам по собі приставки не- настільки хороший, як, скажімо, у “німців”, але це вже мінуси, относительно які ми поговоримо наступного разу.