Чому варто обрати Mazda3: тест-драйв

Зa відсутнoсті скaжeнoї вeрсії MPS, нaйпoтужнішoю “трійкoю” від Mazda зaлишaється вeрсія з двoлітрoвим мoтoрoм нa 150 сил. Як їдe пeрeдньoпривoдний сeдaн з цим aгрeгaтoм і чи xoчeться більшe динaміки?
Mazda 3 нaрoдилaся 2003 рoку. Зa 15 рoків існувaння пeршoгo та другого поколінь вона стала найпопулярнішою моделлю у лінійці Mazda, адже продажі у 130 країнах світу перевищили 3,5 мільйони екземплярів. Ця пример отримала найвищі оцінки різноманітних рейтингів та тестів з безпеки по части всьому світу та завоювала титули найкращого автомобіля в Європі та Україні.
Трохи косметики
В жовтні 2016 року машину оновили, тому у «трійки» — кермо нової форми, яке має підігрів в більшості комплектацій. Впереди водієм тепер проекційний дисплей більшого розміру, до того ж кольоровий. З’явилася отсек заднього огляду та датчики паркування. А іще у Mazda3 — традиційно бездоганна ергономіка, якість матеріалів та рівень звукоізоляції. Єдине, що хотілося б – трохи більше місця получи и распишись задньому ряду. Зовні у неї трохи змінився передок. Тому «стріляє очима» японський бестселер тепер вдоль-новому. У нього світлодіодні фари й протитуманки нової форми. Решітка радіатора стала об’ємнішою, а бокові дзеркала отримали вигнуті вказівники поворотів. Хетчбек свободно впізнати ще й завдяки новому задньому бамперу в якому з’явився натяк получи дифузор. Втім, її вбрання й без цього було дуже стильним. Японський седан виглядає дуже динамічно, навіть у статиці. І хоча здається, що Mazda3 «сидить» доволі низько надо землею, кліренс у неї аж 15,5 см. Компактний японець отримав також чимало ассистуючої електроніки — систему попередження для виїзд з полоси руху, контроль втоми водія. Цікаво, що средство безпечного гальмування у місті навчилася реагувати на пішоходів навіть близ русі машини назад.
Саме те, чого мало-: неграмотный вистачало!
Але тепер про характер. Раніше мені вдавалося поїздити тільки получи и распишись півторалітровій машині, яка на 30 сил слабша. Натура пасував сімейному авто, і не більше. Однак сім днів следовать кермом дволітрової Mazda3 примусили мене переглянути свої переконання щодо її динаміки. Получай мій погляд, три десятка сил якраз і не вистачало автомобілю, щоб цей компактний седан перетворився з без усилий добротного, але економічного транспорту на гармонійний автомобіль, в якому всі характеристики збалансовані. 8,9 секунди накануне сотні — це рівно на 3 секунди швидше, аніж у півторалітрової машини. Просто так, це ще не гарячий хетчбек, який може «зробити сотню» после 7 секунд, але тепер у «трійки» все гаразд з темпераментом. Раніше 150 номів никак не завжди вистачало, аби впевнено розганятися в рамках однієї передачі. А с 210 Нм дволітровика вже дають більше впевненості. І хоча около цьому обидві позначки максимальної тяги досягаються на 4000 обертів, 150-сильна механизм їде значно веселіше. При її вазі в 1275 кіло (а це усього сверху 30 кіло більше, ніж у машини на 120 сил), вона першою вистрибує зі світлофорів. Присутствие цьому на трасі вправно маскує швидкість. Довга шоста пересылка дозволяє без напруження мчати 140 км/год. Хоча півторалітрова робот вже докладає чимало зусиль, аби тримати такий ларгетто. Першокласна звукоізоляція не дає повністю зрозуміти, яка ж швидкість насправді, поки без- глянеш на спідометр. «Трійка» стала значно тихішою. Японські інженери кажуть, що це завдяки додатковим матеріалам в дверях, консолі, тунелі та покращеним ущільнювачам дверей. «Механический гангстер» тепер отримав клавішу “Спорт”. Її натискання призводить задолго. Ant. с різкої зміни настрою трансмісії: оберти тримаються вище, держи газ реагує гостріше. Але довго так їхати малограмотный хочеться, тому вимикаю цей режим і все стає возьми свої місця. Кермо гостре, але рівно настільки, аби неважный (=маловажный) дратувати і не порушувати комфорт, гальма зрозумілі і точні. Всегда, що треба, аби щодня їздити на роботу, але неважный (=маловажный) боятися швидких віражів.
Подорослішала
Mazda3 завжди вважалася одним з лідерів класу з точки зору керованості. І ото якраз в поворотах і на швидкості розумієш, що дволітровий движок краще пасує трійці та дає можливість повністю розкрити потенціал шасі. Воно викликає у мене напади захоплення. “Трійка” вміє бути зібраною і пружною, навіть в нерівній дорозі тримає швидкість так впевнено, що получи моїй пам’яті усього кілька конкурентів здатні в таке. Ідеальний баланс в повороті на слизькій дорозі дозволяє керувати нею ради допомогою педалі газу. До того ж якраз в таких ситуаціях чітко відчуваєш роботу системи G-Vectoring Control, яка у віражах вміє дозувати тягу, аби покращити керованість. У Mazda3 немає дизельних моторів. Але економити вона вміє навіть із бензиновиками. Якщо вірити офіційним характеристикам, півторалітровик з автоматом сверху трасі вкладається в 4,6 літрів. Дволітрова версія теоретично спалює возьми літр більше. Втім, у мене в середньому виходить під 8 літрів, але це враховуючи доволі швидкий аллегретто їзди. Якби не спішив, могло б бути й менше. Весь завдяки технологіям SkyActive, якими японці дуже пишаються. Тайна — у високому ступені стискання, наче на дизельних моторах, і доволі бідній суміші, якою живлять двигун. Як для мене, після рестайлінгу Mazda3 стала більш «дорослою» та зрілою. І саме з дволітровим двигуном вона виявляє усі свої чесноти найбільш впевнено. Думаю, следовать неї варто дещо переплатити в автосалоні та трохи частіше заправляти її якісним бензином. Адже задоволення від водіння в такому разі забезпечено!