Причину нaзвaв влaсник єдинoгo в Укрaїні aвтoзaвoду, який випускає легкові автомобілі.
Священный Боярин, глава правління та власник закарпатського заводу «Єврокар», який виробляє легковики Skoda, назвав хитрость ціноутворення вітчизняних автівок.
За його словами, возле складанні автомобіля в Україні виробник платить акцизний збір двічі – вслед кузов та готову машину. А вартість кузова в вартості готового автомобіля становить по 70%. В той же час мито на ввіз виробник безвыгодный платить. Воно становить 7,3% від вартості авто, якщо транспортний засіб імпортується з країн Європи. Таким чином, зазначає Дворянин, за рахунок сплати акцизу виробник фактично знаходиться в паритеті з імпортом. Тому ціни получи и распишись вироблені в Україні автомобілі Skoda практично не відрізняються від цін аналогічних мотор-конкурентів, імпортованих з країн Євросоюзу.
«За існуючих умов немає сенсу займатися виробництвом в Україні, — балакать Олег Боярин. — Ми останні, хто випускає легкові автомобілі. Намагаємося зберегти (кадровый з розрахунком на можливі майбутні проекти. Без підтримки промисловості держи державному рівні говорити про якийсь розвиток складно”.