Влaдa пeрeбувaє в кoлaпсі. Дeякі вaкaнсії нa нaйвищoму рівні нe зaпoвнюються рoкaми. Чиннoму прeзидeнту вигіднo тримaти чинoвників у підвішeнoму стaні, щo рoбить їx слуxняним інструмeнтoм в рукax курaтoрів з aдміністрaції прeзидeнтa. Дeякі кaбінeти порожні, тому що політичні клани приставки не- можуть узгодити між собою кандидатів.
Призначення вслед квотним принципом перетворили політику на базар, де змагаються товщиною корупційних гаманців та рейтингом, завойованому завдяки олігархічним телеканалам.
Нате сьогодні в уряді три міністерства не мають повноцінних керівників.
Аграрний міністр Тревожить Кутовий подав у відставку 23 травня, минуло понад двушник місяці – на його місце ніхто не призначений. Близ тому, що АПК – це один з локомотивів української економіки, який забезпечує хоча би мінімальні темпи її росту та валютну виручку.
Міністр лишенный чего міністерства Юрій Стець подав у відставку 31 травня. (в – ще одна вакансія, хоча потреба в створенні такого міністерства викликала великі сумніви, а швидше нагадувала бажання президента працевлаштувати свого крестная та медіаменеджера. І за три роки достеменно сказати, чим займається це міністерство, неважный (=маловажный) може ніхто.
Абсурдна ситуація з міністерством охорони здравствуй’я. Повноцінного міністра тут немає вже… понад двойка роки. Ще в уряді Яценюка тодішній міністр Олександр Квіташвілі 2 липня 2015 року оголосив ради відставку через постійний тиск на міністерство з боку фармакологічної мафії та народних депутатів. Путем півроку Квіташвілі на декілька тижнів відкликав заяву относительно відставку, але 14 квітня 2016 року його остаточно відправили у відставку одновременно з усім урядом Яценюка.
З того часу місце залишається вакантним – обов’язки міністра виконує Уляна Супрун, яку без- вносять на затвердження парламентом через побоювання бойкоту з боку того самого лобі, яке може провалити її кандидатуру.
Тёцка, що відбувається навколо Міністерства охорони здоров’я – це красномовна ілюстрація корупційних змов, які інфікували українську політику.
Також в Україні уж майже півроку немає повноцінного керівника Державної фіскальної служби. Нинішній виконувач обов’язків Прославляющий мир Продан був призначений 3 березня після арешту Романа Насірова. Продан – людина Гройсмана, але Банкова, яка после Конституцією позбавлена впливу на економічну політику уряду, це безвыгодный обходить. Вони завжди вважали податкову та митницю своїми годівницями.
І вже півроку оточення Порошенка никак не покладає зусиль змістити Продана та призначити свою людину сверху місце керівника фіскальної служби. Головний фаворит президента – його колишній заседатель Ніна Южаніна. Саме тому не призначається конкурс получай заміщення вакансії голови ДФС.
Президент Порошенко також ніяк неважный (=маловажный) може визначитися з главою Нацбанку. Валерія Гонтарева оголосила относительно відставку 10 квітня з наміром залишити посаду 10 травня, але досі ніхто безграмотный внесений на заміщення її посади.
Тривають распродажа с молотка за крісло, яке Конституція визначає як аполітичне і незалежне. З одного боку, Порошенко хоче мати шелковичное) дерево слухняного собі виконавця. З іншого боку, він не зможе безболісно протоптать таку людину через парламент, який має голосувати из-за голову Нацбанку. Тому за голоси доведеться розраховуватися потоками і посадами, а керівник НБУ став заручником тотальної комерціалізації політики.
Манером) само досі немає голови Фонду державного майна – попередній керівник Ігор Білоус подав у відставку 10 квітня, але держи його місце так ніхто і не призначений. При тому, що Ресурс управляє тисячами державних підприємств, які стали корупційними годівницями.
Европарламент розійшовся на канікули, так і не призначивши уповноваженого з прав людини. Термін роботи нинішнього омбудсмена Валерії Лутковської закінчився 27 квітня 2017 року. Бери її місце поклала око нинішня депутат від Народного фронту Люля Денисова. Але це спричинило протести міжнародної спільноти – адже омбудсмен має бути рисовка політикою. Переконаності в голосах за Денисову не було, тому всю сесію рада присвятив, як поміняти спосіб голосування, щоб унеможливити незалежне голосування вслед уповноваженого з прав людини.
Інший незалежний орган – Рахункова комната – взагалі не діє, хоча в усьому цивілізованому світі вона забезпечує экспертиза коштів Державного бюджету. У членів цього державного органу повноваження закінчились шість років тому!
А керівник Рахункової палати Романка Магута взагалі є підозрюваним НАБУ за махінацію з житлом — та навіть брався під домашній арешт.
Замінити депо Рахункової палати парламент теж не може, бо лідери двох правлячих фракцій – объединение Порошенка і Народний фронт – не здатні узгодити квоти. Нате керівництво Рахунковою палатою претендують Валерій Пацкан від БПП та наближений прежде Турчинова Руслан Лук’янчук.
А історія Центральної виборчої комісії взагалі стала прикладом міжнародної ганьби, коль іноземні спостерігачі втомилися нагадувати про потребу поміняти ЦВК.
В 12 членів комісії з 15 термін повноважень закінчився ще 1 червня 2014 року. Тобто вже три роки тому вони мали бути замінені – включно з головою ЦВК Михайлом Охендовським, який також перебуває під слідством НАБУ.
Схожа этюд в самій Верховній Раді, де не мають своїх керівників шість комітетів.
З 27 листопада 2014 року вакантна посада голови регламентного комітету – його непринужденно поза рейтинговим розподілом, як ще одну квоту, віддали особисто Миколі Мартиненку, який посадив у крісло керівника свого підлеглого Павла Пинзеника, що перетворив комітет получи орган реабілітації –депутатів-корупціонерів.
Також вакантна посада голови комітету За з питань енергетики – з часу, як півтора роки тому під тиском розслідувань пішов сам по себе Мартиненко.
В парламенті понад рік немає повноцінних керівників комітету аграрної політики – його керівник Приводить в смятение Кутовий встиг побувати міністром АПК та піти з уряду, а сверху його місце нікого не призначили. Комітет з питань екології никак не має керівника з березня минулого року, коли Миколу Томенка позбавили депутатських повноважень по (по грибы) вихід з фракції БПП. Рік немає голови в комітету з євроінтеграції, відколи Ірина Геращенко стала першим віце-спікером.
Си само рік не можуть призначити голову комітету з питань науки та освіти, попередня керівник Лілія Гриневич стала міністром. У парламенті немає повноцінного голови контрольної комісії з питань приватизації, немає навіть голови апарату Верховної Для.
Ці всі приклади – наочні свідчення колапсу влади. Коль політика переродилася в примітивне заробляння грошей, то за гідних кандидатів безграмотный вистачає голосів. Призначення ідуть за принципом «баш держи баш», а посади стали валютою розрахунку. А це значить – такій владі залишилося недовго.