Дочь Курта Кобейна стала лицом рекламной кампании

Дoчь Куртa Кoбeйнa и Кoртни Лaв дeбютирoвaлa в мoдeльнoй индустрии, возглавив рекламную кампанию американского бренда Marc Jacobs.
24-летняя Фрэнсис Бин Кобейн стала новой музой Качество Джейкобса, снявшись в рекламной кампании коллекции одежды сезона сезон-лето 2017. Для дочери культового музыканта этот хвалебный контракт стал первым в карьере, пишет НВ.
Автором рекламной съемки выступил моменталист Дэвид Симс, который запечатлел юную звезду в нарядах изо новой коллекции бренда.

I first met Frances Bean when she was 2 years old at a dinner with her mom (Courtney) and Anna Sui in 1994 at Bar Six in NYC. I have always wanted to work with Frances. Her beauty, uniqueness, and strength is something I have long admired and respected. Few things remain as constant as my continued inspiration from those whose honesty, integrity, courage, and curiosity lead them to explore and venture beyond preconceived boundaries. Photographed by @davidsimsofficial, I am pleased to share the first image of Frances Bean Cobain for our Spring/Summer 2017 campaign.
Світлину опубліковано користувачем Marc Jacobs (@themarcjacobs) Січ 25, 2017 о 10:32 PST

More of the beautiful Frances Bean Cobain @space_witch666 by @davidsimsofficial Spring/Summer 2017
Світлину опубліковано користувачем Marc Jacobs (@themarcjacobs) Січ 27, 2017 о 10:32 PST

And another Frances Bean Cobain by David Sims for our Spring/Summer 2017 campaign
Світлину опубліковано користувачем Marc Jacobs (@themarcjacobs) Січ 27, 2017 о 10:38 PST