Aнaлітики Newzoo, які дoсліджують ринoк відeoігoр рoзпoвіли, скільки грoшeй гeймeри витрaтили нa ігри у 2022. Ця сумa склaлa $92,3 мільярдa, щo нa 2,2% мeншe, ніж у 2021. У Newzoo зaзнaчaють, щo рoзрoбкa ігoр угоду кому) ПК тa кoнсoлeй зaлишaтимeться життєздaтнoю в нaйближчі рoки зaвдяки сервісам, кращому доступу до самого апаратного забезпечення та гібридній монетизації.
Об’єм ринку ігор сверху ПК та консолях. Цифри могли знизитися після пандемії коронавірусу, але загальні цифри оптимістичні. Також досі існують можливості охопити понад мільярд гравців держи ПК та 611 мільйонів гравців бери консолях.
Середній часок гри знизився для 23% у Steam, Xbox та PlayStation з 2021 за 2022 рік.
Вследствие пандемію багато компаній відклали реліз своїх ігор з 2022 щонайменше поперед 2023. Ці затримки суттєво вплинули для витрати, але у цьому році варто очікувати гучні хіти.
Основні тенденції бізнес-моделей. До сей поры більше видавців перетворюють свої основні франшизи для сервісні моделі. У найближчі роки аналітики Newzoo очікують, що компанії оберуть меншу кількість нових релізів і зосередяться получай продовженні життя наявних франшиз, особливо з огляду для успіх таких ігор, як Fortnite, Minecraft та ROBLOX.
Ігри та навколишня медіаекосистема. 2022 став переломним на трансмедійних стратегій. Екранізація The Last of Us та аніме Cyberpunk: Edgerunners різко підвищили популярність франшиз.
Демографічний та персональний аналіз геймерів в ПК та консолях. По (по грибы) останні шість місяців двоє з трьох геймерів грали держи ПК або консолі, а 72% гравців використовували щонайменше дві платформи. А 40% від загальної кількості гравців бери ПК і консолях — дівчата.
Скільки витрачають геймери получи ігри:
- Консольні ігри: $51,8 мільярда.
- Цифрові/фізичні ігри пользу кого ПК: $38,2 мільярда.
- Браузерні ігри в целях ПК: $2,3 мільярда.