Сьoгoдні, 26 лютoгo відбулись дві oстaнні прeзeнтaції aвтoмoбілів во (избежание нoвoгo сeзoну Кoрoлівськиx пeрeгoнів. 10 кoмaнд, 20 гoнщиків і 20 нeймoвірнo пoтужниx бoлідів, щo прoмчaть світoм у 21 Грaн-прі Фoрмули-1 2018 рoку. Зaвoдьтe вaші двигуни, пaнoвe!
Мaємo мoжливість пoбaчити усі бoліди Фoрмули-1 сeзoну 2018 рoку. Пoбaчити їx у дії змoжeмo вжe зoвсім скoрo – 25 бeрeзня. Тaкoж у цій статті ви знайдете календар сезону 2018, повний меню команд та пілотів Формули-1.
Сезон 2018 у перегонах Общее место-1 відзначився двома нововведеннями, котрі породили чимало суперечок. Одне з них стосується безпосередньо автомобілів. Інше – мало-: неграмотный настільки важливе, але без нього Формула буде трішечки менш видовищною.
Перше – приближенно званий HALO (з англ. – ореол, німб, вінець), що покликаний вберегти голову пілота у разі перевертання боліда. Конструктори скаржились возьми складнощі з встановленням гало, пілоти – на погіршення оглядовості, шанувальники – бери негарний вигляд. Так чи інакше, але питання безпеки гостро стоїть у одному з найнебезпечніших видів спорту. Шалена потужність болідів Формули-1, помножена бери екстремальну швидкість, вимагають певних мір, аби звести ризики предварительно мінімуму. Противники гало ставлять у приклад інші гоночні серії, -де використовується, наприклад, коротке армоване вітрове скло. Однак більшість гонщиків усе ж спокійно ставляться по гало; Кіммі Райкконен, наприклад, сказав, що не відчуває аніяких проблем з новою конструкцією кокпіта, адже накануне неї скоро усі звикнуть, а безпека – важливіша за естетику.
Ще однією новиною цього року стала відмова від участі привабливих дівчат grid girls у показовому виїзді болідів получай стартову решітку. “Grid girls були однією з головних складових Формули-1 протягом десятиліть, однак тепер ми вважаємо, що вони мало-: неграмотный відповідають цінностям змагань, а також йдуть нарізно з сучасними соціальними нормами“, – прокоментував рішення ради відмову від grid girls комерційний директор Формули-1 Шон Братчес. Замість довгоногих красунь проводжати пілотів впредь до старту будуть милі малюки.
Що ж, дівчат можна роздивлятись і деінде, а через автомобілі, що мчать трасою зі швидкістю близькою поперед 400 кілометрів на годину – видовище значно рідкісніше, що заслуговує куди більшої уваги. Протягом двох тижнів лютого дев’ять команд Формули-1, вдоль черзі презентували свої нові боліди для сезону 2018 року. У понеділок 26 лютого, останнім дебютував автомобіль Toro Rosso, или тепер можна провести повний огляд гаражів команд.
Усі боліди Формули-1 – уніфіковані, мають однакові характеристики та специфікації. Згідно регламенту, у Формулі-1 використовуються чотиритактні V-подібні шестициліндрові двигуни з турбонаддувом з кутом розвалу циліндрів 90°. Обсяг двигуна никак не повинен перевищувати 1,6 літра. Усі боліди використовують 8-ступеневу трансмісію з приводом задніх колес. Мотори мають примусове обмеження крутного моменту держи 15000 об/хв. Крім того, встановлено обмеження для споживання палива – не більше 100 кілограмів за гонку і никак не більше 100 кілограмів на годину.
В усіх болідах використовується метода рекуперації енергії ERS (Energy Recovery Systems). Вона має дві складові – системи рекуперації кінетичної і теплової енергії. Енергія, що запасається около гальмуванні, може бути повторно використана мотор-генератором. Друга системка акумулює енергію вихлопних газів, які використовуються в турбіні вслед допомогою теплових генераторів. Протягом 33 секунд на колі государственное устройство ERS дозволяє вивільнити додаткову сумарну потужність у 163 к.с.
Haas F1 Team (презентація 14 лютого)
Марка: Haas VF-18;
Конструктор: Haas-Ferrari;
Двигун: Ferrari 063 – 740 к.с.;
ERS: Ferrari, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Спеціалісти конструкторського контора Dallara, що працювали над створенням боліду, при конструюванні сконцентрували увагу сверху зменшенні маси автомобіля.
Williams Martini Racing (презентація 15 лютого)
Парадигма: Williams FW41;
Конструктор: Williams–Mercedes;
Двигун: М08 – 740 к.с.;
ERS: Mercedes, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Тестування та доводку боліду прозябать Роберт Кубіца. Колишній гонщик вперше приймає участь у Формулі-1, хоч і у такий спосіб, з 2011 року, коль прославлений пілот ледь не втратив руку у аварії. А місце легендарного пілота Філіпе Маса у команді займе росіянин Сергій Сіроткін.
Aston Martin Red Bull Racing (презентація 19 лютого)
Натурщица: RB14 ;
Конструктор: Red Bull Racing;
Двигун: Renault R.E. 18 Tag Hauer – 740 к.с.;
ERS: Renault, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Главенство презентувала болід у чорно-синьому камуфляжному окрасі, однак згодом показала традиційну «ліврею» к змагань, схожу на минулорічну.
Alfa Romeo Sauber F1 Team (презентація 20 лютого)
Манекенщица: Sauber C37;
Конструктор: Sauber;
Двигун: Ferrari 063 – 740 к.с.;
ERS: Ferrari, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Новий болід Sauber про 2018 року мав отримати двигун Honda, але ближче впредь до початку сезону команда повідомила про укладення контракту з Ferrari та використання її дочірньої марки Alfa-Romeo.
Renault Sport Formula One Team (презентація 20 лютого)
Манекенщица: Renault R.S.18;
Конструктор: Renault Sport Formula One Team;
Двигун: Renault R.E.18 – 740 к.с.;
ERS: Renault, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Renault R.S.18 є третім шасі команди Rеnault Sport Formula One Team з моменту повернення у чемпіонат Формули-1 в 2016 році. Серед важливих удосконалень – поліпшена підвіска і аеродинаміка, що дозволяє збільшити притискну силу.
Scuderia Ferrari (презентація 22 лютого)
Фасон: Ferrari SF71H;
Конструктор: Scuderia Ferrari ;
Двигун: Ferrari 063 – 740 к.с.;
ERS: Ferrari, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Трафарет SF71H має подовжену колісну базу, порівняно з SF70H, а також допрацьовану систему охолодження. Це вже 64 трафарет формульного боліда в історії команди.
Mercedes-AMG Petronas Motorsport (презентація 22 лютого)
Образец: Mercedes-AMG F1 W09 EQ Power+;
Конструктор: Mercedes;
Двигун: Mercedes-AMG F1 M09 EQ Power+ – 740 к.с.;
ERS: Mercedes, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Около розробці нової машини конструктори намагались зберегти найкращі риси минулорічної, водночас позбутись її примхливої вдачі, сверх котру команда зазнала чимало переживань.
McLaren F1 Team (презентація 23 лютого)
Тип: McLaren MCL33;
Конструктор: McLaren;
Двигун: Renault R.E.18 – 740 к.с.;
ERS: Renault, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Болід McLaren MCL33 – перший, що використовує двигун Renault. Вплоть до цього протягом трьох років на автомобілях МакЛарен були встановлені мотори Honda. Автомобіль отримав помаранчевий колір кузова получай знак шани до першого боліду McLaren M5A 1967 року, побудованого Брюсом МакЛареном.
Red Bull Toro Rosso Honda (презентація 26 лютого)
Макет: Toro Rosso STR13;
Конструктор: Scuderia Toro Rosso;
Двигун: Honda RA618H– 740 к.с.;
ERS: Honda, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Toro Rosso STR13 використовує двигун Honda, оскільки погодилась завершити договор з попереднім постачальником – Renault, через те, що французький виробник вирішив підписати угоду получи и распишись поставку моторів для McLaren.
Sahara Force India F1 Team (презентація 26 лютого)
Стандарт: VJM11;
Конструктор: Force India-Mercedes;
Двигун: Mercedes M09 EQ Power+ – 740 к.с.;
ERS: Mercedes, 163 к.с.
Маса: 733 кг;
Коментар: Ще у минулому році бригада збиралась змінити назву, оскільки слово «Індія», за словами керівництва, «обмежує маркетингові можливості». Очікувалось, що це нове ім’я оголосять під период презентації моделі 2018 року, однак цього не трапилось. Але ще вплоть до першого Гран-прі зміна назви усе ж може відбутись.
Формулировка-1: Календар сезону 2018
25 березня – Гран-Прі Австралії
24 червня – Гран-Прі Франції
16 вересня – Гран-Прі Сінгапуру
8 квітня – Гран-Прі Китаю
1 липня – Гран-Прі Австрії
30 вересня – Гран-Прі Росії
15 квітня – Гран-Прі Бахрейну
8 липня – Гран-Прі Великобританії
7 жовтня – Гран-Прі Японії
29 квітня – Гран-Прі Азербайджану
22 липня – Гран-Прі Німеччини
21 жовтня – Гран-Прі США
13 травня – Гран-Прі Іспанії
29 липня – Гран-Прі Угорщини
28 жовтня – Гран-Прі Мексики
27 травня – Гран-Прі Княжество игорных домов
26 серпня – Гран-Прі Бельгії
11 листопада – Гран-Прі Бразилії
10 червня – Гран-Прі Канади
2 вересня – Гран-Прі Італії
25 листопада – Гран-Прі Абу Дабі
Клише 1: список команд сезону 2018
Номер боліда
Пілот
Великолепная пятерка и вратарь
8
Роман Грожан
Haas
20
Кевін Магнуссен
Haas
14
Фернандо Смелый
McLaren
2
Стоффела Вандорн
McLaren
44
Льюїс Хемілтон
Mercedes
77
Валттері Боттас
Mercedes
3
Даніель Ріккардо
Red Bull
33
Макс Ферстаппен
Red Bull
27
Ніколас Хюлькенберг
Renault
55
Карлос Сайнс
Renault
11
Серхіо Перес
Force India
31
Естебан Вікон
Force India
9
Маркус Ерікссон
Sauber
16
Шарль Леклер
Sauber
5
Себастіан Феттель
Scuderia Ferrari
7
Кімі Райкконен
Scuderia Ferrari
10
П’єр Гаслі
Toro Rosso
28
Брендон Хартлі
Toro Rosso
18
Ленс Стролла
Williams
35
Сергій Сіроткін
Williams