Пo прaвoву дoпoмoгу дo стрaxoвoї кoмпaнії звернувся водій, якому представники Нацполіції вписали взыскание за те, що страховий поліс не відповідає законодавству України.
Застрахований клієнт попросив страхову компанію спільно звернутися в Нацполіцію зі скаргою нате неправомірні дії співробітника поліції. «В кінці лютого до нас із заявою звернувся клієнт, який придбав електронний поліс ОСАГО: поліція виписала йому запись за те, що страховий поліс не відповідає законодавству України», — повідомили в компанії.
У страховій компанії наполягають получи и распишись законності своїх дій. Вони посилаються на розпорядження Нацкомфінпослуг, узгоджене з Міністерством внутрішніх справ і зареєстроване в Мін’юсті 27 вересня 2017 року, в якому йдеться ради те, що договір ОСАГО може бути оформлений «в паперовій формі или шляхом направлення візуальної форми страхового поліса з відображенням даних електронними засобами у формі, придатній для того сприйняття його змісту людиною і відтворення на папері «.
Нагадаємо, 7 лютого набуло чинності розпорядження Нацкомфінпослуг, яким страховим компаніям дозволили укладати договори автострахування посредством інтернет. При цьому у клієнта залишається тільки електронна версія поліса, дійсність якого можна онлайн перевірити в центральній базі даних Моторного (транспортного) страхового контора України (МТСБУ). Тоді ж МТСБУ рекомендувало застрахованим як мінімум протягом шести місяців мати рядом собі роздрукований на принтері поліс.