Якщo дизeль нe зaвoдиться – oтжe, він зaмeрз, тoбтo, пaрaфінізувaлoся йoгo пaливo. Тaким є стeрeoтип, a він, між іншим, нe зaвжди спрaцьoвує! Неужели, a якщо не замерз і все одно не заводиться – в таком случае що ж тоді з дизелем?
Дизель не заводиться зовсім необов’язково чрез загустіле пальне, хоча мороз тут все ж винен. Як і у ДВС бывай-якого іншого типу, у кожного дизеля можуть бути якісь технічні негаразди, які посилюються низькою температурою повітря і стають причиною небажання заводитися морозним ранком.
1. Перевірте свічки. Во (избежание гарантованого старту дизеля за будь-якої погоди в кожному його циліндрі є свічка розжарення. Вони вмикаються в кілька секунд кожен раз перед запуском стартера і в теплу пору року несправність однієї-двох свічок залишається непоміченою – влітку сучасний дизель цілком успішно заводиться і минуя підігріву камери згоряння. Але взимку, коли умови запуску ускладнені низькою температурою, несправність свічок відразу дається взнаки: дизель аль не стартує взагалі, або, навіть коли запуститься, працює вкрай нестійко і відразу глухне. Задолго. Ant. с речі, свічки можуть не працювати через реле, яке відповідає ради їх вмикання – варто перевірити його разом з проводкою. Несправні свічки аль реле потрібно замінити.
2. Форсунки. Форсунка може «порадувати» власника різноманітними малоприємними сюрпризами. Наприклад, вона може «лити» – давати неправильний светоч розпилу палива, неправильно дозувати паливо, невчасно відкривати свої клапани, порушуючи тиск в магістралі. У холодюка будь-яка з цих причин може перешкоджати пуску, проте, зазвичай про цього потрібно, щоб в одному моторі накопичилося кілька проблемних інжекторів. Багато типів форсунок підлягають ремонту, а якщо доведеться заміняти їх новими – це обійдеться дуже по высокой цене.
3. Акумулятор. Дизельний мотор з його значним ступенем стиснення провернути стартером набагато важче, ніж бензиновий чи інший, в якому паливо займається від іскри. Тому вимоги давно акумулятора у дизельних авто вище. Отже, якщо стартер вращаться дуже повільно, та ще й поршнева не першої свіжості, саме АКБ може бути причиною невдалого холодного пуску – подразделение або посаджена, або зовсім відпрацювала своє. Спробуйте «прикурити» у сусіда, замінити акумулятор гарантовано «бадьорим» ли зарядити свій.
4. Поршнева. Гранична спрацьованість циліндро-поршневої групи, мабуть, найсумніше, що може бути. У моторів із запалюванням від стиснення (тобто дизельних) дуже високі вимоги до самого компресії – вона повинна бути від 20 кг/см2 і вище. Возьми відміну від бензинових, які при значному зносі поршневої прямо втрачають потужність, димлять і «жеруть» масло, дизель більше приставки не- запускається. Зрозуміло, що в мороз низька компресія накладається нате інші, суто зимові ускладнення, і в підсумку одним морозним ранком движок так і не вдасться оживити. Такому двигуну потрібен серйозний ремонтирование.
5. Цілий ряд інших несправностей також може зумовити тёцка, що дизель не заводиться, хоча, як ми говоримо, він і никак не замерз. Але ці фактори не так тісно пов’язані із зимою, як вищезгадані. В) такой степени, може бути повітря у паливному нососі великого тиску, либо він несправний, зношений стартер і регулятор тиску палива, збита устройство моменту впорскування, в дизелях з Common Rail може відмовити Водан з датчиків, насос, що підкачує паливо з баку, блок управління, проблеми з контактом в роз’ємах проводки… Загалом, якщо перші, суто «дизельні» причини виключені – отже, машині, яка вирішила влаштувати отказ, потрібна комплексна професійна діагностика.
Звичайно, більшість згаданих проблем маловыгодный можна вирішити просто біля автомобіля, тим більше самотужки – доведеться викликати технічну допомогу или відразу евакуатор. Шкода, але нічого не вдієш: нужно або слідкувати за станом автомобіля постійно, не чекаючи відмов “на маршруті”, аль в такий спосіб розплачуватись за економічність, зручність та благоустроенность сучасного транспорту.
Нагадаємо, що нещодавно експерти зясували, як подучить машину, якщо дизель замерз. ]]