2-4 бeрeзня у вистaвкoвoму цeнтрі Київ Eкспo Плaзa прoxoдить вистaвкa, присвячeнa eкoлoгічнoму трaнспoрту. Eлeктрoкaри мoжнa нe лишe рoздивитись, a й випрoбувaти.
Круглий стіл прo пeрспeктиви інфрaструктури пользу кого eлeктрoмoбілів
Однією з найважливих подій виставки став круглий стіл с целью обговорення учасниками ринку, представниками влади та зацікавленими сторонами проблем та перспектив розвитку електротранспорту в Україні. Основне питання, що обговорювалось експертами – розвиток інфраструктури, необхідний угоду кому) поширення електричного транспорту.
Першим з учасників круглого столу, озаглавленого як “Перспективи та проблеми формування якісної зарядної інфраструктури в Україні” виступив Олександр Озеран – генеральний менеджер Директорату державної політики у сфері цифрової політики на транспорті та послуг поштового зв’язку Міністерства інфраструктури України. Представник влади розповів оборона розробку та впровадження законодавчих рішень, спрямованих на розвиток України у відношенні електротранспорту, покращення інфраструктури та відносин нате ринку. Так, Озеран відмітив, що розроблений його департаментом прожект закону передбачає зменшення податкового навантаження для покупців автомобілів з електродвигуном поперед 23% за рахунок відміни оплати різноманітних поборів. Нагадаємо, що з 1 січня 2018 року Верховна Ада ухвалила зміни до Податкового кодексу, якими звільнила водіїв від сплати податку та акцизу для ввезення до України автомобілів, оснащених виключно електродвигуном. Для додачу до цього, планується не стягувати з покупців електрокарів податок вплоть до пенсійного фонду та дрібніші, аби у результаті знизити вартість таких автомобиль майже на чверть.
Олексій Оржель – представник Офісу ефективного регулювання (BRDO – Better Regulation Delivery Office – незалежна неурядова схема, створена за ініціативи Міністерства економічного розвитку та торгівлі і західних партнерів ради сприяння створенню в Україні ефективного регулювання) представив концепцію розвитку ринку електрозарядних станцій в Україні. Концепція, що в теорії може перетворитись бери законопроект, пропонує зобов’язати забудовників та муніципалітети виділяти мінімум 20% паркомісць ради електротранспорту. До числа таких локацій мають увійти нові паркінги, реконструйовані, комунальні, а також місця исполнение) стоянки на АЗС, при чому такі місця мають обладнуватись зарядними пристроями. Також концепція передбачає розробку схеми взаємодії між постачальниками електроенергії, операторами електрозаправних станцій (ЕЗС) та споживачами.
Представник компанії D.TEK, найбільшого енергетичного холдінгу України, повідомив относительно плани вже цього року відкрити власну мережу електрозаправних станцій. У першу чергу ЕЗС D.TEK будуть відкриті у Києві, далі сеть має з’єднати столицю з містами-мільйонниками та обласними центрами.
Ще одним важливим питанням, винесеним бери обговорення, стало сервісне обслуговування для гібридів та електромобілів – EV-Service. Получи и распишись сьогоднішній день подібні послуги пропонують лише офіційні та незалежні дилери, що продають подібний транспорт, але віднедавна для рикну почали з’являтись і окремі сервісні станції, що пропонують такі послуги. Експерти відмітили необхідність проводження сертифікації подібних структур представниками виробників електромобілей.
Експозиція
Бери стендах виставки представлено кілька офіційних імпортерів, що мають у своєму модельному ряді електрокари та гібриди. Окрім них свої екологічні автівки показали й незалежні дилери. Беспричинно, відвідувачі Plug-In Ukraine мають змогу познайомитись з такими моделями як BMW i3s, Hyundai Ioniq Electric, Hyundai Ioniq Hybrid, Kia Niro, Kia Soul EV, Mitsubishi Outlander PHEV, Renault Zoe, Renault Kangoo, Tesla Model S, Tesla Model 3, Mercedes B-Class Electric, Fiat 500E, Chevrolet Bolt EV, Chevrolet Volt, Nissan Leaf, Citroen Berlingo Electric та Smart EV.
С распевом найбільшу цікавість публіки у перший день виставки привернула после себе Tesla Model 3 – це перший автомобіль, що потрапив давно України буквально кілька днів тому, тож довкола неї зібралось чимало відвідувачів. Усі бажаючі можуть отримати вичерпну інформацію оборона представлені, а також опинитись усередині авто.
Близько половини стендів виставки займають різноманітні компанії, що пропонують зарядні станції та пристрої к домашньої зарядки.
Тест-драйви електромобілів для усіх охочих
Аби відвідувачі змогли відчути себя пасажирами, чи навіть водіями електромобілів, учасники виставки запропонували диагностика-драйв електрокарів. У спеціальному секторі за межами павільйону виставлено 12 моделей гібридів та електрокарів, котрі можна випробувати усім охочим.