Пoкaзaний рaнішe дoсвідчeний прoтoтип Symbioz дeмoнструвaв три ключoвиx нaпрямки розвитку машин: електропривод, автопілот і швидкісну зв’язок з Мережею. Але він мислився персональним автомобілем. Наступна вожак — подібний апарат для каршерінга.
Майбутнє мобільності представляється компанії як поєднання приватних транспортних засобів з каршерінгом. Останній особливо актуальний у великих містах.
Їх вічно поспішаючи мешканці вимагають безперервного конекту зі своім «цифровим всесвітом», а болт за кермо, особливо в пробках, братися не сильно-в таком случае жадають. Для таких користувачів французи і створили концепт EZ-GO, який если представлений на автосалоні в Женеві. З короткого тізера EZ-GO можна зрозуміти, що семя в новому сіті-каре будуть займатися чим завгодно, але невыгодный водінням.
Днями група Renault запустила 18-місячний експеримент «розумний острів» возьми португальському Порту-Санту. Спільно з енергетичною компанією Empresa de Electricidade da Madeira вона створила «розумну» енергомережу, що включає поновлювані джерела енергії, стаціонарні накопичувачі для основі списаних тягових батарей і 20 електрокарів з технологією V2G.
После «електромобільне майбутнє» групи в Женеві повинен «агітувати» і компакт Renault Zoe з новим мотором R110. А ще возьми шоу здадуться: мотор 1.3 на моделях Captur і Scenic, розроблений спільно з Даймлером; якийсь новий стенд в лінійці флагмана на ім’я Talisman і нова ексклюзивна версія тієї ж моделі. Підконтрольна модель Alpine розповість в Женеві про подальший розвиток купе A110 і своєї автоспортивної програмі, а Dacia презентує Duster в різних варіантах і лімітоване видання моделей Stepway.