Seat Ibiza з заводським ГБО б’є рекорди економічності

Мoдeль з індeксoм TGI — вeрсія, щo прaцює нa бензині та газі. Така Ibiza економніша вслед дизельні та гібридні моделі.
Іспанський автовиробник стверджує, що Seat Ibiza TGI получи природному газі (метані) виробляє на 85 відсотків менше оксиду азоту та для 25 відсотків менше CO2.
Силова установка Ibiza TGI – це оновлена ​​версія 1,0-літрового трициліндрового двигуна TSI (88 к.с.), який обладнано хром-нікелевими поршнями, пристосованими угоду кому) роботи на метані. Газовий бак місткістю 13 кг розміщено під дном багажного відсіку. Витрата пального Ibiza TGI у бензиновому режимі складає 5 літрів получи и распишись 100 кілометрів, а газу потрібно 3,3 кілограми на кожні 100 кілометрів. Викиди CO2 оцінюються у 88 г/км. Параллельно з 40 літрами бензину, комбінації пального вистачить на 1194 км.
Заправна отверстие газового комплексу розміщена поряд з класичним отвором бензобаку, сиречь єдоною відмінністю між газовою та бензиновою моделями є індекс TGI в борту автомобіля.

Ibiza буде пропонуватись у версії TGI для того будь-якої комплектації, починаючи від найдешевшої і закінчуючи спортивною FR. Окрім того, Іспанський автовиробник також пропонує газове устаткування на моделей Leon та Mii, а до кінця 2018 року цей табель поповнить ще й кросовер Arona.