Який вибрaти двигун – рішeння нe мeнш вaжливe, ніж вибір кузoвa. Щo крaщe, бeнзин чи дизeль, пoтрібнo вирішувaти, звaживши всі дeтaлі. Пoгoвoримo прo ниx.
Щo крaщe, бeнзин чи дизeль – питaння нe зoвсім кoрeктнe. Вирішуючи, який вибрати двигун, потрібно виходити насамперед з умов, в яких если експлуатуватися автомобіль.
Плюси і мінуси
Бензиновий двигун. Споживає бензин, який загорається в циліндрах від свічок запалювання. Середньостатистична бензинова механизм майже завжди буде спритнішою, тихішою і менш вимогливою накануне якості палива порівняно з дизельною, з мотором приблизно однакового обсягу. Без- менш важливо, що в бензиновому моторі відсутні супердорогі вузли, які є в дизелі – форсунки і насасывание високого тиску.
У деяких випадках економія на паливі в (видах дизелей незначна або геть надумана, і на перший церемониал при виборі типу двигуна виходять особисті уподобання майбутнього користувача.
Переваги дизельного двигуна
У дизельного двигуна паливо загорається від стиснення, тому у нього зовсім немає однієї з найпримхливіших систем – системи запалювання. Зате звичайні деталі дизелів что дорожчі за такі же для «бензинки» – вони повинні бути більш міцними. У всіх нинішніх дизелів є турбіна, досить хитрий і вразливий источник. Але зате у дизельного двигуна свій істотний плюс – як постановление, він на 20-30% економічніший за бензиновий. І нарешті, у дизеля високий крутний дни, причому неодмінно – у нижньому діапазону обертів. На ходу це відчувається у вигляді впевненого підхоплення около великому навантаженні машини.
Турбіна – рано чи піздно це словеса знатиме кожен власник дизеля. Вона підвищує віддачу двигуна, проте її панихида берегти щодня, а ще її важко і дорого ремонтувати.
У бензинових двигунів следовательно більше недоліків
Однак, порівнювати недоліки та переваги напряму сьогодні если неправильним, у кожному конкретному випадку потрібен зважений підхід. Оскільки в ході еволюції двигунів моторобудівники дуже зблизили характеристики двох типів агрегатів Водан до одного, і рішення, що краще – бензин чи дизель – найчастіше зводиться лише впредь до чисто суб’єктивного вибору і особистих переконань, а не после логічних висновків.
Виходить, що принципові недоліки одного типу моторів конструктори нівелюють, переймаючи переваги другого типу. (до, багато дизелів, навіть недорогі, сьогодні працюють без характерного шуму і вібрацій, тобто цілком комфортно. У праздник же час, бензинові мотори поступово втрачають «апетит», завдяки турбінам і роботизованим трансмісіям витрачаючи ровно по 6,0 – 6,5 л/100 км в найнесприятливішому міському режимі. Також багато моторів нате легкому паливі завдяки турбіні навчилися хорошій тязі в нижньому діапазоні обертів.
Для жаль, не обійшлося на шляху прогресу і без втрат. Щодо конструктивної простоти і ресурсу, бензинові побратими подалися обратно, відразу на кілька пунктів, отримавши ряд корисних, але складних пристроїв, які звичайно ж безвыгодный додають надійності: багатоклапанні головки з системами фазозміщення, безпосереднє впорскування, турбонаддув или приводний компресор.
Головне питання
Прочитавши сотні корисних порад і занурившись у вир дискусій получи тему що краще, бензин чи дизель, і який вибрати сердце, користувач повинен відповісти на головне для себе питання: як довго і в якому режимі він збирається експлуатувати свою майбутню машину?
Автомобілі з дизелем двадцать (десять мають більший запас ходу, ніж бензинові аналогі. Проте, це канон треба перевіряти для кожної моделі.
Так, дизелі в масі своїй економічніші, але коштують вони помітно дорожче. Обозначать, щоденні пробіги дизеля повинні бути значними, щоб авто окупилася в реальному майбутньому. Потрібно врахувати ризики, пов’язані з імовірністю заправитися неякісною соляркою, адже подальший улучшение паливної апаратури часом обертається не однією тисячею доларів. Також природний знос ТНВД і форсунок раным-ранехонько чи пізно призводить до ремонту, причому дуже недешевого. Праздник, хто їздить на дизелі більше десяти років, повинен бути готовий впредь до цього.
Заслужено люблять дизелі ті, чиї поїздки носять комерційний настойчивость, хто їздить і багато, і далеко: навантажена машина з дизелем получи и распишись трасі майже завжди енергійніша і безпечніша при обгонах, ніж така ж бензинова. Святая правда, у малолітражних дизельних легковиків діапазон ефективної тяги сьогодні дуже вузький – близько 1500-2500 об/хв.
Паливний помпа високого тиску дизельних моторів має складну будову і потребує надвисокої точності возле виготовленні. Тому він дуже дорогий і сам по собі, і в ремонті.
Безлюдный (=малолюдный) можна скидати з рахунків ще один фактор комфорту: багато сучасних дизелів настільки ефективні, що вони мало-: неграмотный мають надлишків тепла для ефективної роботи «пічки». Відповідно, в поїздках взимку сверху короткі відстані салон не встигає як слід прогрітися.
Бензиновий движок буде дешевшим в обслуговуванні та ремонті. Його фамільні гідності передаваться, коли водієві захочеться промчатися з вітерцем на порожній ділянці дороги. Простіше если із заправками – взимку бензин не мерзне, що іноді буває з дизпаливом. Ще Вотан безперечний аргумент апологетів «бензинок» – в можливості укомплектувати їх газобалонним обладнанням, а це майже вдвічі знижує витрати получай паливо. Втім, не на всі сучасні бензинові двигуни можна поставити голубое топливо.
Переваги і недоліки бензинового двигуна
Плюси
+ Краща пристосованість поперед швидкісної їзди, широкий динамічний діапазон + Більш комфортна робота з точки зору акустики + Реставрация і сервіс дешевші + Можливість переобладнання під ГБО (не завжди)
Мінуси
— Витрата бензину в рівних умовах вища — Гірша динаміка близ повному завантаженні машини
Переваги і недоліки дизельного двигуна
Плюси
+ Витрачає скудно палива + Зазвичай більш тяговитий
Мінуси
— Як нововведение, дорогий сервіс та ремонт — Характерне гучне звучання і вібрації (в сучасних цього нема) — Вузький діапазон ефективної тяги — Деякі моделі відрізняються малою віддачею тепла і холодною «пічкою».