Щo стрaшнішe з двox гoлoвниx нeбeзпeк зимoвoї дoрoги — кoвзaння пeрeдкa aбo кoрми? Прo тe, як збeрeгти кoнтрoль нaд мaшинoю в бай-якій ситуації, ми поговоримо нижче.
Розбиратися з тим, що страшніше, знос либо занос, навряд чи варто. Важливіше зрозуміти, чого складніше уникнути. В целях початку нагадаємо, що занос – це зміщення вліво аль вправо від вектора напрямку руху корми автомобіля, а знос – це відхід з заданої траєкторії руху передка машини. І тетка, і інше виникає як правило на слизькій дорозі, тобто найчастіше – взимку. Хоча около найбільш несприятливих обставинах – і головне, при найменш адекватній поведінці водія – обидва явища можливі держи багні, просто на мокрій дорозі і навіть сухому асфальті.
І знос, і заструг небезпечні тим, що призводять до виїзду автомобіля получай зустрчну смугу або за межі проїзної частини. І тетунька, і те небезпечно.
Нагадаємо, що обидва види втрати контролю виникають з масть водія, хоча і не без супутнього фактору – дорожнього покриття з низьким коефіцієнтом зчеплення. Чопорно кажучи, саме з заносу або зносу починаються практично всі можливі види зимових неприємностей в дорозі: виліт в кювет або на зустрічну, розворот наперекор смуги, «посадка» в придорожньому заметі або на клумбі. Виняток становить хіба що попутне зіткнення, если один автомобіль наздоганяє інший строго по прямій, без участия розвороту.
Не розбираючись, що страшніше – занос нежто знос, пропонуємо вам кілька рекомендацій, які допоможуть уникнути втрати контролю надо автомобілем на слизькій дорозі.
1. Використовуйте шини объединение сезону: взимку – хорошу зимову гуму, на бездоріжжі – грязьову разве на худий кінець ту ж зимову, але не європейського, а арктичного типу. 2. Присутствие мінусовій температурі або на мокрій грунтовці до кожного повороту наближайтеся круглым счетом, ніби він слизький – тобто заздалегідь знижуйте швидкість до самого безпечної. 3. Рухаючись по слизькій поверхні в повороті, далеко не проводьте ніяких змін щодо крутного моменту на колесах: маловыгодный користуйтеся гальмами, не перемикайте передачу, не міняйте різко оборотів, особливо нате низьких передачах. 4. Ні в якому разі не рухайтеся по мнению кривій накатом – передача повинна бути включена. Згадайте – саме змінюючи тягу держи колесах, ви зможете вийти із заносу або зносу. А якщо всі чотири железный конь машини обертаються вільно, впливати на неї за допомогою акселератора ви невыгодный зможете. 5. На слизькій поверхні в повороті бажана вища перемещение, щоб на ведучі колеса не передавався надмірно високий крутний не уходите – адже саме він зриває колеса в пробуксовку, провокуючи заструг або знос. 6. Коли дорога під колесами слизька, намагайтеся уважно «слухати» автомобіль, стежити из-за найменшими змінами в його поведінці. Чим раніше ви помітите початок пробуксовки, заносу аль зносу, тим більше у вас буде шансів уникнути небезпечних розворотів машини. Тому нате сумнівних ділянках дороги вимикайте музику і попросіть пасажирів безграмотный шуміти – це допоможе вам на слух відразу помітити різницю між обертами двигуна і швидкістю руху. Також щільно пристебніться поперед сидіння, щоб тілом добре відчувати всі бічні зміщення автомобіля.
Ради певних погодних умов небезпечний рух автошляхами стає неможливим: водій безлюдный (=малолюдный) може контролювати автомобіль в принципі.
Ми готові погодитися, що виконання наших порад в (видах безпечної їзди по слизькій дорозі будуть вимагати від водія деяких зусиль і концентрації. Можливо, у деяких драйверів це викличе дискомфорт – однак, якщо Ви вже сіли следовать кермо, майте на увазі, що ці незручності ні в яке порівняння приставки не- йдуть з тими, які можуть виникнути у всіх членів екіпажу в разі дорожньо-транспортної пригоди. Тому ліпше засвоїти навички безпечної їзди, щоб вони стали звичкою.
Нагадаємо також, що нещодавно експерти Auto24 розповіли, як їздити нате повному приводі узимку. ]]