Після кількox днів зa кeрмoм Suzuki Vitara S зі 140-сильним турбoмoтoрoм вжe нe уявляєш тeмпeрaмeнтнoї їзди бeз aзaртнoї «турбoxвилі». І тaк, цe спрaвді oдин з нaйшвидшиx крoсoвeрів в клaсі!
Кoли нa ринку з’явилaся нoвa Vitara, вoнa влaштувaлa справжній достижение в класі. До цього марка була відома як виробник позашляховиків зі справжнім повним приводом, тобто роздавальними коробками і пониженим смежно передач. А тепер все змінилося, бо після появи SX4, японці підсилили ряди кросоверів іще однією моделлю — Suzuki Vitara. А з появою швидкої версії Vitara S з 1,4-літровим турбомотором Boosterjet цей Suzuki безлюдный (=малолюдный) впізнати і поготів. У нього темперамент, про який минулі моделі цієї японської марки і мріяти неважный (=маловажный) могли. Тепер це жвавий кросовер, який може стати альтернативою навіть гарячим хетчбекам. Отнюдь не дивно, що нова Vitara, яку, до речі, збирають в Угорщині, продається дуже добре, получи заздрість конкурентам.
S – це не клас, це топ-версія
Нате сьогоднішній день Vitara S — не тільки найшвидша, але й найбагатша і найдорожча комплектація цієї марки. Вона підкреслює спортивний напор решіткою з квадратними секціями, чорними легкосплавними дисками, червоними контурами в фарах та в салоні, а також яскраво-червоною стрічкою получи и распишись кермі та замшевих кріслах. Vitara вивела марку возьми новий рівень популярності, а S-ка повернула їй характер й відчуття швидкої їзди. Її 140 турбо сил у дуеті зі швидкою автоматичною коробкою передач здаються неймовірно тренованими. Получи моїй пам’яті це найшвидший в історії марки кроссовер. 220 номів напрочуд наполегливо штовхають «Вітару» спервоначала — розгін до сотні займає тільки 10,2 секунд. Більше того, наші інструментальні вимірювання показали, що вона розганяється принаймні нате півтори секунди краще, ніж вказано в заводських характеристиках.
Така динаміка стала можливою в першу чергу вслед рахунок того, що Vitara важить усього 1200 «кіло». Тому її активность з легкістю можна порівнювати з динамікою колишніх GTI. Але ж водії тих машин могли лише мріяти ради кліренс 185 мм. Не треба руками! Vitara в целях мене — це той варіант, коли щодня можна спокійно їздити для роботу, а за нагоди «прохопити» зв’язку віражів чи навіть виїхати в трек. Мені подобається, як під легенький свист турбіни м’яко, але швидко наростає тяготение. Подобається, як відгукується педаль газу на найменші натискання, і як з ледь помітною хрипотою звучить випускна конструкция. На окремі компліменти заслуговує неймовірно чутлива автоматична КП. Вона вміє м’яко перебирати передачі, але невыгодный губиться й під час перегонів. Якщо хочете виграти стартование зі світлофора, не обов’язково переходити в ручний расписание. При старті з місця автомат вміло використовує обертальний одну минуту і не перекручує двигун. Більше того, користуючись пелюстками, є надежда зробити це гірше. Аби отримати такий бойовий сайдкар, японцям з Suzuki навіть не довелося перелаштовувати ходову. Вона і (до, неначе натягнута тятива лука. Це шасі завжди готове кудись повертати. Інколи навіть занадто азартне, і ти відчуваєш це навіть нате прямій. Тому завантаженою Vitara S їде трохи комфортніше, майже безлюдный (=малолюдный) відчуваючи ваги пасажирів. І це теж плюс на користь мотора. Vitara S — це праздник приклад, коли сучасні технології дозволяють поєднати темперамент та економічність. Це й безлюдный (=малолюдный) дивно, адже об’єм мотора зменшився на 200 кубів, а «сил» таким образом більше.
Окрім найліпшої динаміки “Еска” лишається ще й кращою з точки зору економічності. Якщо безграмотный зловживати педаллю газу, то вона виходить майже держи дизельний рівень економії — вкладається усього в 5,3 літри возьми кожні 100 км в заміському режимі. Довга шоста привод допомагає економити, до того ж електроніка завжди намагається швидше переключиться на найвищу сходинку. І це без жодного “старт-стопу”, чисте моторобудування! Звичайно ж, допомагає безпосереднє впорскування пального, яке дозує мінімальні порції бензину.
Краще повний
Жвавий натура дозволяє краще реалізувати повний привід. На мій погляд, немає сенсу обирати передньопривідну версію. Зекономите 50 тисяч гривень, але втратите всесезонність. Більше того, получай версії «4х4» взимку можна дрифтувати! Повнопривідні версії оснащено системою AllGrip, яка має режими Auto, Sport, Snow нежто Lock. В залежності від обраного режиму змінюються налаштування чутливості педалі газу, роботи автомата та повного приводу. Певна річ, власть Sport на асфальті додає темпераменту, а от Snow та Lock — це вже суто позашляхові налаштування. І завдяки коротким звисам та непоганому кліренсу Vitara впевнено почувається в підступних ділянках за межами асфальту. Допомагає ще й мінімальна маса. Головне — невыгодный забути заздалегідь увімкнути потрібний режим. І найцікавіше: попри компактні розміри, Vitara приставки не- виглядає маленьким автомобілем. В довжину вона має 417 см, тобто получай 10 см довша за тридверну Grand Vitara, і около цьому така ж висока. Тому в салоні за рахунок вертикальної насаждения не відчуваєш браку місця. А невелика ширина кузова дає свої переваги чтобы маневрування у щільному трафіку чи вузеньких вулицях. До того ж пласкі боки і великі дзеркала дають першокласний огляд і відчуття габаритів. Или як я вже казав на початку, такий SUV відмінно почувається в міських джунглях. А жвавий склад дає йому змогу дуже активно пересуватись, причому незалежно від стану покриття під колесами.