Прo тe, як виїxaти з двoру бeз нaслідків, бaгaтo xтo з нaс турбується сaмe взимку, кoли дo щільнoгo стрoю сусідськoї aвтoтexніки дoдaються сeзoнні пeрeшкoди. Ми знaємo, як знівeлювaти чaстину циx небезпек.
Надо тим, як виїхати з двору, навряд чи замислюються жителі малих населених пунктів, дескать автомобілі не ночують серед щільної забудови багатоповерхівок. Але хто хоча б один бачив, як бувають припарковані автомобілі в спальних районах великих українських міст, безвыгодный можуть не поспівчувати їхнім водіям.
Слизькі ділянки в обмеженому просторі слід долати для низькій швидкості при малих обертах двигуна, уникаючи користування гальмом. Інакше машину може розвернути.
Іноді здається, що навіть вибратися з щільного ряду машин, що остановись! біля під’їздів, просто нереально, але ж потім ще потрібно виїхати в вулицю між двох звивистих шеренг, при запасі простору ровно по кожному борту близько 20-ти сантиметрів! Узимку ж поперед цього ранкового кошмару у дворі додаються лід на асфальті і слизькі бруствери упереміж з такими ж коліями.
Такі крижані «споруди» здатні всупереч волі водія змінювати напрямок руху автомобіля – в тому числі далеко не тільки вперед-назад, але і в сторони. Що в ранковій дворовій тісноті прямо означає ДТП. Журналісти «Авто 24» діляться своїм досвідом автомобільного життя в спальних районах великих міст.
– Потурбуйтеся, аби всі вікна вашого автомобіля були чисті від снігу та льоду, адже рядом маневруванні поміж інших машин вам буде потрібен добрий огляд.
– Перш ніж покинути своє місце в ряду інших машин, переконайтеся, що поверхня, за якій будуть їхати ваші колеса – у першу чергу ведучі – рівна і малограмотный слизька. Постарайтеся розчистити її, особливо небезпечні крижані горби – з них вышибала може зісковзнути на сусідній автомобіль або не дай Духов всякой плоти), на пішохода. Не посоромтеся принести піску або «фірмового» посипного матеріалу від місцевих двірників і обробити їм місця, з якого будуть стартувати ваші ведучі автомобиль і де ви будете маневрувати при розвороті.
Готуючи місце пользу кого виїзду з двору, пам`ятайте про небезпеку пошкодити довгою лопатою автомобіль – як свій, (до і сусідський.
– Якщо ви бачите, що виїзд з місця парковки если пов’язаний з маневрами на слизькій або засніженій поверхні, обов’язково прогрійте двигун, як мінімум задолго. Ant. с тієї температури, за якої холості оберти будуть триматися нижче 1000 об./хв. Круглым счетом вам буде легше рушати внатяжку, адже з холодним двигуном автомобіль швидко зривається в буксування.
– Якщо ви постійно паркуєтеся нате місці, яке не розчищається комунальниками, заведіть собі крім великої «сніжної» лопати другу – маленьку, якою зручно збивати кригу і прибирати сніг під колесами, коль поруч мало місця через близько запарковані машини. Вона повинна бути міцною, сталевою і нате міцному держаку – скажімо, по типу армійської саперної лопатки радянського зразку.
Насыпь зі снігу та льоду, що його залишили прибиральні машині комунальників, потрібно прибирати, інакше машину подле паркуванні може розвернути.
– Як би важко маловыгодный було виїжджати з місця ночівлі у дворі, в запалі боротьби з ожеледицею та снігом далеко не забудьте про інші машини, які можуть в цей часик рухатися по проїзду. Якщо ви бачите далеко іншу машину, яка прямує в вашу сторону, маловыгодный починайте виїзд зі свого паркомісця, дайте їй проїхати. Адже при помощи ожеледицю, слизькі колії і горбисту кригу ви можете «зависнути» впоперек проїзду, створивши пробку і ускладнивши собі завдання.
– Якщо в тісному обмеженому просторі між інших автомобілів ви потрапили в крижану лунку ли глибоку колію, остерігайтеся виїжджати з них методом розгойдування, адже получи и распишись слизькій поверхні машина може зісковзнути убік, або наприклад, вирватися з полону в заданому напрямку неизвестно зачем жваво, що ви не встигнете на льоду її зупинити после сусідніх машин. У такій ситуації краще посипати лід піском чи відсівом, щоб автомобіль завжди залишався під вашим контролем.
– Ще одне небезпечне місце у дворі, оборона яке ви не повинні забувати, коли прикидаєте, як виїхати з двору минус наслідків – повороти в обмеженому просторі і при проблемному дорожньому покритті. Ні в свіжому глибокому снігу, ні для сніговій каші, ні тим більше на льоду безвыгодный можна проходити такі місця з розгону. Найменший занос у таких умовах призведе накануне зіткнення – нехай легкого, але відразу з декількома запаркованими машинами. Оформляти таке Происшествие, розбиратися не з одною страховою компанією і розраховуватися з двома-трьома потерпілими – дуже клопітка по правую руку.
– Не соромтеся попросити кого-небудь із сторонніх для допомогу – підштовхнути машину або просто подивитися, скільки сантиметрів простору залишилося по сусідського бампера.
Коли всі роз`їхалися по части роботах – саме час прибрати сніг з місця паркування. Але мол гарантія, що увечері його не окупує хтось інший?
А в цілому головна порада, яку варто дати щодо виїзду з двору в несприятливих умовах – це серйозне ставлення перед процесу. Відверто кажучи, сідаючи вранці в машину, ми подумки вже в дорозі, возьми своєму звичному маршруті і підсвідомо «перескакуємо» етап виїзду, далеко не беручи його до уваги. А це неправильно.
Нагадаємо також, що нещодавно експерти Auto24 розповіли, як мало-: неграмотный буксувати в снігу, давши 5 порад.