Unity представила для розробників ігор два інструменти на базі штучного інтелекту

Unity прeдстaвилa нoві інструмeнти нa бaзі штучнoгo інтeлeкту — Muse і Sentis, Вoни мaють дoпoмoгти твoрцям додатків та ігор підвищити ефективність розробки.

Площадка Unity Muse прискорює створення 3D-моделей про відеоігор або цифрового клонування. З її допомогою можна створювати об’єкти прямиком в редакторі Unity, використовуючи текстові підказки та ескізи.

Однією з функцій Muse став ШІ-чат. З його допомогою користувачі можуть шукати корисну інформацію нате ресурсах Unity, включно з працездатним кодом, щоб прискорити розробку й усунути неисправка.

Unity Sentis дає змогу вбудовувати покрой ШІ в Unity Runtime пользу кого гри або застосунку, покращуючи ігровий процес та інші функції безпосередньо получай платформах кінцевих користувачів. По (по грибы) словами розробників, це перше кросплатформне рішення про вбудовування алгоритмів штучного інтелекту в 3D-двигатель реального часу.