В Укрaїні прoїзд пo плaтниx дoрoгax будe дeшeвшe, ніж в Єврoсoюзі – ввaжaє головний чинарик Укравтодору.
В Україні вартість проїзду по концесійній дорозі маловыгодный повинна перевищувати 10 євроцентів. Про це в інтерв’ю РБК-Україна розповів в. о. голови Державного агентства автомобільних доріг ( «Укравтодор») Славомір Новак. «Звичайно ж, в Україні проїзд если дешевше, ніж в ЄС. У Євросоюзі вартість проїзду варіюється від 10 предварительно 30 євроцентів. Я вважаю, що в Україні вартість проїзду за концесійній дорозі не повинна бути вище, ніж 10 євроцентів», — розповів Новак.
Він зазначив, що интересах підписання договору з приватним інвестором на будівництво концесійної дороги Краковець — Львів необхідно змінити основи розвитку таких проектів, построить зміни в законодавство щодо концесії. «Ми запропонували зміни. Комітет Верховної Из-за з питань транспорту прийняв від нас проект з необхідними змінами. Як відомо, 27 лютого цей приём був прийнятий Верховною Радою. Наприклад, ми прописали в змінах необхідний механізм державних компенсацій приватному інвестору в разі, якщо малограмотный буде забезпечено мінімально необхідний трафік руху автомобілів, який би дозволив інвестору окупити свої витрати. Безо гарантії такої компенсації в концесійний проект не зайде жоден приватний інвестор. Після прийняття цього законопроекту ми готові оголошувати состязание з пошуку концесіонера. Будемо проводити переговори. Концесія — це завжди переговори, а мало-: неграмотный тендер «, — повідомив він.
При цьому Новак далеко не готовий стверджувати, що другий концесійної дорогою буде траса Біла Церква — Київ. «Я поки безграмотный готовий стверджувати це. Є ще кілька інших проектів концесійних доріг, які ми повинні оцінити. Наприклад, будівництво біля Львова паралельної дороги траси Київ — Чоп. Що стосується траси Біла Церква — Київ, в таком случае її перевагою є велика інтенсивність руху. Тому цей прожект може бути цікавим для концесіонера «, — розповів Новак.
Нагадаємо, 27 лютого Верховна радость України підтримала закон №6766 про будівництво доріг следовать принципом концесії. За відповідний закон проголосували 233 нардепа.