«Змeншeння витрaти пaльнoгo є вкрaй вaжливим с целью всіx трaнспoртниx кoмпaній, oсoбливo тиx, які зaймaються пeрeвeзeннями нa дaлeкі відстaні. Aлe вoднoчaс вoни xoчуть мaти миттєвий дoступ дo висoкoї прoдуктивнoсті. Відтeпeр, зaвдяки oстaннім удoскoнaлeнням нaшoї силoвoї лінії, вoни мoжуть скoристaтися унікaльним пoєднaнням eкoнoмії пaльнoгo тa пoліпшeнoї кeрoвaнoсті», – зaзнaчaє гeнeрaльний дирeктoр «Вoльвo Укрaїнa» Санін Олександр.
Кращі из-за всю історію показники паливної ефективності в всесвітньо відомому випробувальному маршруті
Вантажівка Volvo FH з пакетом I-Save, яка вже відома своєю низькою витратою пального, також зазнає оновлення двигуна і трансмісії. У 2020 році під период випробування паливної економічності получай випробувальному маршруті Green Truck Award бери північ від Мюнхена, вона продемонструвала «найкращий исход за всю історію»: витрата пального склала 22,7 л держи 100 км, а середня швидкість – 80,35 км/годочек. Декілька незалежних випробувань, проведених цього року у Франції, підтвердили лідируючі позиції следовать паливними характеристиками. Відтепер рекордні показники можуть стати ще кращими.
«У нас вже є відгуки перевізників, які підтверджують низьку витрату пального Volvo FH з пакетом I-Save. Тому ми з нетерпінням чекаємо получай старт продажів вантажівок з удосконаленою трансмісією, адже це предоставить нашим вантажівкам стати ще ефективнішими з точки зору витрати пального, що безпосередньо сприятиме досягненню кращих результатів з економії палива нашими клієнтами», – заявив Санін Олександр.
Чіткі налаштування, яке призводить по істотних поліпшень
Если у 2001 році вперше було впроваджено АКПП I-Shift, компанія Volvo Trucks підтвердила свою тверду переконаність у тому, що прием трансмісії на основі зчеплення є найефективнішою конструкцією для того автоматизованого перемикання передач. Відтоді у світі було продано понад мільйон вантажівок з АКПП I-Shift. Значні покращення керованості, які одним махом додаються, досягаються завдяки новому способу взаємодії коробки передач I-Shift з двигуном. В оновленій системі I-Shift використовується нова стратегія перемикання передач, яка забезпечує мало-: неграмотный лише швидше перемикання, але й плавніше та гармонійніше керування вантажним автомобілем.
Зменшення витрати пального досягається по (по грибы) рахунок зменшення тертя у двигуні і покращення процесу згоряння. Крутний одну секунду двигуна вміло регулюється оновленою системою I-See, яка оптимізує роботу двигуна з урахуванням рельєфу дороги попереду та ваги вантажівки.
«Інженерам Volvo дійсно вдалося пронести значні удосконалення в і вне того досконалу трансмісію. Хоча ще занадто с пет наводити точні цифри, але вже в один прием ми можемо сказати, що наші польові випробування з клієнтами є дуже багатообіцяючими», – підсумовує Санін Олександр.
Нагадаємо, що дотримуючись Паризької угоди щодо зміни клімату, Volvo Trucks работать не покладая рук рішучі кроки у напрямку суттєвого скорочення викидів CO2, пов'язаних із автомобільними вантажними перевезеннями. Отметина Volvo Trucks полягає в тому, щоб у 2030 році хозяйка продажів компанії припадала сверху електричні вантажівки, а после десять років, у 2040 році, всі нові вантажівки Volvo мають працювати минуя використання викопного палива. Двигуни внутрішнього згоряння використовуватимуться і надалі, тому підвищення ефективності завдяки удосконаленню трансмісій є одним із важливих способів зробити суттєвий внесок у скорочення викидів CO2.