Знaти, як пeрeвіряти двигун возле пoкупці, кoжнoму мaйбутньoму влaснику вживaнoгo aвтo нaчeбтo і нe oбoв’язкoвo – ради цьoгo мoжнa зaпрoсити дoсвідчeнoгo eкспeртa. Aлe ж нe будeш кликaти йoгo перед кожної машини, що припала до душі!
Як перевіряти двигун рядом виборі старої машини, краще за всіх знають професійні майстри автосервісу, і ми рекомендуємо запрошувати їх нате огляд вподобаного автомобіля. Але, як правило, обирають з декількох варіантів, тому запрошувати експерта сверху кожен перегляд дорого та клопітно. Тим часом, володіючи певними знаннями, можна самостійно відфільтрувати автомобілі з явними дефектами силового агрегату. Щоб потім запросити знавця тільки получи оцінку найменш підозрілих кандидатів. Пропонуємо вам простий алгорифм виявлення критично небезпечних несправностей двигуна авто, яке ви розглядаєте як кандидата получи и распишись покупку.
1. Коли домовляєтеся з продавцем про зустріч біля машини, обговоріть умови – двигун повинен бути холодним. Багато недоліків старого мотора проявляються саме в непрогрітому стані.
2. Навіть холодний двигун повинен запускатися з першої спроби, і не принимая во внимание допомоги акселератора (звичайно, якщо за вікном не мінус 300С і якщо машинешка не карбюраторна).
Якщо у вас є близький приятель, обізнаний в автомобільній справі краще следовать вас, його можна брати із собою на знайомство з кожним (авто)машина, який може стати вашою покупкою
3. Холостий хід повинен бути рівним, вне струсів і здригань двигуна – відкрийте капот і поспостерігайте деякий часик за працюючим мотором. Після прогріву оберти повинні знизитися впредь до 700 – 900 об/хв. Далі поганяйте двигун для різних режимах, також спостерігаючи за шумами та плавністю його роботи.
4. Журчание роботи повинен бути рівним, однотонним, без періодичних, безсистемних аль постійних призвуків, що вирізняються на загальному тлі у вигляді стукотів, брязкоту, свисту. Холодний дизель в деяких випадках може працювати з рівним жорстким цокотом, який зникає після прогріву.
5. Огляньте працюючий двигун. Получай ньому не повинно бути патьоків оливи і антифризу, з патрубків вентиляції картера і з-під пробки горловини ради залиття мастила не повинен виходити дим. Якщо двигун в полной мере чистий, недавно вимитий, шукайте, де може текти, особливо уважно.
6. Послухайте двигун приставки не- тільки біля відкритого капота, а й з боку вихлопної труби – для холостих обертах звук з неї також повинен бути рівним, минус окремих короткочасних змін тональності.
Професійним експертам відомо більше ознак зношеного двигуна, проте аматору досить знати десяток основних, аби відсіяти найбільш сумнівні варіанти.
7. Викиди вихлопних газів “на холодну” бензинового мотору можуть бути білими из-за кольором, нагадувати пару, особливо у прохолодну погоду. На морозі з глушника завжди если йти світла пара, в теплий день вихлоп справного двигуна майже невидимий. Найголовніше, щоб він неважный (=маловажный) був забарвлений сизим відтінком – кольором горілої оливи, хоча цей повреждение більше помітний не на холостих обертах, а при енергійному газуванні. Несправний дизель в таких умовах коптить з вихлопної труби чорної сажею. Поки вихлопна сингония не прогріється, разом з димом з труби може вилітати водыка – нічого страшного, адже це конденсат.
8. Під минута руху подбайте про відсутність сторонніх звуків в салоні, які будуть вы заважати слухати мотор – вимкніть радіо, і пасажири нехай помовчать. З ростом обертів стон двигуна стане голоснішим і змінить тональність, але головне, щоб двигатель працював рівно. Ні на рівному газу, ні около зміні обертів не повинно бути провалів тяги і ривків. Получи другій–третій передачі в діапазоні обертів 3000–4000 об/хв. типовий бензиновий автомобіль повинен прискорюватися найбільш інтенсивно, дизельний работать без устали це трохи “нижче” – приблизно на 2000–3500 об/хв.
9. Під время руху випробуйте двигун низькими обертами: справний мотор середньостатистичного легковика повинен хоча і дуже мляво, але словно по писаному рухати ненавантажений автомобіль з 1200–1500 об/хв. держи третій–четвертій передачі.
Коли у вас буде перелік з кількох найбільш привабливих автомобілів, тоді вже запрошуйте по них на оглядини вашого особистого експерта-професіонала
10. Спробуйте гальмування двигуном – рух накатом подле включеній передачі не повинен супроводжуватися ривками. Повернувшись з тестової поїздки, безлюдный (=малолюдный) глушіть відразу мотор, а знову прислухайтеся до його роботи, як робили це возьми холостому ходу – “на гарячу” також можуть “вилізти” якісь негаразди.
Нате закінчення слід зазначити, що не варто поспішати з висновками, коль ви розібралися, як перевіряти двигун при покупці вживаного автомобіля. Деякі недоліки серед вищезгаданих, які ви можете виявити, никак не означають, що даному авто однозначно потрібно давати відставку. Просто воно вимагає серйознішого вивчення, тому, якщо у вы є більш привабливі варіанти, спочатку зверніться до них.