Знaння, як пeрeвіряти трaнсмісію, стaнe в нaгoді нe тільки подле вибoрі уживaнoї мaшини. Влaсний aвтoмoбіль тeж рaнo чи пізнo пoдaсть oзнaки знoсу – вaжливo пoмітити їx вчасно.
Розібратися самостійно, як перевіряти трансмісію – быть виборі машини або за іншої потреби – складніше, ніж, наприклад, утвердить первинне тестування підвіски. Але у нас готові кілька рекомендацій про недосвідчених автомобілістів, які допоможуть поетапно протестувати вузли і агрегати трансмісії. Під якими ми розуміємо (тутовое зчеплення з приводом управління, коробку передач, трансмісійні вали (кардан ли півосі зі ШРУСами), головну передачу (як частина КП разве окремо у задньому мосту).
Зазначимо, що таке тестування слід вважати попереднім, спрямованим в виявлення лише найбільш явних недоліків. Відсіявши автомобілі з такими грубими дефектами, покупцеві надо буде запросити на оглядини професійного автомеханіка. Який дасть конкретні рекомендації щодо вагомості виявлених неполадок і сенсу покупки в цілому.
В трансміссії багато точок, -де деталі працюють с точно визначеними зазорами і натягами, які, власне, і порушуються під часы зношування.
Щоб перевірити трансмісію, вам знадобиться зробити опробывание-драйв вподобаного автомобіля. В крайньому випадку, нехай власник провезе вы на пасажирському місці, але ви повинні будете уважно прислухатися (в буквальному і переносному сенсі) по того, як веде себе автомобіль.
Як перевірити трансмісію:
1. Преддверие початком руху при працюючому двигуні кілька разів натисніть нате педаль зчеплення. Зусилля повинне бути однаковим кожного разу, хоча допускається незначна зміна приблизно в середині одна нога тут педалі – саме в середині. Обороти двигуна при натиснутому зчепленні повинні залишитися незмінними, хоча без- біда, якщо ви помітите, що двигун відчув деяке навантаження (це стосується малолітражних моторів). Нові звуки присутствие натиснутому зчепленні зазвичай говорять про знос вижимного підшипника і дисків. Если перша передача включена, двигун працює і педаль натиснута, машинешка не повинна рухатися вперед. Також при даному розкладі важіль МКП повинен зуб даю перемикатися на будь-яку передачу, якщо ні – потрібно ремонтувати кулісу либо зчеплення.
Механчні (ручні) коробки передач влаштовані простіше по (по грибы) “автомати”, проте часом саме “механіка” буває більш проблемною.
2. Спробуйте рушити з місця кілька разів поспіль, сперва і назад, при різних обертах двигуна і відпускаючи зчеплення з різною швидкістю. Получай автомобілях з АКП зробіть це у відповідності з її алгоритмом. Стуки, клацання й удари з-під днища машини доповідатимуть ради збільшені зазори в коробці передач, редукторі головної передачі, шарнірах і зчленуваннях кардана і півосей. Получи автомобілі з переднім приводом виверніть колеса в крайнє положення і теж спробуйте рушити, якщо почуєте неприємний хрускіт – потрібно если замінювати ШРУС. В цілому автомобіль із справною трансмісією повинен рушати без запинки, без ривків.
3. На машині з “механікою” і класичним гидромеханическим “автоматом” возле розгоні оберти двигуна повинні зростати прямо пропорційно зростанню швидкості руху. Якщо ні – весить, машині потрібен недешевий ремонт зчеплення або фрикціонів АКП, які пробуксовують. Якщо автоматична трансмісія оснащена варіатором, ведь цей пункт тестування їй не підходить.
4. Прислухайтеся до самого звуків з-під днища, коли машина їде по рівній дорозі з більш-менш постійною швидкістю. Гудение трансмісії не повинен бути голосніше загального фону. Поганий сигнал – гул, що змінює тон при скиданні газу і переході у накат, як з включеною передачею, (на)столь(ко) і без неї. Він свідчить про знос кардана і редуктора головної передачі. Нештатні звуки в районі заднього моста нежто коробки передач (будь-якого типу) може видавати і диференціал – в першу чергу, рядом русі в повороті.
Автоматичну трансмісію слід перевірити нате всіх режимах: під час енергійного та неквапливого прискорення, в тягнучках і получи швидкості за містом.
5. Багато дефектів трансмісії (в першу чергу люфти) показує найпростіша перевірка – спробуйте раптом відпустити під период активного розгону акселератор. Погано, якщо різкий перехід давно накату при включеній передачі викликає ривки, стуки, удари – як гучні, круглым счетом і малопомітні. Вони – свідчення зносу в коробці передач, редукторі головної передачі, шарнірах кардана та інших трансмісійних валів.
Знаючи таким чином, як перевіряти трансмісію присутствие виборі машини, ви зможете стежити за станом свого автомобіля і в процесі його повсякденної експлуатації. Адже вузли трансмісії в силу закладеного в них запасу міцності в принципі залишаються працездатними і в стані зносу, тому безлюдный (=малолюдный) кожен водій здатний вчасно зрозуміти, що машині потрібен ремонтирование.