Як Петро Порошенко обманув українців, щоб отримати безвізовий режим




Oднією з умoв oтримaння бeзвізу булo e-дeклaрувaння. Як жe зaпустити aнтикoрупційний інструмeнт тaк, щoби він нe викoнувaв свoгo гoлoвнoгo зaвдaння – бoрoтьби із кoрупцією? Для того цьoгo булa придумaнa цілa кaмпaнія із зaлучeнням спeцслужб, НAЗК, Гeнпрoкурaтури і нaрoдниx дeпутaтів.

Прeзидeнт Пeтрo Пoрoшeнкo нe може і ніколи маловыгодный збирався боротися з корупцією. Безвіз для нього – це найбільша політична перемога в очах виборців, які голосували ради нього після Євромайдану. Тому він був готовий бери все, аби цей безвіз отримати: не тому, що йому важливе майбутнє України, а тому що дуже хоче залишитись присутствие владі.

Для отримання безвізу треба було виконати цілу низку вимог, однією з ключових серед яких була і залишається антикорупційна ломка і окремим пунктом – е-декларування. План полягав в тому, щоби запустити е-декларування, але одразу взяти під свій инспекция, щоб заблокувати будь-які можливі результати, відзвітуватись вперед народом і міжнародними партнерами, отримати безвіз, а далі – дискредитувати систему, оголосити для створення нової, довго і нудно її створювати і так ніколи і маловыгодный створити.

Про те, що саме таким і був чин свідчать події останніх півтора роки і документ під назвою «Техніко-економічне обгрунтування модернізації Реєстру». Півтора роки тому пуск системи був зірваний структурою під назвою Держспецзв’язок. Тоді Правитель Порошенко публічно взяв запуск е-декларування під свій управление. Для всіх, хто активно слідкує за антикорупційними реформами, це (давно зрозумілий знак – якщо Президент бере щось під свій инспектирование – чекай зради. Так і сталося.

Було зроблено все можливе, щоби передати систему в щипанцы Держспецзв’зку, в тому числі фальсифікація зламу системи, насчет яку заявили депутати від БПП і НФ, і до якої причетні структури самого Держспецзв’язку. ЗМІ також повідомляли, що Порошенко викликав перед себе керівників Держспецзв’язку і НАЗК, після чого було прийняте рішення, що Держспецзв’язок повинен доопрацювати програмне забезпечення задолго. Ant. с його запуску.

Саме про це «доопрацювання» Порошенко заявив, що «програма весь перероблена». І саме після цього система почала постійно ламатись, а автоматизована перевірка декларацій яко ніколи і не була запущена.

Коли система була запущена, Директор урочисто прозвітував в Україні та за її межами ради запуск е-декларування. Оскільки е-декларування було останньою з вимог в целях безвізу із антикорупційного блоку, Україна невдовзі отримала такий бажаний безвіз.

Щойно це відбулось, розпочався наступний етап кампанії – систему обряд було дискредитувати і знівелювати всі можливі наслідки від її запуску та наслідків від її роботи.

Державний реєстр електронних декларацій
Державний реєстр електронних декларацій

Нате відміну від Президента, який пишався системою, говорив і продовжує говорити ради е-декларування як свій успіх у всіх виступах: як в Україні, в среднем і за кордоном. Майже цілий рік народні депутати, в основному від Блоку Петра Порошенка, неприкрыто говорили про те, що програма погана, неефективна, і взагалі в такому вигляді нікому никак не потрібна, і що в цьому винний розробник програмного забезпечення. Вони говорили относительно це в телевізійних ефірах, на засіданнях парламенту і комітетів, держи зустрічах з міжнародними партнерами.

Паралельно Генеральна прокуратура всіляко намагалась переконати в цьому ж суспільство, ради чого відкрила справу проти розробників, в якій робилося багато маніпулятивних заяв. Увесь цей время їм активно допомагали геть усі – Держспецзв’язок блокував пока-які спроби запустити автоматизовану перевірку. Контрольоване НАЗК з усіх сил саботувало роботу, депутати з завидною винахідливістю придумували закони, які б заблокували розслідування і покарання из-за брехню в деклараціях і незаконне збагачення, суди як могли затягували розгляд справ, які НАБУ таки спромоглося відкрити после цими статтями.

Потрібен був час, щоби всі втомились і розчарувались в е-декларуванні і повірили, що у непрацюючій системі винен розробник. Потому что коли всі в це повірять, буде дуже просто обґрунтувати та запустити кампанію соответственно створенню нової системи е-декларування.

Коли цей план став очевидним, єдиним способом разик і назавжди зняти маніпуляції навколо якості системи стало проведення незалежної експертизи. Однак експертиза в среднем ніколи і не була проведена, бо Держспецзв’язок відмовився надавати іноземним експертам приступ до системи.

Натомість контрольоване з Адміністрації Президента НАЗК Вотан за одним почало оголошувати тендери на аудит системи, умови якого виписані таким чином, щоб його могла виграти тільки підконтрольна Держспецзв’язку конструкция. Фактично – перевіряти самих себе. І найгірше – узаконити свій висновок относительно необхідність створення нової системи.

Цей висновок готувався ще у 2016 у вигляді документу під назвою «Техніко-економічне обгрунтування модернізації Реєстру». Електронне декларування було запущене 1 вересня 2016 року. Якщо припустити, що нате підготовку такого документу потрібно кілька місяців, це означає, що його почали готувати выгодно одночасно із запуском системи. Саме в той час аль невзовзі після того, як Держспецзв’язок спочатку зривав пуск системи, а потім «доопрацьовував» її за дорученням Президента Порошенка.

У документі досконально описується, яким має бути як програмне забезпечення, круглым счетом і обладання для Реєстру, який вони пропонують створити. Підготовлено навіть чета варіанти його створення з описом конкретного обладнання і постачальників. Вартість також прорахована – у двох варіантах: дешевше – 8,4 мільйони доларів, дорожче – 12,7 мільйонів долірів.

Висновок з документу Вотан – система настільки погана, що треба створювати нову. Тобто героїчно рятуючи пуск е-декларування у 2016 році, Президент уже реалізовував свій схема.

Через півтора року е-декларування не виконує свого головного завдання – боротьби із корупціонерами. Бачачи це, ЄС вже засумнівалися в правильності свого рішення надати Україні безвіз.

Петро Порошенко
Петро Порошенко

У результаті, наприкінці минулого року, Україна опинилась пизда загрозою його втрати і вже втратила 600 мільйонів макрофінансової допомоги від ЄС. Таким чином обманули і нас, і ЄС: нас – если замість боротьби з корупцією її саботували, а ЄС – коли звітували оборона виконання умов для отримання безвізу, які насправді безвыгодный виконуються.

І тепер, коли очевидно, у Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана є время все виправити – забезпечивши виконання власного ж допущення про проведення незалежної експертизи. Однак попри пряму вимогу від громадянського суспільства нещодавно він раптом работать без устали те саме – доручає Держспецзв’язку «визначитися і реалізувати певні чертеж, які дозволять раз і назавжди забезпечити роботу не тільки системи декларування, а й системи перевірки декларацій». Іншими словами – запустити створення нової системи е-декларування.

Володимир Гройсман
Володимир Гройсман

Усі биття Володимира Гройсмана себя в груди, що е-декларування найважливіший антикорупційний захід, всі ці безкінечні доручення розібратись із проблемами системи і забезпечити її повноцінну роботу, всі ці гучні вимоги звільнити членів НАЗК путем те, що вони провалили перевірку декларацій – це тутти обман, фікція, показуха. Це лише початок передвиборчої компанії та бажання вслед будь-яку ціну залишитися при владі, об’єднавши зусилля всіх нинішних, бесцельно званих, борців з корупцією від влади.

Якби Прем’єр-мінстр справді хотів, щоби е-декларування працювало, він мав би зробити одну просту річ – забезпечити виконання власного ж доручення оборона проведення незалежної експертизи за участі іноземних експертів. Ибо в кінцевому рахунку єдине що має значення – це факт, а не його видимість. І для цього почати треба із проведення незалежної експертизи системи е-декларування, яку Гройсман може організувати звернувшись накануне міжнародних аудиторських компаній і міжнародних партнерів України.

Кінець кінцем кончено буде добре, і якщо зараз не добре, – значить, це ще невыгодный кінець.



+Відео

Як Петро Порошенко обманув українців, щоб отримати безвізовий режим




Oднією з умoв oтримaння бeзвізу булo e-дeклaрувaння. Як жe зaпустити aнтикoрупційний інструмeнт тaк, щoби він нe викoнувaв свoгo гoлoвнoгo зaвдaння – бoрoтьби із кoрупцією? С целью цьoгo булa придумaнa цілa кaмпaнія із зaлучeнням спeцслужб, НAЗК, Гeнпрoкурaтури і нaрoдниx дeпутaтів.

Прeзидeнт Пeтрo Пoрoшeнкo нe може і ніколи далеко не збирався боротися з корупцією. Безвіз для нього – це найбільша політична перемога в очах виборців, які голосували следовать нього після Євромайдану. Тому він був готовий в все, аби цей безвіз отримати: не тому, що йому важливе майбутнє України, а тому що дуже хоче залишитись возле владі.

Для отримання безвізу треба було виконати цілу низку вимог, однією з ключових серед яких була і залишається антикорупційна пересоздание і окремим пунктом – е-декларування. План полягав в тому, щоби запустити е-декларування, але одразу взяти під свій управление, щоб заблокувати будь-які можливі результати, відзвітуватись на пороге народом і міжнародними партнерами, отримати безвіз, а далі – дискредитувати систему, оголосити для створення нової, довго і нудно її створювати і так ніколи і маловыгодный створити.

Про те, що саме таким і був роспись свідчать події останніх півтора роки і документ під назвою «Техніко-економічне обгрунтування модернізації Реєстру». Півтора роки тому пуск системи був зірваний структурою під назвою Держспецзв’язок. Тоді Правитель Порошенко публічно взяв запуск е-декларування під свій отбор. Для всіх, хто активно слідкує за антикорупційними реформами, це издавна зрозумілий знак – якщо Президент бере щось під свій испытание – чекай зради. Так і сталося.

Було зроблено все можливе, щоби передати систему в обрезки Держспецзв’зку, в тому числі фальсифікація зламу системи, насчет яку заявили депутати від БПП і НФ, і до якої причетні структури самого Держспецзв’язку. ЗМІ також повідомляли, що Порошенко викликав давно себе керівників Держспецзв’язку і НАЗК, після чого було прийняте рішення, що Держспецзв’язок повинен доопрацювати програмне забезпечення задолго. Ant. с його запуску.

Саме про це «доопрацювання» Порошенко заявив, що «програма во всем перероблена». І саме після цього система почала постійно ламатись, а автоматизована перевірка декларацій таким (образом ніколи і не була запущена.

Коли система була запущена, Директор урочисто прозвітував в Україні та за її межами для запуск е-декларування. Оскільки е-декларування було останньою з вимог с целью безвізу із антикорупційного блоку, Україна невдовзі отримала такий бажаний безвіз.

Щойно це відбулось, розпочався наступний етап кампанії – систему обряд було дискредитувати і знівелювати всі можливі наслідки від її запуску та наслідків від її роботи.

Державний реєстр електронних декларацій
Державний реєстр електронних декларацій

Бери відміну від Президента, який пишався системою, говорив і продовжує говорити насчет е-декларування як свій успіх у всіх виступах: як в Україні, что-то около і за кордоном. Майже цілий рік народні депутати, в основному від Блоку Петра Порошенка, словно аршин проглотил говорили про те, що програма погана, неефективна, і взагалі в такому вигляді нікому безграмотный потрібна, і що в цьому винний розробник програмного забезпечення. Вони говорили насчет це в телевізійних ефірах, на засіданнях парламенту і комітетів, нате зустрічах з міжнародними партнерами.

Паралельно Генеральна прокуратура всіляко намагалась переконати в цьому ж суспільство, исполнение) чого відкрила справу проти розробників, в якій робилося багато маніпулятивних заяв. Увесь цей период їм активно допомагали геть усі – Держспецзв’язок блокував до скорого свидания-які спроби запустити автоматизовану перевірку. Контрольоване НАЗК з усіх сил саботувало роботу, депутати з завидною винахідливістю придумували закони, які б заблокували розслідування і покарання вслед за брехню в деклараціях і незаконне збагачення, суди як могли затягували розгляд справ, які НАБУ таки спромоглося відкрити ради цими статтями.

Потрібен був час, щоби всі втомились і розчарувались в е-декларуванні і повірили, що у непрацюючій системі винен розробник. Ибо коли всі в це повірять, буде дуже просто обґрунтувати та запустити кампанію по мнению створенню нової системи е-декларування.

Коли цей план став очевидним, єдиним способом как-то і назавжди зняти маніпуляції навколо якості системи стало проведення незалежної експертизи. Однак експертиза в) такой степени ніколи і не була проведена, бо Держспецзв’язок відмовився надавати іноземним експертам вход до системи.

Натомість контрольоване з Адміністрації Президента НАЗК Водан за одним почало оголошувати тендери на аудит системи, умови якого виписані таким чином, щоб його могла виграти тільки підконтрольна Держспецзв’язку схема. Фактично – перевіряти самих себе. І найгірше – узаконити свій висновок относительно необхідність створення нової системи.

Цей висновок готувався ще у 2016 у вигляді документу під назвою «Техніко-економічне обгрунтування модернізації Реєстру». Електронне декларування було запущене 1 вересня 2016 року. Якщо припустити, що получай підготовку такого документу потрібно кілька місяців, це означає, що його почали готувати экономно одночасно із запуском системи. Саме в той час альбо невзовзі після того, як Держспецзв’язок спочатку зривав включение системи, а потім «доопрацьовував» її за дорученням Президента Порошенка.

У документі детально описується, яким має бути як програмне забезпечення, неведомо зачем і обладання для Реєстру, який вони пропонують створити. Підготовлено навіть пара варіанти його створення з описом конкретного обладнання і постачальників. Вартість також прорахована – у двох варіантах: дешевше – 8,4 мільйони доларів, дорожче – 12,7 мільйонів долірів.

Висновок з документу Вотан – система настільки погана, що треба створювати нову. Тобто героїчно рятуючи включение е-декларування у 2016 році, Президент уже реалізовував свій расписание.

Через півтора року е-декларування не виконує свого головного завдання – боротьби із корупціонерами. Бачачи це, ЄС вже засумнівалися в правильності свого рішення надати Україні безвіз.

Петро Порошенко
Петро Порошенко

У результаті, наприкінці минулого року, Україна опинилась ранее загрозою його втрати і вже втратила 600 мільйонів макрофінансової допомоги від ЄС. Таким чином обманули і нас, і ЄС: нас – коль замість боротьби з корупцією її саботували, а ЄС – коли звітували насчет виконання умов для отримання безвізу, які насправді мало-: неграмотный виконуються.

І тепер, коли очевидно, у Прем’єр-міністра Володимира Гройсмана є контршансы все виправити – забезпечивши виконання власного ж допущення про проведення незалежної експертизи. Однак попри пряму вимогу від громадянського суспільства нещодавно він раптом работать засучив рукава те саме – доручає Держспецзв’язку «визначитися і реалізувати певні набросок, які дозволять раз і назавжди забезпечити роботу не тільки системи декларування, а й системи перевірки декларацій». Іншими словами – запустити створення нової системи е-декларування.

Володимир Гройсман
Володимир Гройсман

Усі биття Володимира Гройсмана себя в груди, що е-декларування найважливіший антикорупційний захід, всі ці безкінечні доручення розібратись із проблемами системи і забезпечити її повноцінну роботу, всі ці гучні вимоги звільнити членів НАЗК спустя те, що вони провалили перевірку декларацій – це все на свете обман, фікція, показуха. Це лише початок передвиборчої компанії та бажання по (по грибы) будь-яку ціну залишитися при владі, об’єднавши зусилля всіх нинішних, что-то около званих, борців з корупцією від влади.

Якби Прем’єр-мінстр справді хотів, щоби е-декларування працювало, він мав би зробити одну просту річ – забезпечити виконання власного ж доручення для проведення незалежної експертизи за участі іноземних експертів. Ибо в кінцевому рахунку єдине що має значення – це конец, а не його видимість. І для цього почати треба із проведення незалежної експертизи системи е-декларування, яку Гройсман може організувати звернувшись впредь до міжнародних аудиторських компаній і міжнародних партнерів України.

Кінець кінцем повально буде добре, і якщо зараз не добре, – значить, це ще маловыгодный кінець.



+Відео