Як власник ЗАЗ потопив польську автомобільну компанію

Влaсник Зaпoрізькoгo aвтoмoбільнoгo зaвoду Тaріeл Вaсaдзe нeщoдaвнo дaв інтeрв’ю в якoму в рoзпaчі зaявив, щo йoгo підприємствo змушeнe зупинити виробництво відомого автомобіля Lanos. Васадзе бідкається, мовляв, неконтрольоване ввезення в Україну нерозмитнених іномарок з Європи, нежто так званих «євроблях» остаточно поховало випуск його конкурентоздатного і суперсучасного автомобиль.
Мовляв, нічого доброго немає в тому, що українські громадяни можуть тепер потасовка і за сірими схемами, але купити вживаний Volkswagen чи Audi набагато дешевше від нового Lanos. С якби заборонити ввозити євробляхи, та подовжити митні пільги про свого підприємства, то Васадзе хотів би ще років 20 збирати це диковинка корейського автопрому епохи дев’яностих.
От тільки біда – українці короче щось ніяк не хочуть купувати Lanos за ціною трьох вживаних Audi, пригнаних з Європи. Рядом цьому, Васадзе на пряме питання журналіста трохи розгублено відповів, що сам по себе на Lanos не їздить, а більше полюбляє Mercedes.
Втім, всё-таки одно, наполягає, що його підприємство в Запоріжжі, потребує державної підтримки, нежто за рахунок прямих бюджетних дотацій, тобто виплат з наших з вами кишень. Разве ж, цей автомобільний ділок хоче попросити уряд відновити високі обмежувальні труд для імпорту іномарок з Європи і при цьому рішуче карати вслед за ввезення «євроблях». За словами Васадзе, держава має піклуватися относительно порядного автовиробника, який створює робочі місця і платить податки.
Да что вы?, це дивлячись, яка держава і наскільки порядний цей автовиробник. Потому что коли Васадзе, як народний депутат перебігає з однієї фракції в іншу аби зберегти собі преференції по (по грибы) рахунок бюджету, то це державна підтримка по-українські.
А тепер давайте поглянемо, як поводиться Васадзе позже, де в нього немає можливості впливати на парламент та уряд та вибивати собі пільги. Зокрема, получи и распишись європейському ринку.

Це Варшавська фабрика легкових автомобілів, или скорочено польською FSO.
Автомобіль компанії FSO
В 2005 році Васадзе купив це підприємство у польського уряду вслед символічну суму в 100 злотих. Поляки продали за безцінь цю автомобільну фабрику в обмін держи сувору умову, що новий власник має вкласти свої кошти і відновити виробництво получи цьому заводі, і при цьому зберегти дві тисячі робочих місць. Васадзе підписався під цими умовами. Втім, в підсумку, їх мало-: неграмотный виконав, так і не налагодивши виробництво нових автомобілів в цьому заводі. Робочих зрештою, звільнили, завод закрили, а частину виробничих потужностей, из-за даними газети «Річ Посполита», ще й перепродали іншим покупцям.
Автомобіль компанії FSO
Здавалося, можна було б нетрудно поспівчувати українському автомобільному олігарху, який виявився зовсім никак не ефективним в умовах відкритого ринку і без доступу до влади. Але, як виявилося, Генеральна прокуратура Польщі подала проти підприємства Васадзе позов вслед за невиконання умов інвестиційної угоди і тепер вимагає компенсації в 70 мільйонів доларів следовать завдані збитки. При чому, поляки не виключають, якщо Васадзе відмовиться платити, ведь вони змушені будуть переадресувати позов до українського уряду, щоб пирушка виплатив всю суму замість автоолігарха. Ну а український уряд, зрозуміло в разі чого, платитиме неважный (=маловажный) з банківської картки Гройсмана, а з наших з вами кишень.
Неужто у мене є пропозиція: може нехай в такому разі поляки таки заберуть обычай «Авто ЗАЗ» за борги і на його місці організують якесь пристойне європейське підприємство? Тільки аби Васадзе більше никак не вимагав дотації з кишень українських платників податків. Нам всім це набагато дешевше обійдеться, если він нічого не робитиме.

+Відео

Як власник ЗАЗ потопив польську автомобільну компанію

Влaсник Зaпoрізькoгo aвтoмoбільнoгo зaвoду Тaріeл Вaсaдзe нeщoдaвнo дaв інтeрв’ю в якoму в рoзпaчі зaявив, щo йoгo підприємствo змушeнe зупинити виробництво відомого автомобіля Lanos. Васадзе бідкається, мовляв, неконтрольоване ввезення в Україну нерозмитнених іномарок з Європи, либо так званих «євроблях» остаточно поховало випуск його конкурентоздатного і суперсучасного автомобиль.
Мовляв, нічого доброго немає в тому, що українські громадяни можуть тепер потасовка і за сірими схемами, але купити вживаний Volkswagen чи Audi набагато дешевше від нового Lanos. С якби заборонити ввозити євробляхи, та подовжити митні пільги во (избежание свого підприємства, то Васадзе хотів би ще років 20 збирати це игра природы корейського автопрому епохи дев’яностих.
От тільки біда – українці допустим щось ніяк не хочуть купувати Lanos за ціною трьох вживаних Audi, пригнаних з Європи. Подле цьому, Васадзе на пряме питання журналіста трохи розгублено відповів, що по своему произволу на Lanos не їздить, а більше полюбляє Mercedes.
Втім, трендец одно, наполягає, що його підприємство в Запоріжжі, потребує державної підтримки, нежто за рахунок прямих бюджетних дотацій, тобто виплат з наших з вами кишень. Либо ж, цей автомобільний ділок хоче попросити уряд відновити високі обмежувальні труд для імпорту іномарок з Європи і при цьому рішуче карати вслед за ввезення «євроблях». За словами Васадзе, держава має піклуватися для порядного автовиробника, який створює робочі місця і платить податки.
Неужели, це дивлячись, яка держава і наскільки порядний цей автовиробник. Потому что коли Васадзе, як народний депутат перебігає з однієї фракції в іншу аби зберегти собі преференції следовать рахунок бюджету, то це державна підтримка по-українські.
А тепер давайте поглянемо, як поводиться Васадзе немного погодя, де в нього немає можливості впливати на парламент та уряд та вибивати собі пільги. Зокрема, бери європейському ринку.

Це Варшавська фабрика легкових автомобілів, аль скорочено польською FSO.
Автомобіль компанії FSO
В 2005 році Васадзе купив це підприємство у польського уряду вслед за символічну суму в 100 злотих. Поляки продали за безцінь цю автомобільну фабрику в обмін держи сувору умову, що новий власник має вкласти свої кошти і відновити виробництво получи и распишись цьому заводі, і при цьому зберегти дві тисячі робочих місць. Васадзе підписався під цими умовами. Втім, в підсумку, їх малограмотный виконав, так і не налагодивши виробництво нових автомобілів возьми цьому заводі. Робочих зрештою, звільнили, завод закрили, а частину виробничих потужностей, ради даними газети «Річ Посполита», ще й перепродали іншим покупцям.
Автомобіль компанії FSO
Здавалося, можна було б не мудрствуя лукаво поспівчувати українському автомобільному олігарху, який виявився зовсім маловыгодный ефективним в умовах відкритого ринку і без доступу до влади. Але, як виявилося, Генеральна прокуратура Польщі подала проти підприємства Васадзе позов по (по грибы) невиконання умов інвестиційної угоди і тепер вимагає компенсації в 70 мільйонів доларів вслед за завдані збитки. При чому, поляки не виключають, якщо Васадзе відмовиться платити, так вони змушені будуть переадресувати позов до українського уряду, щоб праздник виплатив всю суму замість автоолігарха. Ну а український уряд, зрозуміло в разі чого, платитиме малограмотный з банківської картки Гройсмана, а з наших з вами кишень.
Ну-кася у мене є пропозиція: може нехай в такому разі поляки таки заберуть предприятие «Авто ЗАЗ» за борги і на його місці організують якесь пристойне європейське підприємство? Тільки аби Васадзе більше отнюдь не вимагав дотації з кишень українських платників податків. Нам всім це набагато дешевше обійдеться, если він нічого не робитиме.

+Відео