Як зaрeєструвaти ГБO, вaртo знaти кoжнoму, xтo вжe eксплуaтує aвтoмoбіль нa гaзі, aлe тaк і нe oфoрмив цeй фaкт oфіційнo. Во (избежание тoгo, щoб вaс нe oбдурили при рeєстрaції, дaмo вaм кількa пoрaд.
Дізнaтися, як зaрeєструвaти ГБО, ми вирішили получай власному досвіді. Для цього ми взяли автомобіль з газобалонним обладнанням четвертого покоління та відправились впредь до Сервісного центру МВС, в якому мають змінити наш техпаспорт получи и распишись новий, із позначкою про наявність в машині ГБО.
Згідно законодавства, легалізувати зміни в конструкції автомобіля можна неважный (=маловажный) пізніше, ніж через два тижні після завершення робіт зі встановлення ГБО. Термін відраховується від дати, зазначеної в акті виконаних робіт. Також потрібно стежити, щоб маловыгодный вийшов термін двох інших документів, виданих вам бери СТО газовиків — їхні сертифікати теж мають певний “термін придатності”.
Вибираємо сервісний власти
Зараз зареєструвати ГБО можна в будь-якому Сервісному центрі МВС, незалежно від адреси реєстрації власника та автомобіля. Ми звернулися в сервісний середка МВС, розташований в Києві на Петрівці в приміщенні гіпермаркету “Метро”. Це новий концептуальний главное, який відкрився минулого літа. При його відкритті у МВС обіцяли, що він стане показовим та зразковим для того інших подібних центрів: в зручних локаціях, добре оснащені, з новим персоналом і минус натяку на корупцію. Втім, у організаторів не все вийшло в) такой степени, як задумано.
“Реєструвати газ” в наш час багато хто відмовляється принципово – ради відсутності державного техогляду нікому, грубо кажучи, немає справи предварительно ГБО на вашому автомобілі. Точніше, якщо балон мало-: неграмотный стирчить з-під кузова, а заправна горловина захована в багажник либо під бампер, дізнатися про ГБО поліцейський може тільки випадково. Але ми вважаємо, що у всьому має бути система, і факт переобладнання машини під газове паливо потрібно записать в документи. Тим більше, що час для цього единовременно сприятливий – ціна на послуги реєстрації відносно невелика, та й з колишніми порядками здирництва в системі МРЕВ ніби покінчено.
В електронній черзі сервісного центру МВС ми провели безлюдный (=малолюдный) більше години. Чекати було цілком комфортно.
Що мати з собой при реєстрації ГБО
Комплект документів, необхідний, щоб зареєструвати голубое топливо на легковий автомобіль фізичній особі, досить простий:
1. Серпастый власника та його ідентифікаційний код
2. Техпаспорт автомобіля
3. Сертифікат відповідності (видається возьми СТО, де монтували ГБО)
4. Акт приймання-передачі автомобіля від СТО власнику (видається получай СТО, де монтували ГБО).
5. Свідоцтво про реєстрацію СТО, що встановила ГБО в ваш автомобіль (видається на СТО, де монтували ГБО).
Крім документів, потрібно мати в запасі кілька сот гривень грошей і кілька годин часу. Вачик залежить від декількох факторів. Мінімум – заміна техпаспорта держи новий, з внесеним ГБО – обійшлося нам 357 грн. Це сверх заміни номерних знаків, оскільки у нас вони були актуального зразка – чотиризначні. Втім, якби ми безграмотный проявили пильність, нам довелося заплатити б набагато більше. Тому, щоб вам не обдурили, будьте уважні.
Погане і хороше
Перші враження від сервісного центру цілком позитивні: інтер’єр сучасний, співробітники ввічливі і завбачливі. ”Ставши” в електронну чергу в терміналі, ми отримали чек з цифрою, яка означала наш порядковий номер. Чекати довелося без- більш години, після чого наш номер висвітився в великих екранах і був оголошений по гучному зв’язку: “Просимо проникнуть до столика №5”!
Службовець з бейджиком за п’ять хвилин прийняв наші документи і відправив нас для майданчик до експерта. Біля акуратного контейнера з написом “Експертний огляд” ми провели малограмотный більше півгодини. Коли звільнилося місце біля контейнера, ставимо сверху нього машину і відкриваємо капот. Усміхнений та привітний експерт звіряє номери, шукає сліди переварювання передньої частини кузова, фотографує повально, робить комплімент вашій машині і видає два документи.
Огляд автомобіля експертом – важлива частина процедури реєстрації машини та внесення змін в її документи. Радимо власнику не переводя дыхания з еспертом заглибитися в усі деталі процесу.
Втім, Водан з документів трохи збентежив нас. На куточку бланка олівцем було написано дві цифри: 151,96 грн. і 54,36 грн., за исключением. Ant. с будь-яких інших пояснень. Водії зі стажем пам’ятають, що подібний бессловесный стовпчик цифр видавали відвідувачам в МРЕВ дореформеного періоду. Приближенно і є: виявляється, ми повинні були також заплатити ці гроші в касу. Получи и распишись питання, за що саме ми повинні платити, нам з ввічливою посмішкою відповіли, що дівчатка в касі весь знають. І знову дежавю! Саме так відповідали на подібне питання в тих самих ліквідованих МРЕВ! «Платіть в касу, вслед за тем дівчатка-касири знають, за що!» Але гроші ж наші, а мало-: неграмотный дівчаток!
Довелося вирушати назад в офіс сервісного центру, щоб з’ясувати причину цієї несподіваної доплати. Отнюдь не відразу, але нам пояснили, що ці дві суми – оплата за такий собі «Висновок експертизи». В ній даються відповіді бери питання, які нас при реєстрації ГБО зовсім невыгодный бентежать: “Чи змінювались ідентифікаційні номери, Чи справжынй таблица” і таке інше. Можливо, при купівлі авто у незнайомої людини така інформація і малограмотный завадила, але не в нашому випадку. Автомобіль наш еще давно і ніяких сумнівів щодо нього у нас немає.
Праздник огляд, який зробив експерт на майданчику, потрібен МВС аби переконатися, що ми привезли саме ту машину, относительно яку говоримо – і його вартість включена у ціну послуг з реєстрації ГБО.
Після експертизи ми отримали вдвоём папірці. Уважно вивчивши їхній зміст, ми зрозуміли, що Вотан для нас зайвий – і відмовилися від непотрібної послуги.
Отже, експерт сверху майданчику, до якого ми повернулися без квитанції оборона оплату, без заперечень – і вже без посмішки – підписав нам дело огляду. Боротьба за кревні 206 грн. відняла у нас ще хвилин п’ятнадцять.
Отримання нового техпаспорту
Тепер нам залишилося дві справи – заплатити законні 357 грн. і забрати новий техпаспорт. Обидва процеси пройшли минус проблем.
Гроші приймає або каса банку, аль платіжний термінал, причому якщо в касі вас чекають ті самі “дівчата”, ведь розібратися з терміналом допомагає спеціально підготовлений чоловік. Банківська комісія приблизно однакова: 15 грн. в касі та 20 грн. в терміналі.
Відстоявши коротку живу чергу впредь до нашого столика №5, ми через кілька хвилин потрапили по того ж спеціаліста з бейджиком, віддали йому акт від експерта і талон про оплату 357 грн. Натомість отримали наш новий техпаспорт – ще теплий після принтера. Дивимося в годинник – на все про все витратили дві години.
Тепер ми знаємо, як зареєструвати ГБО, і для жаль, змушені нагадати: щоб вас не обдурили, будьте уважні.