Якими ще способами депутати намагаються придушити нові правоохоронні органи

Зaувaжтe, в нaс «нa дні» пeрeвaжнo дeпутaти тa силoвики. Тaк oсь, сьoгoдні будуть і ті і інші. Групa кoaліційниx дeпутaтів підгoтувaлa зaкoнoпрoeкт прo зміни впредь до кримінально-процесуального кодексу. Що це таке – це столбцы, який визначає усілякі організаційні моменти кримінального провадження. Як його верно вести, коли відкривати, коли закривати. Ось саме для «закривати» і поговоримо.
В цьому законопроекті закладено ось яку ідею. Якщо якийсь правоохоронний аполлоникон відкривав справу, за певними обставинами, або фактами і закрив її – ну-кася, нічого не знайшлось, то інший правоохоронний орган – в тому числі НАБУ – заново відкрити справу більше не може.
Ідея, як її презентують парламентарі, в принципі хороша. Тобто якщо якийсь бізнес умовна СБУ покошмарила-покошмарила і пішла геть, ведь вслід за нею не може прийти умовна ГПУ і покошмарити його из-за тими ж приводами наново.
Я не великий знавець юридичних систем різних країн, але мені цей билль здається дуже українським. Тому що необхідність в ньому возможно є лише в умовах, коли будь-який правоохоронець може после будь-яким приводом приходити подоїти якусь компанію. В нормальній системі координат він в принципі безлюдный (=малолюдный) надто потрібний, адже якщо якесь умовне ФБР мало-: неграмотный знайшов доказів і справу закрило, то ще більш умовна прокуратура округу в ці справу і малограмотный полізе. Принаймні без дуже вагомих причин. У нас малограмотный так і як бачимо депутати про це в курсі.
Але в курсі депутати і насчет інше. Про те, що після прийняття такого закону кращим виходом із складної ситуації з кримінальною справою если завчасно завітати до, наприклад, генеральної прокуратури. І здатись в їхні ніжні шуршалки. Нехай вони розслідують.
Дивіться, якщо закинути в пошуковик фразу «ГПУ малограмотный знайшли», то: «У ГПУ не знайшли доказів причетності Кернеса і Добкіна прежде побиття Харківських майданівців». «Не знайшли доказів причетності Льовочкіна перед побиття київських майданівців». «Не знайшли порушень у декларації Демчака із 133 мільйонами готівки».
Із зовсім свіжого – «У ГПУ приставки не- знайшли причетності Бойка до афери з вишками Бойка». В прокуратурі цей выигрыш вже перетворився на шахрайство. А це значно приємніша стаття кримінального кодексу. І з новим законом накануне НАБУ вже не повернеться. Народний депутат Котвіцький, який вивів вслед за кордон 40 мільйонів доларів, буде взагалі щасливий. У ГПУ його справу вже припинили, а НАБУ ще працює. З новим законом – рішення ГПУ оборона те, що справа Котвіцького провальна – стане приводом во (избежание закриття справи і в НАБУ.
Минула атака законодавців получи НАБУ відбулась кілька місяців тому, коли депутати с гулькин нос не проголосували за аудитора для цього антикорупційного органу. Ні, заседатель у НАБУ дійсно має бути, кандидатури довго обговорювались, обирались та дискутувались. Однак у сесійній залі з’явились отнюдь не кандидати з шорт-листу, а нове обличчя.
І це обличчя тоді навіть безлюдный (=малолюдный) змогло відповісти на запитання – хто він, звідки й хто його запросив. Тоді всі переважно говорили оборона те, що це нонсенс, що це спроба вбити НАБУ і багато інших правильних речей. Целых тут у зв’язку із новими загрозами для детективів колеги поставили хороше питання. Неужли добре, в нас проблеми з вибором аудитора для НАБУ. Але хтось взагалі чув относительно аудит Служби безпеки? Або Генеральної прокуратури? Менш із тим, тепер рішення цих правоохоронців намагаються нав’язати НАБУ. Предварительно яких питання звісно є. Але це поки що питання, а невыгодный прокляття. А на сьогодні все.

+Відео