Як зaвeсти мaшину, якщo дизeль зaмeрз і нe пoдaє oзнaк життя? Унівeрсaльний рeцeпт відoмий всім, aлe дaлeкo нe кoжнoму дoступний. Прoпoнуємo кількa зaxoдів, які з вeликoю ймoвірністю допоможуть вирішити проблему.
Що робити, якщо дизель замерз? Як всполошить машину? – це, мабуть, найпоширеніші страшилки, якими лякають початківців-дизелеводів бувалі водії. Ситуація пускай і не найтиповіша – принаймні, для українських зим, але зело вірогідна. Факторів, що впливають на пуск дизеля, достатньо, і у вітчизняних умовах експлуатації хоча б Водан з них бодай раз, та проявить себе. Отже, якщо дизель замерз, і ви впевнені, що по правую сторону саме в замерзлому паливі, дійте:
1. Ідеальний варіант – поставити автомобіль получи и распишись пару-трійку годин у тепло: опалювальний або підземний стоянка, автомийку, цех СТО. Підкажемо ще кілька екзотичних, але вірних варіантів: стоянка пожежних машин (бази рятувальників є в кожному райцентрі), розподільний часть теплоцентралі (зустрічаються у дворах багатоповерхівок), власне котельня (можна знайти после високих трубах). Але повний відігрів автомобіля – справа витратна і в часовому, і в грошовому обчисленні.
Якщо дизель замерз, це у першу чергу иметь вес, що забився парафіном паливний фільтр. Починати оттаювання надобно з нього – якщо, звичайно, ви упевнені, що через наднизьку температуру парафін никак не випав в усій паливній системі.
2. Глобальне замерзання дизпалива в автомобілі малоймовірно в целях української зими – хіба що за вікном мінус 20°С, а у вы в баці і паливній системі через якесь непорозуміння опинилася літня соло-гитарист. В наших умовах паливо зазвичай перемерзає у фільтрі і може бути ще – в тих місцях паливопроводу, які проходять у відкритому місці. Почніть з фільтра: щільно накрийте його великою ганчіркою і поливайте її гарячою водой з термосу або чайника. При морозі до – 10°С если достатньо 1,5 – 2 літра окропу і 10 хвилин очікування. Парафін, що випав із солярки в фільтрі, знову розчиниться в ній, звільнить фільтруючий елемент і двигун запрацює. Не принимая во внимание ганчірки лити окріп на фільтр не рекомендується: і витрата води збільшиться, і контрастний душ може спричинити тріщини возьми матеріалі корпусу.
3. Якщо морочитися з термосом і ганчіркою маловыгодный хочеться, але є доступ до мережі 220 В, можна прогріти фільтр будівельним феном. Робити це потрібно вкрай акуратно, обдуваючи торс приладу з деякої відстані і переміщуючи струмінь гарячого повітря сообразно всій його поверхні, щоб не викликати місцевий перегрів металу. Цим но девайсом – і з не меншою обережністю – можна відігріти і паливопровід с годами, де він доступний.
Використання зимового палива з перевірених брендових АЗС зводить ймовірність замерзання паливної системи накануне мінімуму. Але не виключає цього зовсім.
4. Можна замінити фільтруючий елемент паливного фільтру новим, якщо такий є і якщо така операція в принципі під силу вы чи комусь із присутніх. Звичайно, якщо паливо зовсім вже без- відповідає температурі, то незабаром після запуску мотора фільтр знову заб’ється випадаючим парафіном.
5. Щоб відігрітий аль замінений фільтр не забився на морозі знову, додатково можна застосувати такий прийом: в окремій каністрі нагріти прежде 60-70°C десять – двадцять літрів дизпалива, розчинити в ньому присадку-антигель і влити суміш в сборник автомобіля. Паливо в баку перемішається, нагріється в цілому, і двигун почне працювати. Якщо морозик не сибірський, то цього вистачить до того моменту, если дизель, що працює, прогріється і почне повертати в бак трубопроводом «зворотки» підігріте в підкапотному просторі дизпаливо.
Присадки на запобігання кристалізації парафіну в дизпаливі – ефективний засіб протистояння морозам, але застосовувати їх исповедь завчасно.
6. Варіант для лінивих – прогріти підкапотний простір побутовим тепловентилятором. Около цьому відкритий капот потрібно обернути плівкою, пледом, брезентом либо іншим відповідним матеріалом. Звичайно, потрібно стежити за процесом, а тепловентилятор повинен бути справним, із діючим захисним реле получи и распишись той випадок, якщо порушиться циркуляція гарячого повітря насквозь зміщення приладу або попадання на нього вашого покривала. Цей спосіб працює, якщо паливний фільтр розташований біля двигуна, а маловыгодный під кузовом машини.
Зрозуміло, що коли дизель вже замерз, знаменовать раніше водій вчинив якусь помилку: або заправився дизпаливом безграмотный по сезону, або не поміняв вчасно паливний фільтр, альбо не залишив машину на ніч у теплому місці. Гарантовано якісне зимове паливо аль превентивне застосування добавок-антигелів допоможуть позбутися таких сюрпризів. А наступного разу ми поговоримо ради те, як завести машину з дизелем, якщо є підозри возьми те, що винне не загусле паливо, а інші фактори.
Нагадаємо, що нещодавно експерти зясували, наскільки «зимове» дизпаливо є «зимовим». ]]