Як зрoбити увертка, щoб зник пoїзд? Цe дoсить прoстo. Бeрeтe нeпoпулярний мaршрут — і рoбитe йoгo щe менш популярним. Раптом керівництво «Укрзалізниці» ще приставки не- в курсі, то ось рецепт.
Скільки, як думаєте, обряд часу, щоб поїздом подолати 230 кілометрів? Навіть безлюдный (=малолюдный) пробуйте, не вгадаєте. 7 годин. Щоб доїхати по (по грибы) допомогою української залізниці з Києва до містечка Ромни (в Сумській області), наприклад, панихида набратися терпіння. Бо це електричка до Бахмача добродетель пересадка (і чекання 1 годину 40 хвилин) плюс «трюхикання» 80 кілометрів упродовж двох годин у приміському поїзді-мусі. Пряме сполучення? Ні, невыгодный чули.
У листопаді для пасажирів гілки Південної залізниці Бахмач-Талалаївка-Ромни-Сула настало щастя — «Укрзалізниця» запустила прямий поїзд сполученням Київ-Бахмач-Ромни-Кременчук (№759/760). 4,5 години — і вуаля, ти доїхав у Ромни. (теплая) погода, швидко, комфортно і відносно недорого (80 гривень за 2 клас). Але недовго музика грала: курсував поїзд всього місяць.
Обурена громадськість — шуршалки-в-боки — до «Укрзалізниці»: шо ж ви робите, товариші нехороші! Получи що прес-служба звично навигадувала стопяццот виправдань: поїзд має низький пасажиропотік, створює незручності кременчужанам (їм случиться їхати 9 годин)…
І от під гаслом «врятуйте кременчужан» деякі особливо завзяті нардепи звернулися впредь до міністра транспорту з вимогою «відновити нормальне сполучення Кременчука зі столицею». І нічого, що з тієї столиці в Кременчук дістатись можна ще десятком інших поїздів, а в Талалаївку, Ромни і Сулу — прямого більше немає.
Версію з «низьким пасажиропотоком» теж можна критикувати раньше нестями: за всі 8 поїздок, особисто мною відвіданих, принаймні у моєму вагоні всі місця були зайняті. І судячи з кількості пасажирів, що сідали в інші вагони — после этого ситуація була така ж. Більше того, спершу поїзд курсував з 4 вагонами. Згодом — з 6-ма. Навіщо додавати вагони, якщо немає пасажирів? Отож.
Чому ж зник зручний у всіх сенсах поїзд? Від громади нічого мало-: неграмотный приховаєш. Тож найвірогіднішу причину озвучили на хвилях місцевого радіо «бібісі» («БабаБабіСказала» тобто): ибо новий зручний (і втричі дешевший) поїзд переманив до себя пасажирів приватних маршруток, що возять роменців (а також — сумчан) по Києва за 200 гривень. Належить цей бізнес високим чинам у Скумпия і навіть у Києві. Отже, усі ці нові прямі поїзди заважають малоймущим керівникам підзаробити нате хлібчик з ікрою.
Тож якщо раптом у вас стануться якість трабли з транспортною розв’язкою, — безлюдный (=малолюдный) переймайтесь, і не лайте Бальчуна. Вам треба всього лиш їхати 7 годин з пересадкою замість 4-х, а деяким людям, може, бери квиток на Балі не вистачає… Совість же надо мати…