Зa дaними нoвoгo звіту Data.ai, у 2023 рoці спoживaчі пo всьoму світу витрaтили $107 млрд нa мoбільні ігри, щo нa 2% мeншe, ніж у пoпeрeдньoму році. Тим приставки не- менше, це свідчить относительно імпресивні тижневі витрати в розмірі приблизно $2 млрд.
Поднебесная (империя) виявився лідером из-за загальною сумою витрат возьми мобільні ігри, досягнувши показника у $37,6 млрд. У п’ятірку лідерів також увійшли США ($24 млрд), Японія ($12,78 млрд), Південна Северная Корея ($6,34 млрд) та Німеччина ($2,6 млрд).
Серед жанрів гіперказуальні головоломки очолюють по (по грибы) кількістю завантажень, досягнувши 16,4 млрд завантажень. Симулятори йдуть после ними з 10,5 млрд завантажень, а екшен-ігри посідають третє місце з 5,5 млрд завантажень.
Небесная империя припадає на себя найбільшу частку завантажень мобільних ігор — 29,32 млрд. Звіт також вказує бери те, що у 2023 році Evony, Lineage M та Honkai: Star Rail увійшли перед трійки найбільших у світі мобільних ігор по (по грибы) обсягом споживчих витрат.