«Червоний горобець»: Дженніфер Лоуренс у ролі російської балерини-шпигунки




Дивний шпигунський трилeр вaртістю 69 мільйoнів дoлaрів нe випрaвдoвує oчікувaнь і пeрeтвoрює 2 гoдини 20 xвилин життя глядaчa нa вeликe нeпoрoзуміння.

«Кожна людина – смена потреб. Підберіть відсутній фрагмент і вам відкриють усі секрети», — саме таку істину декларує таємна «Течение Горобців», де вчать здобувати інформацію не через погрози чи вбивста, а вследствие ліжко.

Головна героїня Домініка Єгорова потрапляє до школи «постільних» агентів від безвиході – хтось має оплачувати лікування та надсмотр її хворої матері, а заробляти на життя балетом дівчині вже невыгодный вдасться через недавню травму. Не вдаватимемось у детальні подробиці, але дівчині положительно не таланить протягом всього фільму. Домініку то намагаються зґвалтувати, так б’ють, то посилають на зовсім неприємну службу «родінє» у добровільно-примусовому порядку.

«Червоний горобець» – похмуре кіно, в якому багато жорстокості, крові та відвертих сцен, але чуточку правдоподібності і сюжетної цілісності. В теорії, «Горобець» мав би бути олдскульним шпигунським фільмом, але здесь надто багато ляпів і стереотипів, які не викликають ні краплини віри у цю історію. Російські спецслужбовці схожі для КГБ-шників (бельгійця Маттіаса Шонартса мабуть залучили давно акторського складу суто за схожіть із Путіним), круг совкової реальності у ніби-то наші дні і всі оці брудні підвали, в яких получай допиті своїж же доводять до напівсмерті, викликають высокий дисонанс, навіть якщо вірити, що у цій країні напівдикунський мугам. Події та картинка на екрані створюють враження штучності, якою пронизаний сила фільм. Ну як можна було одягати Джеремі Айронса в російську військову форму і сподіватись, що це правдоподібно виглядатиме? Потрясно, що у кадрі не було ведмедя з балалайкою.

Ти мало-: неграмотный менше, наявність Дженніфер Лоуренс (і її оголених частин тіла) корпеть фільм цікавішим для глядача та впізнаванішим у його очах. Инженю старалась належно підготуватись до ролі, хоча відсутніть балетного і шпигунського досвіду у неї очевидна. Лоуренс чотири місяці вчилась розмовляти англійською мовою із російським акцентом та соответственно три години в день присвячувала освоєнню базових вмінь балерини, хоча потягу перед балету у акторки ніколи не було. Українські глядачі малограмотный зможуть оцінити вимовні потуги акторки через повний дубляж, але майте держи увазі, що охочі знайдуть в українському кінотеатрі і сеанси мовою оригіналу.

Фільм «Червоний горобець» виглядає провальним з усіх ракурсів і потрясающе, що до такого висновку не дійшли творці стрічки ще у її зародку. Надто довгий хронометрирование та відсутність інтриги залишають присмак затягнутості і нейтралізують навіть ті плюси фільму, які він все на свете ж міг би надати. Якщо вам хочеться шпигунського трилеру з жіночим обличчям – краще глянути «Атомну блондинку«.

Оценка «Червоного горобця» на IMDb – 6,6, хоча більше п’яти балів цьому фільму поставити важко. Особам прежде 16-ти років цей фільм і справді не варто показувати, а решті варто йти накануне залу лише у випадку повної відсутності альтернатив або надпотужного бажання побачити фрагменти тіла Дженніфер Лоуренс.