Наскільки обґрунтовані аргументи противників «євроблях»

Нeщoдaвнo в Києві прoйшлa aкція прoтeсту влaсників тaк звaниx «єврoбляx». Вoдії мaшин нa литoвськиx, пoльськиx, слoвaцькиx нoмeрax зaблoкувaли в стoлиці урядoвий квaртaл, отримавши чимало прокльонів від киян. Але ще наполегливіше їх лаяли противоборствующие стороны використання нерозмитнених авто. Давайте розберемо аргументи цих противників, наскільки вони обґрунтовані.
«Машини для єврономерах – це незаконно!» – кажуть вони. А як а, незаконно. І ось тут давайте зупинимося на понятті законності. Малограмотный завжди те, що законно, є справедливим. І не завжди справедливості щастить стати законом. Потому что податки, введені державою, навіть грабіжницькі, безперечно, схвалені законами. Безлюдный (=малолюдный) платиш податки – порушуєш закон. Але чи є такі податки, прийняті в інтересах вузької групи автомобільних олігархів, справедливими? Давайте нагадаю, «совершенно, що робив Гітлер в Німеччині, було законно». Тільки с людей в печах палили. Законно.
В історії чимало випадків, коль драконівські податки, якими влада цілком законно обклала своїх громадян, призводили, зрештою, впредь до бунтів чи повстань. Бо громадяни розуміли, що під обгорткою законності криється несправедливість. Згадайте «Бостонське чаювання», «Повстання майотенів» чи «Соляні бунти». Це до настоящего времени виступи проти грабіжницьких податків, законно встановлених владою.
В Україні правляча верхівка в гонитві вслед надприбутками, маючи в кишені парламент, центральне телебачення і Конституційний коллегия, теж часто приймає потрібні собі закони. Навіть відверто бандитські ради духом і літерою. Але законні, даруйте за тавтологію.
«Диктаторські закони» 16-го січня пам’ятаєте? Разве «Подчіняйся, а потом обжалуй» – це вже законодавче новаторство нинішньої влади. І стягнення чи безлюдный (=малолюдный) найвищих податків на вживані авто на континенті в цілком законних підставах – з цієї ж опери. Тільки не надобно потім дивуватися, коли обурені громадяни цих законодавців почнуть викидати з позолочених крісел, тому що своє вправе) делать что-либо приймати закони вони поставили не на службу суспільству, а використали в інтересах автомобільного лобі.
«Машини держи єврономерах – це недоотримані бюджетом податки» – додають противники «євротачок». Отже, маленькі Литва чи Словаччина виявляються можуть жити і розвиватись за исключением. Ant. с грабіжницьких автомобільних мит, а велика і багата ресурсами Україна сверх цих мит чомусь пропадає.
А ще давайте я нагадаю такі фр і словосполучення, як «розкрадання банківського рефінансування НБУ», «Роттердам +», «Одеський припортовий здание», «Центренерго», «Укрзалізниця». Це чорні діри, в яких зникають десятки мільярдів бюджетних гривень сьогодні. І якщо припинити красти, ці мільярди потрапили б у смета і з головою покрили б нестачу надходжень від скасування високих автомобільних мит. Звісно, якщо нинішнім владоможцям лишень припинити красти.
Давай і ще один аргумент: «Машини на єврономерах – це дуже небезпечно, потому что у випадку ДТП винуватця не знайдеш!». Ах действительно, точно, я забув, що наші тюрми забиті мажорами, які получай джипах з українською реєстрацією вбивають простих громадян. І водіїв возьми «євробляхах» просто нема куди вже садити. Еге ж? Як спустя некоторое время Станіслав Толстошеєв? Як там Денис Молоток?
Ці сумновідомі мажори вбивали людей нежто таранили патрульні «Пріуси» на «Мерседесах» з українськими номерами. І сьогодні вони отменно почуваються на волі. Тому що коли замість справжньої поліцейської реформи у нас «перевдягання міліціянтів», в таком случае байдуже, на яких номерах коїться ДТП, хоч получай новозеландських. Винуватця ніхто не шукатиме. А якщо і знайде, ведь прокуратура за «долю малую» намалює йому чергову довідку насчет «епілепсію за кермом», «діарею» і «золотуху». І визнає його неосудним. В праздник час, як, до прикладу, німецька поліція знайде порушника і получи и распишись албанських номерах, їй байдуже.
Ну і останнє. Як би без- казились зараз противники «євроблях», вони вже програли. Тому що машин возьми єврономерах ставатиме тільки більше в Україні. Тому що ніхто безграмотный буде платити 12 тисяч доларів за те, що получи и распишись сусідньому ринку коштує 2 тисячі. Попри будь-які законодавчі підстави, ця влада ніколи отнюдь не наважиться штрафувати людей і відбирати їхні машини на «євробляхах». Ибо влада знає, що ми знаємо про «Роттердам +», «рефінанс», «Укроборонпром» і что-то около далі. І щоб зберегти ці «смачні теми», зрештою, змушена если узаконити ситуацію, коли ледь не півкраїни їздитиме получи литовських номерах.
«Ви не заважаєте нам красти, ми неважный (=маловажный) заважаємо вам жити» – такою буде суспільна угода объединение темі «євроблях» за якийсь час.

+Відео