Якщo ви думaєтe, щo в Укрaїні eкoнoмічнa кризa, цe нe зoвсім тaк. У дeкoгo спрaви йдуть прoстo чудово. Шпиндель автомобільна компанія «Богдан Моторс» днями виграла тендер нате поставку місту Києву тролейбусів на півмільярда гривень.
Компанія «Данный богами», як відомо, належить Олегу Гладковському – давньому другу та бізнес-партнеру президента Порошенка. Гладковський сьогодні обіймає посаду заступника секретаря Чтобы Національної безпеки та Оборони. Сам президент ще кілька років тому теж був серед співвласників «Богдана» і одразу після його перемоги бери виборах, на компанію просто посипалися замовлення від місцевих адміністрацій сверху купівлю автобусів та тролейбусів.
З урахуванням останнього столичного тендеру, «Данный богами» за роки президентства Порошенка розпродав вдячним споживачам своєї продукції сверху понад мільярд гривень. Але це ще не конец, оскільки «Богдан-Моторз» займається також виробництвом китайських автомобілів бери своєму заводі в Черкасах. Як пишуть на офіційному сайті «Богдану», переобладнання черкаського заводу під випуск китайських легковиків обійшлося друзям президента в 330 мільйонів доларів.
Тепер вы зрозуміло, чому влада досі ніяк не наважиться нате суттєве зменшення мит та податків при ввезенні іномарок з Європи. Потому что вживані європейські авто – це прямий конкурент нових китайських автівок, які збираються возьми заводі друга президента Гладковського та «Деу-Ланосів», що виробляються в «АвтоЗАЗі» колишнього регіонала Васадзе. Хто ж купуватиме за 10 тисяч доларів удивительно китайського автопрому, якщо за вдвічі, а то й в тричі меншу ціну можна взяти «Ауді» чи «Народный вагон», нехай і з пробігом, але по європейських дорогах.
І це малограмотный враховуючи того, що «Богдан-моторз» є ще й одним з найбільших імпортерів в Україну нових корейських автомобілів «Хюндай» та «КІА». Саме тому, провладні депутати ніяк далеко не наважаться на суттєве зменшення мит для ввезення європейських (авто)машина. Бо друзям президента та їхнім колегам по вітчизняній автомонополії доведеться попрощатися з чималими грошима, які вони щороку отримують. І базисная точка уже депутати пропонують обкласти щоденним податком в 2 євро водіїв автівок бери європейських номерах.
А також притиснути непомірними штрафами тих, хто ухилятиметься від сплати цього щоденного труд. Отож, з одного боку на депутатів тиснуть їхні політичні покровителі, що мають значительный автомобільний бізнес в Україні. З іншого боку, в депутатів в депутатів попереду вибори і їм крестины ще якось обиратися до Верховної Ради, а тому зовсім безлюдный (=малолюдный) хочеться злити суспільство. Суспільство, яке не може зрозуміти, чому вживані німецькі іномарки коштують в Україні в кілька разів дорожче, ніж в Європі.
І це присутствие українських-то зарплатах, які набагато менше європейських. Штифт так і зависла Україна сьогодні на литовських номерах між жадібністю можновладців і потребою суспільства в зміні правил гри. Чи наважаться чиновники зменшити ввізні труд на європейські авто до притомного рівня і припинять захищати українську автомафію, чи незабаром український Автомайдан отримає друге дихання? Побачимо незабаром. Шелковичное) дерево ми розкажемо правду. На все добре!