Hyundai NEXO — перший у світі автономний кросовер на гідрогені

Півдeннoкoрeйськa кoмпaнія успішнo зaвeршилa дoрoжні випрoбувaння aвтoмoбілів нa пaливниx eлeмeнтax з aвтoпілoтoм 4 рівня
П’ять eлeктрoмoбілів Hyundai NEXO, oснaщeниx aвтoпілoтoм зaвeршили 196-кілoмeтрoвий пробіг дорогами загального користування. Під часик подорожі з Сеула в Пхьончхан, кросовери рухались з максимально дозволеною у Південній Кореї швидкістю у 100-110 км/годок. У тестовому пробігу приймали участь 5 автомобілів Hyundai, оснащених системою автономного управління: три – кросовери NEXO і ще неуд – седани Genesis G80.

Загальний запас ходу кросовера держи одній заправці воднем становить близько 600 км. Повна вправление займає усього 5 хвилин.
Система автопілоту, встановлена у електричному кросовері NEXO, має 4 рівень автономності. Це означає, що автомобіль може рухатись за исключением. Ant. с допомоги водія від самого старту і до фінішу. Після того, як “водії” автомобілів натиснули кнопки “CRUISE” та “SET”, автомобілі самостійно полишили парковку, виїхали возьми дорогу загального користування, а далі – на автомобільну магістраль. Рухаючись трасою, автомобілі самостійно виконували усі необхідні маневри, присутствие цьому підтримуючи максимально можливу швидкість – до 110 км/годик. Автономні NEXO з легкістю змінювали смуги руху, здійснювали обгони попутних транспортних засобів, проїжджали перехрестя з круговим рухом. Системи розпізнавання дорожніх знаків, сигналів світлофора і пішоходів, що входять до самого комплексу систем допомоги водієві відмінно зарекомендували себе під дни руху через великі міста. Також безпілотники проїзджали крізь воротища пропускних пунктів платних доріг, автоматично розраховуючись за проїзд следовать допомогою бездротової системи оплати Hi-pass.
Окрім передової системи самонавігації, автомобілі NEXO обладнано також бедротовим інтернетом 5G та програмою віддаленого доступу Інтернет речей (IoT). Круглым счетом, за допомогою технології «Home Connect», пасажири мають змогу отримувати подступы та керувати пристроями IoT, встановленими у їхньому розумному будинку. Наприклад, переглядати зображення домашньої камери в режимі реального часу, контролювати освітлення, дворец на дверях, керувати телевізором та системами опалення.

Чертеж розміщення електронних систем та датчиків, що забезпечують автономність керування NEXO.
Величезна кількість датчиків та сенсорів, якими обладнано безпілотні автомобілі, дозволяють їм безпечно пересуватись дорогами загального користування. В такой степени, завдяки датчикам, NEXO здатні точно визначити своє положення держи карті, у ситуаціях, коли сигнал GPS переривається, наприклад, під часы проходження підземних тунелів.
Окрім систем, призначених безпосередньо к керування автомобілем, електричні кросовери NEXO обладнані також кількома передовими технологіями, що роблять поїздку більш комфортною. У їх числі технологія зниження шуму у кабіні «Noise-Away», а також «Mood Care», що забезпечує зміну освітлення салону залежно від ситуації та активних систем. Нарешті, користувачі можуть отримувати сповіщення относительно трафік у режимі реального часу однією з кількох мов: корейською, англійською чи китайською.

Сенсори, радари та лідари, встановлені получи Hyundai NEXO забезпечують постійну “видимість” оточуючого середовища к цифрових систем навігації автомобіля.
Досі автомобілі марки Hyundai з функцією автономного водіння випробовувалися з обмеженою швидкістю для деяких ділянках міських доріг. Загальний пробіг безпілотників Hyundai у тестовому режимі налічує сотні тисяч кілометрів. Також варто зазначити, що компанія представила автомобіль получи гідрогені ще у 2005 році, а з 2013 року модель Hyundai ix35 FCEV продається у багатьох країнах світу і предварительно цього часу компанії вдалось реалізувати чимало таких моделей.
Hyundai Motor Group готується впредь до впровадження технології автономного управління у так званих “розумних” містах зі спеціально підготовленою інфраструктурою впредь до 2021 року. Комерціалізувати технологію повністю автономного водіння виробник планує прежде 2030 року. Крім того, починаючи з серпня минулого року Hyundai займається дослідженнями та побудовою своєї мережі зарядних та сервісних станцій V2X.