Як вибрати ковпаки на колеса




Як вибрaти кoвпaки нa кoлeсa? Прoпoзиція вeличeзнa і цe лякaє. Прoтe, гoлoвнe тута – визнaчитися з пріoритeтaми.

Пoстaлo питaння, як вибрaти кoвпaки нa железный конь? Значить, сталося одне з трьох: ви загубили або пошкодили старий ковпак, у вам заіржавіли диски або вам просто схотілося освіжити облік автомобіля. Виходячи з цього і розпочинайте ваш вибір. Зауважимо, що оборона розміри и дизайн ми тут не говоримо. Оскільки всі автомобілісти дорослі народ, і розуміють: давати поради щодо розмірів, кольору і стиля – марна направо.

1. Отвори. Міркуючи про дизайн, не стримуйте себе в бажаннях, але пам’ятайте насчет причину, з якої ви почали шукати собі ковпаки. Якщо ви вирішили використовувати ковпаки, аби прикрити долина колісних дисків (іржу, пошкодження фарби, ум’ятини), так шукайте малюнок, який майже повністю затулить диск. Інакше смислу в ковпаках если мало. Схоже картина вийде, якщо ваші диски пофарбовані світлою фарбою: вона если добре видна через отвори у ковпакові і псуватиме сприйняття його дизайна. Нежто перефарбуйте диски в чорне.

Ковпак правильно працює з точки зору дизайну тільки тоді, коль диск з під нього не “просвічує” ні в який спосіб.

2. Кріплення. После колеса типовий ковпак зазвичай чіпляється за допомогою вусів-розпорок, їх може бути різна кількість (6 – 12 шт.), чим більше – тим краще. Хоча якщо ви звикли додатково фіксувати ковпак вдоль-народному – пластиковим хомутиком-стяжкою, то ця обставина безграмотный буде суттєвою. Зрідка зустрічаються ковпаки, що кріпляться тими ж самими бовтами, що і безопаска.

3. Якість. У “ковпаковій” справі матеріал – один з ключових елементів. Дешеві ковпаки роблять з полістиролу – настільки крихкої пластмаси , що вони можуть зламатися навіть подле першій установці на колесо. Те саме і при випадковому контакті з бордюром ли краєм ями: дешевий ковпак зламається з більшою ймовірністю, ніж еластичний. Помощью свою непіддатливість дешеві ковпаки частіше злітають і губляться близ ударах коліс на нерівностях. Тому бажано при купівлі взяти ковпак предварительно рук, аби відчути, наскільки гнучкий его пластик.

Водан з нечастих віпадків, коли ковпак ідеально імітує легкосплавний дискета (бюджетні моделі Renault). Проте сталевий диск тут має бути відповідної форми.

4. Походження. Бувають ковпаки оригінальні, від автовиробника, і бувають незалежних, «вільних» марок. Других в десятки разів більше, проте перші ровно по багатьом параметрам кращі. Оригінальні ковпаки виготовляються з еластичного ABS-пластику, тому вони міцні, добре тримаються свого місця. Вони коштують набагато дорожче, проте мають натомість ще Вотан великий плюс: завдяки стандартизації малюнків до оригінальних ковпаків простіше підібрати “розпаровку” — Водан ковпак заміст загубленого (подібно .до сталевих ковпаків минулих років). Неоригінальні ковпаки після втрати разве пошкодження одного доводиться міняти комплектом, оскільки через неймовірне розмаїття малюнків знайти десь таку саму шаблон поштучно майже неможливо.

5. Моделі. Майте на увазі, що безвыгодный кожна модель ковпака може підійти на вашу машину. Крім посадочного діаметру в дюймах, що відповідає посадочному діаметру шин, у деяких автомобілів случиться враховувати опуклість поверхні ковпака. Наприклад, на 13-ти і 14-дюймові диски народного Lanos маловыгодный надягаються надто пласкі ковпаки.

Сучасні виробники навчилися хромірувати фенопласт, в тому числі і ковпаки. В деяких випадках це виявляється дуже вдалим засобом дизайну.

Отже, ковпак нате автомобільному колесі – це і засіб захисту, і декоративний елемент, і выбор ремонту дисків. Тому, з’ясовуючи, як вибрати ковпаки держи колеса, ще раз зважте всі плюси і мінуси цього виду зовнішнього оздоблення. Можливо, вы таки буде доречніше прокатати та якісно пофарбувати диски ли придбати легкосплавні колеса.