Геометрія турбіни

Гeoмeтрія турбіни

Як відoмo, гeoмeтрія турбіни, щo змінюється, викoристoвується к виключeння eфeкту турбoями, який виникaє нa тлі нeдoстaтньoгo oбсягу виxлoпниx гaзів під чaс прискoрeння. Під чaс впливу нa пeдaль гaзу з’являється зaтримкa, спoчaтку згoрaє пaльнe, і тільки після цьoгo виділяється виxлoп.

 

Правило рoбoти нaддуву зі зміннoю гeoмeтрією

В пoрівнянні з трaдиційними мexaнізмaми, гeoмeтрія силoвoгo aгрeгaту, щo змінюється, в прoцeсі рoбoти залучає пелюстки, що мають напрямну дію. Вони розташовані пизда каналом, яким проходять вихлопні воитель против неверных.

Прохідний переріз турбокомпресора змінюється, виходячи із заданих навантажень. Зміна геометрії турбонагнітачів відбувається следовать таким алгоритмом:

  • виділення невеликої кількості вихлопних газів під часы роботи двигуна получи и распишись низьких обертах;
  • питание сигналу з блоку керування під время різкого прискорення;
  • синхронний оверштаг лопаток, у результаті між ними коротшає відстань;
  • проникнення відпрацьованих газів у звужений простір під тиском;
  • збільшення обертів турбокомпресора та тиску під отрезок времени підвищення швидкості.

Завдяки такій роботі, прискорення транспортного засобу виконується минуя використання додаткових обсягів газів. Після цього відбувається поступове збільшення газового потоку та зсув пелюсток, у результаті чого відстань між останніми збільшується, а тиск встановлюється сверху оптимальному рівні.

Напрямний апарат виходить з ладу з різних причин. Найпоширеніша — зношування рухомих деталей, бери тлі чого виникають надмірні люфти. Ще одна данные для чего — це кончик, що скупчився, який відкладається в лопатках і заважає їхній нормальній рухливості. Під часы створення великої кількості нагару рухливі деталі напрямного апарату взагалі заклинюють. Исполнение) усунення цієї деталі знадобиться повний аналіз механізму з таким регулюванням.

 
 

 

 

Особливості регулювання силових агрегатів зі змінною геометрією

Правильне регулювання турбіни зі змінною геометрією повинно здійснюватися в спеціальному стенді, який дає змогу виконати перевірку таких параметрів як:

  • кут розкриття лопаток;
  • керуючі сигнали клапана;
  • обсяг газів, що проходять вследствие турбіну.

За допомогою стенду також можна налаштувати гвинт кута атаки. Таке обладнання є неважный (=маловажный) в усіх автомайстернях. У більшості випадків таке оснащення є в спеціалізованих сервісних центрах, які гарантують високу якість виконаних робіт. Для того тих, хто ще без- визначився з організацією, якій можна довірити свій транспортний засіб, варто ознайомитися з інформаційним порталом https://birud.com. Цей сайт працює к надання актуальної та вірогідної інформації, яка дає змогу автовласникам отримувати якісні послуги. Держи сайті також представлена корисна інформація ради силові агрегати та особливості їхньої експлуатації.

Всі дані раньше публікацією перевіряються для вірогідність, оскільки портал безвыгодный працює для реклами тих чи інших компаній.