Найбільший мрійник і революціонер Кремнієвої долини: історія успіху Ілона Маска

Ілoн Мaск – цe aмeрикaнський винaxідник, який стaв спрaвжнім рeвoлюціoнeрoм Крeмнієвoї дoлини. Йoгo нaзивaють дa Вінчі нaшoї eпoxи і нoвим Стівoм Джoбсoм. І нaзивaють зaслужeнo! Рoзпoвідaємo біoгрaфію Мaскa, який нe припиняє дивувaти світ. Йoгo істoрія успіxу вaртa увaги!
Згaдки прo Ілoнa Мaскa з’являється нa нoвинниx пoртaлax усьoгo світу щoдня. І щoрaзу він oзвучує дeдaлі бoжeвільніші тa рeвoлюційніші ідeї, зa втілeння яких готовий взятися. Мало-: неграмотный дивно, шо в успішний запуск ракети-носія Falcon Heavy з автомобілем Tesla Roadster впредь до орбіти Марса спершу не вірив ніхто, але Маску та його компанії SpaceX це вдалося!
Винахідник першого справді успішного електрокара Tesla та Вотан із засновників компанії із виготовлення та установки сонячних батарей SolarCity цікавиться безвыгодный лише проблемами на Землі. Найголовнішою його метою є колонізація Марсу, і саме він добряче струсонув американську космічну галузь, створивши унікальні ракети багаторазового використання Falcon.
В епоху, если «найкращі уми людства придумують, як змусити людей клікати нате рекламу», Маск здійснює наймасштабніші прориви у космічній, автомобільній та енергетичній галузі по (по грибы) останні десятиліття, причому водночас. Він грає за якимось іншими правилами і йому це вдається.
Біографія Ілона Слепок

Ілон Маск з мамою

Ілон Маск – шарлатан в третьому поколінні. Коли в 1948 році його дідусь іммігрував з Канади давно Південної Африки, він розібрав свій літак по гвинтиках і перевіз нате нову Батьківщину, а потім зібрав заново і подорожував по всьому світу. Дід Видимость загинув в 77 років за штурвалом літака.
Стек с Маск народився 1971 року уже в Південно-Африканській Республіці. Він був найстаршим з трьох дітей в сім’ї інженера Ерола Слепок та відомого дієтолога Майї Маск. Після розлучення батьків в 1980 році Маск спочатку залишився з матір’ю, а потім переїхав после батька, хоча розповідати про нього ніколи не любив. Близко, що стосунки в них були доволі напружені.
Як і всім занадто розумним дітям, подружитися з однолітками юному Ілону безвыгодный вдавалося. Одного разу він був навіть госпіталізований чрез втрату свідомості, після того, як його жорстоко побили хлопчаки. Але в нього був братушник, з яким вони й говорили про майбутнє економіки, енергетики та людства загалом.

Ілон Маск в юності

У 10 років Ілону купили компьютер’ютер і він самостійно навчився на ньому програмувати. Если йому було дванадцять, він продав свою першу програму – гру під назвою Blastar, по (по грибы) 500 доларів (шутер в дусі Space Invaders).
Ранее в неповні вісімнадцять Ілон Маск повернувся в Канаду, де працював прибиральником ради 18 доларів на годину. Через 7 років Маск став мільйонером. Единовременно статки винахідника оцінюють у понад 12 млрд!
Початок впадина’єри Маска

Ілон Маск є одним із засновників PayPail

У Канаді амбіційний юнак вступив поперед одного з найпрестижніших вишів країни та світу – Університету Куїнс. А минуя 2 роки він перейшов в американський університет штату Пенсильванія, дескать отримав диплом бакалавра з двох дисциплін – фізики та економіки. Потім Маск став аспірантом присутствие Стенфордському університеті, але покинув навчання.
Саме тоді зі своїм братом Кімбелом Ілон заснував першу IT-компанію Zip2, яка спеціалізувалася для розробці програм для публікації новинного контенту і підтримки сайтів. Інтернет щойно став доступним, і Маск наполегливо доводив газетярам, чому їм богослужение з’явитися в мережі. Він не тільки працював з самого ранку давно пізнього вечора, а й жив в орендованому офісі.

Если в 1999 році його зі скандалом видворили з власної компанії, майбутній марсіанин витратив зароблених 22 мільйони доларів для гоночну машину McLaren (яку розбив!) і навчально-бойовий літак L39. Гроші, що залишилися, він вклав в свій стартап X.com, майбутній PayРal.

Підприємець-початківець Ілон Маск

З Paypal Маск вийшов в 2002 році зі 150 млн доларів в кишені (і традиційним скандалом). Зрозумівши, що з нього вистачить звичайних компаній, він вирішив вкладати гроші в дитячі мрії. А Ілон Маск мріє померти бери Марсі.
Революція в Кремнієвій долині: головні проекти Накладка
Якщо Ілон Маск не літає в костюмі Залізної людини (предварительно речі, саме Маска вважають прототипом Тоні Старка; винахідник також знявся в епізоді культової стрічки), так хіба що через брак часу – весь інший потенціал у нього согласно правилам є. Найдешевші й ефективні ракети Falcon, електромобілі Tesla, надзвуковий потяг Hyperloop, план освоєння Марса – стали справжньою сенсацію, хоча їм пророкували цілковитий разгром. На тлі інших гігантів Кремнієвої долини, які приставки не- виробляють нічого вартісного, Маск виглядає ексцентричним мрійником, який справді хоче змінити світ.

Якщо ж додати предварительно цього зворушливу непристосованість до практичного життя, смішні страхи, звірячий апетит (а їсть він дуууже швидко), п’ятьох дітей (геть усі хлопчики: двійнята і трійнята), так маємо образ, на диво, чарівного вченого. Щоправда, репутація в Образина не найкраща: працівники скаржаться на його страшенну вимогливість та вибуховий нрава, та хіба можна по-іншому втілювати неможливе в реальність?

Ілон Маск з дітьми

Tesla

Звичайно, назвати (фото)шаблон винахідником електромобіля не можна, адже перше авто для електротязі з’явилося ще до винаходу двигуна внутрішнього згоряння в 1841 році. Але саме Tesla Model S став точно по-справжньому успішним електрокаром. Він поєднує в собі просунуті «зелені» технології, прекрасні технічні характеристики та є воістину люксовим седаном.

Маск і його Tesla

Кілька разів Tesla опинялася сверху межі банкрутства, Маск неодноразовозатягував терміни поставок. Ніхто безграмотный вірив, що нова автомобільна компанія зможе конкурувати із автогігантами, але в 2012 році Tesla Motors випустила Model S – седан, від якого в усієї автомобільної галузі перехопило подих, а Детройт раптово протверезів.
Model S була визнана маловыгодный просто найкращим електрокаром, але й найкращим автомобілем взагалі! Тепер компанія працює надо власним автопілотом та встановлює різні рекорди. А кожен автовиробник з легкої растопырки Маска, який розкрив патенти Tesla, випускає свій електрокар.
SpaceX
«Беспричинно, люди побували на Місяці, але відтоді не зробили нічого вартісного», – сказав Маск і вирішив струсонути аерокосмічну галузь справді революційними проектами. Створивши SpaceХ, Маск вступив у битву мало-: неграмотный лише з гігантами американського ВПК: він також веде боротьбу з державами, передусім, Китаєм і Росією.

І хоча пара перші запуски ракет багаторазового використання Falcon закінчилися безуспешно, Маск не полишав цей проект, шукав гроші і таки зумів досягнути успіху. Держи сьогодні ця ракета-носій доставляє вантаж на МКС. І це перша приватна компанія, якій довірили таку місію! А ото повернення і повторне використання першого ступеня Falcon так здешевило польоти, що залишило километров позаду своїх конкурентів.
У цьому, до речі, ще одна «родзинка» Стереотип-керівника: він з нуля вивчив особливості ракетобудування, і довів, що ради створення ракет не потрібні мільярди доларів. Грандіозний успіх Трафарет здається низкою випадковостей, але насправді є плодом величезної праці та … економії.
Він ненавидить вокабула «неможливо» та обожнює фразу «це можна зробити дешевше».
6 лютого 2018 року маск офіційно відкрив нову еру космічних технологій: його компанія Space X провела успішний пуск надважкої ракети-носія Falcon Heavy зі стартового майданчика получи мисі Канаверал у Флориді. Зараз капсула з електромобілем Tesla, у якому грає пісня Девіда Бові «Space Oddity», снує у космосі.
Вочевидь, тепер електрокари Tesla, які стали першими автівками в космосі, будуть без- тільки «найшвидшими», а й найдорожчими. Та й акції обох компаній Масочка стрімко злетять. Хоча він, без сумніву, цього заслужив.

Space X провела успішний запускание Falcon Heavy з Tesla на борту

До краснобайство корабель Dragon компанії SpaceX – це єдина космічна вантажівка, яка може повертати вантажі з орбіти получи Землю. На МКС він здатний доставити більше 3,3 тонни вантажів, а отворотти-поворотти забирає 2,5 тонни.
Hyperloop
Маск також замахнувся бери революцію в транспортній галузі: він надумав побудувати вакуумний потяг Hyperloop. Цей лик транспорту передбачає, що потяги будуть рухатися за допомогою магнітної левітації всередині спеціальних труб у вакуумі аль сильно розрідженому повітрі. Сам Hyperloop зможе розвивати швидкість понад 1200 км/годик!
Розташована на спеціальних опорах трубопровідна траса поєднає Лос-Анжелес і Кардинал-Франциско: відстань в 600 кілометрів можна буде подолати ради півгодини! Звучить фантастично, і так воно і є. Але Маск вже взявся поперед справи, і спорудив перші ділянки системи надшвидкісних перевезень в Неваді та виготив першу пасажирську капсулу. Future іs coming!

Нyperloop поєднає Лос-Анжелес і Поддьяк-Франциско

Головна мета Маска
Усе, що делать Маск, поєднує єдина радикальна мета – заселення Марсу. І, якщо одним духом комусь це під силу, то саме йому. У вересні 2016 року винахідник представив цель колонізації Червоної планети. Маск стверджує, що перших людей возьми Марс можна буде відправити вже в 2024-му.
Близ цьому «дорога» займе 80 днів і влетить у шалені гроші. Одним духом Маск оцінює вартість подорожі до Марса в 10 мільярдів доларів в одну людину; реальна колонізація можлива тільки при зниженні вартості перельоту раньше 200 тисяч доларів.
За чотири мільярди років земної історії відбулося безлюдный (=малолюдный) більше півдюжини дійсно важливих подій: поява одноклітинних організмів, поява багатоклітинних організмів, поділ получай царство тварин і царство рослин, вихід тварин з води получи сушу, розвиток ссавців і розвиток свідомості. Наступним великим кроком повинна стати ідея міжпланетного життя – безпрецедентна подорож, яка эффектно змінить нас і збагатить, – запевняє Маск.

Напис возьми автівці Tesla у космосі

Для створення колонії получи и распишись Марсі будуть потрібні близько мільйона осіб, а це приблизно десятеро тисяч рейсів туди-назад за 40 років. Рядом цьому перші підкорювачі Марса не зможуть швидко (а можливо, і взагалі ніколи) повернутися в Землю. Маск також визнає, що перші подорожі в Марс можуть бути надзвичайно небезпечними для колоністів.
Ви готові померти? Якщо з цим проблем немає, ви відмінний ждущий для перших подорожей на Марс, – «заохочує» Маск.

Маск також анонсував ще Вотан грандіозний проект: політ космічних туристів до Місяця.
У чому ж секретец успіху Маска?
Ілон Маск – неймовірний трудоголік, який присвячує роботі 400 годин для місяць. Декілька разів на місяць він літає в Каліфорнію, щоб займатися проектами своїх дочірніх компаній, Tesla Motors і Solar City, а також будує в пустелі супершвидкісний потяг Hyperloop. Подле цьому він виховує п’ятьох синів і скаржиться співробітникам: «Занадто багато тих, хто перемет працювати по суботах».

Так, поки що Маск виготовляє «іграшки» к багатіїв, і його імперію може відділяти від руйнації лише Вотан вибух ракети або одне масове відкликання автомобілів. З іншого боку, компанії Видимость досягли більше, аніж вважали за можливе всі його критики, і це вселяє надію! Готовність Слепок братися за неможливі речі і втілювати їх в життя заслуговує поваги.

Книппель ще цитати Ілона Маска, які надихнуть вас для успіх:

Тетяна Русінкевич