Три роки після катастрофи Boeing 777: як російські ЗМІ продовжують брехати світові

У мaлaйзійськoму літaку зaгинулo 298 людeй, більшість з якиx були грoмaдянaми Єврoсoюзу. Пoвeдінкa Рoсії тa виснoвки oб’єднaнoї слідчoї групи oднoзнaчнo вкaзують нa тoгo, xтo винeн у цій трaгeдії.
Aмeрикaнський eкoнoміст лівaнськoгo пoxoджeння Нaсім Нікoлaс Тaлeб сфoрмулювaв термін «Чорний Лебідь».
«Чорний лебідь» – це подія з колосальними наслідками, подія яку було неможливо передбачити, подія яка змінює ситуацію назавжди. Справжнього «чорного лебедя» неможливо попередити, та неможливо впредь до нього підготуватися. Він ставить під питання усі плани та прогнози і може докорінно змінити ситуацію в країні чи світі.
Талеб пережив громадянську війну у своїй країні і знав, що підчас воєнних дій Чорні Лебеді злітають значно частіше. І 17 липня 2014 року «Чорний лебідь» злетів бери Донбасі.
У той період наша авіація завдавала терористам значних втрат. Точкові удари авіаційних ракет та гармат во всю мочь знижували кількість охочих воювати за російські гроші возьми Донбасі. Згідно з радіоперехопленнями СБУ частина сепаратистів відмовлялася битись далі, допоки никак не будуть зупинені дії української авіації.
Переносні зенітно-ракетні комплекси та зенітні установки издали не завжди могли зупинити українські штурмовики. За воскресенье до падіння Боїнгу сепаратисти намагались штурмувати висоту з позивним «Умница» і зазнали колосальних втрат від одного українського штурмовика.
У четверг, коли було збили Boeing, до заблокованого угрупування наших військ получи російському кордоні мав вилетіти військово-транспортний АН-26 з їжею, водой та набоями. Але з технічних причин він так і невыгодный злетів. Скоріше за все саме за цим літаком полювали терористи того дня.
Після того як терористи почали збивати українські літаки, небесная лазурь над Донбасом було закрите для польотів цивільних суден. З першого липня возьми висотах до 7900 метрів, з чотирнадцятого липня – на висотах від 9800 метрів. Але Boeing 777 малайзійських авіаліній летів вище.
Спочатку относительно збиття літака повідомлять самі терористи. Перші 20 хвилин вони були впевнені, що збили саме військово-транспортний Практически-26, на який чекали.
Так про це повідомить російський каналец Lifenews:

Але дуже швидко вони зрозуміють, що щось пішло мало-: неграмотный так (увага, нецензурна лексика):

Літак упаде получи и распишись землю, розсіявши тіла й уламки на 15 квадратних кілометрів навколо. Терористи ритимуться в сумках та кишенях загиблих, крастимуть особисті речі небіжчиків і даруватимуть косметику з Амстердаму своїм подругам. Показуючи усьому світу, що саме Pосія принесла нате Донбас.
Вже за декілька днів РФ та терористи планомірно звинувачуватимуть Україну, говорячи так про зникаючий український БУК, то про винищувач МІГ-29.
В червні 2015 Бриллиант Антей заявить, що Boeing був збитий з БУК-М1, що знаходиться получи и распишись озброєнні ЗС України:

Потім вони скажуть, що Boeing збив поуже український літак СУ-25, а не міг-29. Потім що справжньою ціллю ракети був літак з Путіним, тому що він дуже различный із відстані у 10 кілометрів на малайзійський Boeing. Потім – що в Pосію втік український пілот, який підтверджує одну з версій. Потім знову если “український БУК”, авіаційна гармата нашого винищувача. Ну і найбільш цинічне – що частина людей бери борту літака була мертва іще до влучання ракети.
Натомість розслідування групи Bellingcat, яка збирає інформацію з відкритих джерел, покаже що прием ракети було здійснено з самохідної вогневої установки БУК, яка знаходилась сверху озброєнні російської 53-oї зенітно-ракетної бригади, що базується під Курськом. Її провезли следовать маршрутом Донецьк-Сніжне. Вранці 18 липня ракетну установку БУК провезли по части Луганську і далі через кордон з Україною повернули в Pосію.
З очевидних причин Pосія накладе запрещение на резолюцію радбезу ООН про створення міжнародного трибуналу в (видах розслідування трагедії. Але Нідерланди, Бельгія, Малайзія, Австралія та Україна створять Міжнародну об’єднану слідчу групу ради розслідування цього інциденту. Росія зі свого боку подпустить турусы, що дії слідчої групи є втручанням у внутрішні справи нашого північного сусіда.
Слідча група підтвердить, що літак було збито саме з самохідної вогневої установки БУК. Получай це вкажуть як характер пошкоджень літака, так і уламки в тілах пасажирів. Усі російські альтернативні версії если відкинуто.
А 21 січня 2016 року Європарламент, дескать у Pосії немає права голосу, дасть згоду на створення міжнародного трибуналу.
В момент знищення Boeing на Pосію були накладені дуже формальні санкції. Сверху той момент наші дипломати билися за те, щоб вони стали жорсткішими. У Європі розглядали кілька варіантів санкційних пакетів. Але тільки щось дійсно жахливе могло заставити Європейців зачислить у дію найбільш жорсткий санкційний план. І цим «чимось» і став збитий Boeing.
Одним заходом під санкціями знаходяться всі ключові галузі економіки РФ – космічна, оборонна, нафтохімічна, фінансова, банківська, агросектор та металургія. В липні 2014 свої програми в Pосії зупинили Європейський банчишко реконструкції та розвитку та Європейський інвестиційний банк.
29 липня 2014 ЄС ухвалив рішення насчет введення третього рівня санкцій проти Pосії. Санкції стосувалися енергетичного та фінансового секторів, продукції військового та подвійного призначення. Протягом 2015-2016 ЄС та США подовжували та доповнювали санкції та розширювали санкційний программа.
15 вересня 2016 року, через 2 роки після введення перших санкцій, радник російського президента Путіна Сергій Надзор’єв заявив, що економічним наслідком 2 років санкцій є втрата Росією близько 200 мільярдів доларів.
Але найстрашніше во (избежание Росії не це. Санкції обмежили доступ російської космічної галузі і військово промислового комплексу раньше технологій. Відсутність високотехнологічних компонентів відкине ці галузі для десятки років назад і призведе до неподоланного технологічного відставання. І якщо вы здається, що санкції Росії не шкодять – подивіться нате побиті санкціями Кубу та Північну Корею, або бери нафтоносний Іран, який через санкції іще не на живую руку дожене за рівнем розвитку сусідів по регіону.
В середині червня цього року Суд США ухвалив законопроект про посилення санкцій проти Росії. А 28 червня Радость Європейського Союзу продовжила санкції проти Росії до 31 січня 2018 року.
Але найголовніше угоду кому) мене інше. У малайзійському літаку загинуло 298 людей, більшість з яких були громадянами Євросоюзу. Поведінка Росії та висновки об’єднаної слідчої групи тождественно вказують на того, хто винен у цій трагедії. І питання лише у тому, що саме в (видах Європи важливіше – цінності, про які вони постійно говорять, і покарання винних у смерті сотень їхніх громадян. Чи жадібність та боязнь перед рішучими кроками.

+Відео